Pukkelpop 2024

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Mensen eerst moet de wishlist nog komen, laatste jaren is het vaak in december maar er zijn ook jaren geweest dat het in januari was en hoe langer het duurt des te meer ik denk dat het die laatste maand gaat worden. Namen komen daarna pas in februari of maart of te wel is het helemaal anders en laat ik mij verrassen
Jij zei toch daarnet dat je vandaag namen voorvoelde? 😅
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Jij zei toch daarnet dat je vandaag namen voorvoelde? 😅
Nee je moet beter lezen ik zei dat ik nieuws voorvoelde en dat kan veel betekenen eerste namen of wishlist wat ik meer kans acht deze tijd van het jaar.

Vraag me niet waarom maar ik heb het voorgevoel dat er over 10 minuten Pukkelpop nieuws komt maar het blijft een voorgevoel met zekerheid kan ik het niet zeggen.
 
  • Haha
Waarderingen: G_A

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Sommige euro's kunnen maar 1 keer uitgegeven worden. Langer wachten en sommigen hebben hun keuze al gemaakt.

Maar als het elk jaar blijkt dat dit voor PKP niet uitmaakt, why not.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Pukkelpop gaat echt een prima line-up krijgen durf ik wel te stellen
Na vorig jaar gezegd te hebben PkP over te slaan en te kijken naar een ander festival, PP, RW, DTRH, BKS, LL bijvoorbeeld. Laat het gros van de line ups mij niet echt doen besluiten daar al gelijk een kaartje voor te kopen. De namen die ik hier voorbij zie komen daarentegen zeker wel! Ben bang nog wel even geduld te moeten hebben..
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Heel veel kanshebbers hier hoor voor Pukkelpop.

Denk dat de kans op Stormzy met de dag vergroot trouwens als headliner voor hier.
Ze gaan ze niet allemaal hebben als headliner. Want veel mogelijkheden. Ik ben vooral benieuwd wie het dan uiteindelijk zal worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken