Pukkelpop 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.769
12.432
Ik vind vooral de reacties op de show van Fred Again bijzonder om te lezen. Aan alle kanten bewierrookt vorig jaar en nu zowel op Lowlands als Pukkelpop vooral teleurgestelde reacties. Toch een stap te snel te hoog gezet?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.576
4.678
Ik vind vooral de reacties op de show van Fred Again bijzonder om te lezen. Aan alle kanten bewierrookt vorig jaar en nu zowel op Lowlands als Pukkelpop vooral teleurgestelde reacties. Toch een stap te snel te hoog gezet?
Het is vooral leuk in een zaal. Maar het tempo zakt voor een dance-set net wat te vaak weg ook, in een kleinere setting kom je daarmee weg omdat je dan de volle aandacht hebt, nu niet. Ik ben bang dat het op de lange termijn ook snel over is voor Fred, of hij moet haastig met een nieuwe invulling komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simon GO en Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.746
9.692
Zaterdag toch net iets minder 24 karaats dan de vrijdag, maar toch genoeg lekkers gezien.

Machtig

Sam Smith - Ja sorry, dit was gewoon heel erg goed. Een show waar een duidelijke lijn en verhaal is zit, keurig gevuld met hits waar ik thuis niet vaak naar zou luisteren, maar in deze context wel erg goed werkten.

Amenra - Volledig in opgegaan deze keer. Kiekevel. Beenhard en steengoed.

Goed

Killer Mike - Leek meer op een kerkdienst dan een rapshow. En zoals bij de kerk is het blijkbaar moeilijk om volk te lokken. Maar effe serieus: waar was iedereen? Staat er eens een bona fide legende op je festivalterrein… Samen met een mannetje of 200 toch genoten van de vlijmscherpe raps van Mike en machtig mooie stemmen van zijn gospelkoor.

English Teacher - Een chique debuutalbum, een chique showtje. De intense nummers werden keurig voor- en achteraan gezet. Prima hoor.

The Atomic Orchestra - Toch wel bijzonder. Mooie selectie van de gasten, met eigenlijk weinig overbodige stukken. Zelfs het gecroon van Alex Agnew was begot nog een hoogtepunt.

Matig

Wunderhorse - Hier soms bejubeld, helaas echt weinig soeps. Beetje aanstellerig qua houding, weinig vuur in de tent. Het een kwartier te vroeg aftrappen terwijl je al maar 50min moet spelen. Tja.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Gisteren weer een geweldige dag. Het optreden van de dag gaat naar Confidence Man. Andere hoogtepunten waren The Vaccines, Solumun, Sam Smith, Model Actriz en Skrillex. Waarschijnlijk een beetje te veel harde dansmuziek voor mij later, het zou leuk geweest zijn om iets zachters op de oren te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob en Joslittel

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Zouden ze die vervelende nerveuze spin die boven de eerste rijen van de mainstage irritant hangt te doen al hebben kunnen platslaan? Pesterig Kutbeest.
 
  • Haha
Waarderingen: TNFke

elo

Headliner
3 dec 2013
5.576
4.678
@mattman en Wunderhorse wordt wel terecht bejubeld hoor. Zie de reacties in het Lowlands topic. Ik zag ze verleden jaar in een zaal voor 100 man, ook ijzersterk. Blijkbaar hadden ze hun dag niet; want het materiaal is er wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske en Dietera.

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.746
9.692
@mattman en Wunderhorse wordt wel terecht bejubeld hoor. Zie de reacties in het Lowlands topic. Ik zag ze verleden jaar in een zaal voor 100 man, ook ijzersterk. Blijkbaar hadden ze hun dag niet; want het materiaal is er wel.
Ja, had ook wel potentieel hoor. Je kan niet zeggen dat de zanger er niet voor gaat bijvoorbeeld. Maar kwam er hier niet echt in. Bekendste nummertje ook niet gespeeld trouwens.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Beetje een long shot hier, maar hier iemand die nog een ticket voor vandaag verkoopt of iemand kent die het wilt verkopen?
Heel last minute beslissing en de omruilpagina heeft nog geen succes opgeleverd!

Alvast bedankt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • VN94