Pukkelpop 2024

jarne

Support act
14 feb 2013
1.069
414
Pommelien die iedereen vroegtijdig naar het terrein trok?
+ grote namen zijn vandaag geen dance/pop namen > dagjes mensen van gisteren en eergisteren doen grotendeels boiler/dancehall/booth tot de headliners

Vandaag veel drukker aan backyard/main/marquee/lift/club aangezien grote namen (oorspronkelijk) toch een ander publiek bedienen
Of is dit te ver gezocht
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.746
9.692
+ grote namen zijn vandaag geen dance/pop namen > dagjes mensen van gisteren en eergisteren doen grotendeels boiler/dancehall/booth tot de headliners

Vandaag veel drukker aan backyard/main/marquee/lift/club aangezien grote namen (oorspronkelijk) toch een ander publiek bedienen
Of is dit te ver gezocht
Van wat ik hoor waren de drukste momenten net bij Pommelien, Becky Hill en Kabin Crew.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en pigital

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
Heb iedereen bij elkaar gemept bij Jesus Piece.

Oke nee, ik stond drie kwart van de tijd met schrik aan de rand van de mosh, ik kan niet beatdownen haha. Heb enkel meegedaan met de duwmosh en circle pit. Leuk dat dit nog kan op PKP.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
Ik vind vooral de reacties op de show van Fred Again bijzonder om te lezen. Aan alle kanten bewierrookt vorig jaar en nu zowel op Lowlands als Pukkelpop vooral teleurgestelde reacties. Toch een stap te snel te hoog gezet?
Ik denk voornamelijk dat het komt doordat hij redelijk pianostukjes etc tussen de dansers hits heeft. Op Sziget zag je dat ook. Bij nummers als Adore You en Jungle gaat het helemaal los. Bij nummers als Peace You Need is de aandacht bij vele grotendeels weg.

Fred trekt volgens mij zeer veel 'boilerroom publiek' (geen waardeoordeel) die het liefste 1,5 uur gas willen geven. Dit in met de vele tempowisselingen in de set is niet echt de meest geweldige combi.

Jammer want hetgeen wat hij doet doet hij zeer goed.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.746
9.692
Ik blijf er bij dat electric callboy het drukste moment gaat zijn vandaag
Verwacht tijdens EC ook wel een uit zijn voegen barstende Dance Hall voor de Sugababes. Gisteren op Lowlands was het daar drukker dan bij Fred Again..
 

Bixler

Playlistbediener
6 dec 2023
22
45
Kreeg zowaar kippenvel bij Meau, die had ik niet zien aankomen. Leuke set, inclusief het gastoptreden van Pommelien.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Nog nooit zoveel kinderen gezien als vandaag. Dus vandaag wel een beetje familiefestival, maar daar zal Pommelien wel voor iets tussen zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Sugababes zullen vergelijkbaar zijn met Dua Lipa en Disclosure toen ze in de DH speelden
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken