Pukkelpop 2024

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
851
1.390
Hey iedereen,

Net een account gemaakt in de hoop dat iemand mij zou kunnen helpen. Ik heb een ticket vrijdag + camping relax, alsook ticket zaterdag + camping relax, die ik moet zien te verkopen. Iemand (die iemand kent) met interesse om over te kopen?

Er zijn hier en daar wel geïnteresseerden, maar nog niemand heeft bevestigd.

En wil er graag vanaf ;)
Hi! Ik heb miss interesse voor iemand die ik ken (nog ff afwachten)!
Weet iemand vanaf hoe laat het doorverkoopplatform open gaat?
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
Iemand een idee of de fietsenstalling deftig en groot genoeg is?
Ik denk eraan om de fiets mee te brengen... altijd handig als je eens naar de wagen moet in de loop van het weekend.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Ik zie vooralsnog geen enkele mogelijkheid om zelf een prijs te kunnen aangeven?
--> ineens heb ik twee automatische mails van mensen met eventueel interesse, heel snel erna al. Maar verder helemaal geen tekst of uitleg erbij behalve dat ik ze kan mailen. Met codewoorden en alles erbij.

Wat is dit voor ouderwets omslachtig systeem? Laat mij gewoon een prijs aangeven en laat mensen dan beslissen of ze die prijs voor het ticket willen betalen. Hoe moeilijk kan het zijn?
 
Laatst bewerkt:

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
851
1.390
Ik zie vooralsnog geen enkele mogelijkheid om zelf een prijs te kunnen aangeven?
Prijs bepaal je onderling met degene die geïnteresseerd is om jouw ticket te kopen
1722501231070.png

Met heel veel zoeken is in principe alles te vinden....
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Ja, alles gelezen en het is me niet duidelijk op welk moment in het proces de 16 euro betaald wordt. Doet de verkoper dit bij het aanvragen van de link? Of doet degene dit die het ticket daadwerkelijk van naam verandert? Dat is nogal van belang voor het bedrag dat iemand moet overmaken 🤣
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
591
513
Ja, alles gelezen en het is me niet duidelijk op welk moment in het proces de 16 euro betaald wordt. Doet de verkoper dit bij het aanvragen van de link? Of doet degene dit die het ticket daadwerkelijk van naam verandert? Dat is nogal van belang voor het bedrag dat iemand moet overmaken 🤣
Denk dat je het mee moet nemen in het bedrag van de betaalverzoek die jij naar de koper stuurt. Uiteindelijk moet jij die 16 euro betalen als je de ticket op andere naam zet, toch?
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
Vraagje voor de kenners...
Bij de headliners op mainstage, heb je dan de kans om behoorlijk vooraan te geraken tijdens het uur pauze na de voorgaande act?
Bijvoorbeeld op vrijdag na Stormzy , tijdens het uur pauze voor Fred Again?
Alvast bedankt aan iedereen op dit forum voor de tips en info!!
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
851
1.390
Denk dat je het mee moet nemen in het bedrag van de betaalverzoek die jij naar de koper stuurt. Uiteindelijk moet jij die 16 euro betalen als je de ticket op andere naam zet, toch?
Dit inderdaad! (voor zover ik het begrijp)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
En nu was iemand op zoek naar een zaterdagticket 🤣 Alle moeite in mailwisselingen voor niks aan beide kanten. Mooi systeem :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Wat raar? je reageert toch op een bepaalde categorie? Dus combi of dag en dan zelfs nog welke camping je wilt…
Ja snap het ook niet. Er staat zelfs geen open ticket bij de zaterdag dus de fout lag niet aan mijn kant gelukkig 🤣 Het doet me een beetje denken aan de Olympische spelen van Nederland. Alles wat mis kan gaan, dat gaat ook mis :) Maar ik vind het eigenlijk wel grappig worden. Als ik zie hoeveel zondagtickets er zijn, dan stemt me dat ergens wel weer gelukkig al is dat natuurlijk slecht voor mijn eigen verkoopkansen.

Een dag zonder headliner en zonder de geannuleerde The Smile maar met een onderbroek als headliner van de Marquee is nou eenmaal geen 125 euro waard.

Toevoeging: ook dat is natuurlijk waanzin. Nergens is te zien dat het om een zondagticket gaat in mails vanuit PKP. We hadden het gelukkig door doordat ik in het betaalverzoek duidelijk ZONDAG noteerde. Ik wil absoluut geen geld van iemand die een vergissing maakt, maar als ik zie hoe moeilijk dit al is, dan wordt het helemaal wat om de organisatie nog uit te leggen dat de koper zich gewoon vergiste.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
851
1.390
Ja snap het ook niet. Er staat zelfs geen open ticket bij de zaterdag dus de fout lag niet aan mijn kant gelukkig 🤣 Het doet me een beetje denken aan de Olympische spelen van Nederland. Alles wat mis kan gaan, dat gaat ook mis :) Maar ik vind het eigenlijk wel grappig worden. Als ik zie hoeveel zondagtickets er zijn, dan stemt me dat ergens wel weer gelukkig al is dat natuurlijk slecht voor mijn eigen verkoopkansen.

Een dag zonder headliner en zonder de geannuleerde The Smile maar met een onderbroek als headliner van de Marquee is nou eenmaal geen 125 euro waard.

Toevoeging: ook dat is natuurlijk waanzin. Nergens is te zien dat het om een zondagticket gaat in mails vanuit PKP. We hadden het gelukkig door doordat ik in het betaalverzoek duidelijk ZONDAG noteerde. Ik wil absoluut geen geld van iemand die een vergissing maakt, maar als ik zie hoe moeilijk dit al is, dan wordt het helemaal wat om de organisatie nog uit te leggen dat de koper zich gewoon vergiste.
Staan er idd echt veel voor zondag op! :eek: Voor de rest nog weinig haha, denk dat het op zondag al lekker rustig op het terrein gaat zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Nu ook de tweede die voor vrijdag of combi op zoek was. Zo duidelijk is het dus echt niet...... Gelukkig meldde ik het nu maar gewoon meteen in mijn 1e reactie. Scheelt voor beiden veel tijd en frustraties.
 
  • Thinking
Waarderingen: Royke

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
Vraagje voor de kenners...
Bij de headliners op mainstage, heb je dan de kans om behoorlijk vooraan te geraken tijdens het uur pauze na de voorgaande act?
Bijvoorbeeld op vrijdag na Stormzy , tijdens het uur pauze voor Fred Again?
Alvast bedankt aan iedereen op dit forum voor de tips en info!!
Normaliter wel. Maar Fred Again is ook wel één van de "it" artiesten van het moment, dus of die ballon hier ook op gaat..
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

Gebruikers die dit onderwerp bekijken