Pukkelpop 2024

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.347
2.675
Als Offspring fan waar het allemaal mee begin met Americana toen in net aan men flochke trok: Khad nog liever Pommelien gehad als afsluiter.
Ik stond helemaal vooraan en de boel heeft daar geen seconde stil gestaan.

Ik vrees dat het bij Royal Blood iets anders zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
386
203
Ben streaming aan het volgen, niet live dus, maar het valt me op dat het publiek bij Royal Blood heel apathisch lijkt, Je ziet ze nauwelijks in beeld plezier hebben terwijl je bij het vroeger opgenomen Charlotte de Witte ze wel uit de bol ziet gaan. Dat het podium bij Royal Blood tussen de nummers door bijna helemaal verduisterd wordt is ook een koude douche voor de beleving.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.347
2.675
Ben streaming aan het volgen, niet live dus, maar het valt me op dat het publiek bij Royal Blood heel apathisch lijkt, Je ziet ze nauwelijks in beeld plezier hebben terwijl je bij het vroeger opgenomen Charlotte de Witte ze wel uit de bol ziet gaan. Dat het podium bij Royal Blood tussen de nummers door bijna helemaal verduisterd wordt is ook een koude douche voor de beleving.
Nog in shock van dat obsceen gebaar.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
386
203
Nog in shock van dat obsceen gebaar.
Daar lig ik niet wakker van:). Royal Blood was niet de naam headliner PKP waardig. Ze hadden beter Oscar and the Wolf geboekt of Pommelien Thijs als afsluiter genomen na de annulatie van QOSA.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.347
2.675
Daar lig ik niet wakker van:). Royal Blood was niet de naam headliner PKP waardig. Ze hadden beter Oscar and the Wolf geboekt of Pommelien Thijs als afsluiter genomen na de annulatie van QOSA.
Neen. Dat is 2 keer pure horror.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
938
932
Zo, die Humo reviews voor Royal Blood en Offspring.

Pwa pwa pwaaa.
Ben halverwege Offspring weggegaan. Haakte na al dat gelul snel af. Met hun record aantal toeschouwers. Laat humor maar aan cabaretiers over. Dan maar de hits missen.
Beland bij Glass Beams. Helaas maar 20 minuten mogen zien. Spijt van dat ik die niet vanaf het begin heb gezien. Genoten.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.069
414
Wat een weekend weer! Veel gezien, veel gehoord (met veel gebabbel van het publiek erbij tot op de voorste rijen)

Hoogtepunten waren voor mij:
Fontaines DC
the atomic Orchestra: brutus in deze omstandigheden, gewoon ongelofelijk!?!
enter Shikar
Rise Against: kolkende massa
Amenra: zo jammer dat zelfs hier de twee vrouwen die bij hun mannen wouden staan nog wat stonden te kletsen over zowat alles
electric callboy: goed : nee, ongelofelijk leuk: hell yes!
Stake 🔥
Cellini: wordt ticketje kopen in trix
Skrillex: heetste feestje in jaren

Jammer dat fat dog uiteindelijk tijdens rise against viel, was mijn must see nummer twee na RS, zal dan maar naar de botanique moeten!

Tips voor pukkelpop 2025:
Zones inlassen waar het publiek hun bek dient te houden tenzij het je ziel uit je lijf roepen is met de band die je graag wil zien! Nee serieus, wat een ellendig publiek bij zo veel optredens, geef mij maar het meer dedicated werchterpubliek dat vooraan bij de optredens staat
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Eerste keer PKP dit jaar. Heb het waanzinnig naar mijn zin gehad. Prachtig festival.

Absolute hoogtepunten waren Romy, naft, Skrillex, Kawala, Raye, Crystal Fighters en de Sugababes.

Bij Fred again was het heel jammer dat zijn stukje op de hoogwerker mis liep. In de Ziggo dome duurde dat stuk een half uur. Nu had ik de hele tijd het idee dat hij aan het tijdrekken was.

Wunderhorse had geloof ik eerst een kilo coke gesnoven, en speelde maar een half uur. Deze band zou voor altijd verbannen moeten worden van de festivals. Nog nooit zoiets slechts gezien.

Nu even een paar dagen nagenieten en een een jaar uitkijken naar het volgende jaarlijkse weekend met mijn maten!!
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM en Moniek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken