Pukkelpop 2024

Zwoopaman

Playlistbediener
19 mrt 2024
6
12
Even iets totaal anders dan de line up. Verwachten jullie dit jaar weer iets meer lichtspectacel in de dance hall? Vorig jaar was enkel het podium voorzien en vond ik het erg mager.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.571
4.670
Even iets totaal anders dan de line up. Verwachten jullie dit jaar weer iets meer lichtspectacel in de dance hall? Vorig jaar was enkel het podium voorzien en vond ik het erg mager.
Ze hadden vorig jaar toch die enorme lichtbanen? Dat vond ik vrij intens.
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
Bij aankomst op donderdag ( normaal voor de middag) , om de tent op te zetten op camping ( relax) ... is er dan al wat te doen gedurende die middag?
( ik hoop een heel leuke vibe en sfeer)
Aangezien het festivalterrein maar open gaat om 19u...
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Ik was te laat voor een combi en heb 3 dagtickets moeten kopen. Best houden of knoeien met de omruilservice? Er is ook een inter camping ticket aan verbonden.
Volgens mij zou ik het gewoon zo laten. Als je per ticket 16 euro servicekosten moet betalen, ben je zelf al 48 euro kwijt voor de 3 dagtickets. Daarnaast moet je 16 euro betalen voor een eventueel nieuw combiticket. En dan ben je nog afhankelijk wat je zelf voor de combi moet betalen en of en voor hoeveel geld je de dagtickets verkoopt. Als je al met 1 ticket blijft zitten heb je al verlies. Ik zou jezelf de rust geven door het zo te laten.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Bij aankomst op donderdag ( normaal voor de middag) , om de tent op te zetten op camping ( relax) ... is er dan al wat te doen gedurende die middag?
( ik hoop een heel leuke vibe en sfeer)
Aangezien het festivalterrein maar open gaat om 19u...
De eerste artiesten beginnen al om 18 uur in plaats van 19 uur zoals voorgaande jaren. Er is verder behalve voor je tentje zitten met wat te drinken nog niet veel te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Heb zo'n hekel aan dat taalgebruik tegenwoordig. Je hebt 90 procent verkocht en als alle kaarten verkocht zijn ben je uitverkocht.
Snap wel dat het een marketingtruc is om je het gevoel te geven dat je snel moet zijn. Maar taalkundig klopt het niet.

Tot zover leraar Chiel.
Sorry, Chiel
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
133
423
ik hoop echt dat ze hun volledige productie mee hebben
Vorig jaar op Graspop hadden ze ook aardig wat pyro mee als ik me niet vergis. Dit zou ook hun laatste Europese tour zijn van het jaar.
Vorig jaar was Beartooth zeker de afsluiter op de backyard? Geen idee hoe groot dat podium is, lijkt allesinds niet zo groot.

Eerste keer pukkelpop ook trouwens en dat als Limburger 😅
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Ik was te laat voor een combi en heb 3 dagtickets moeten kopen. Best houden of knoeien met de omruilservice? Er is ook een inter camping ticket aan verbonden.
Ik zou het zo laten als je nu 3 tickets hebt, want die omruilservice is nogal omslachtig en je moet dan een combi vinden en je 3 standaard tickets kunnen verkopen. Bij dat voor zondag ga je sowieso al verlies maken. Dus ik denk dat je heel veel werk en gedoe gaat hebben om enkele tientallen euro winst te maken.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Hier is min of meer mijn programma.

Donderdag: Portland, Equal Idiots, Ila, Meltheads.

Vrijdag: Big Special, Black Box Revelations, Fontaines DC, Bad Nerves, Soulwax, Stake, The Kills.

Zaterdag: Wisp, Crackups, Ada Oda, Flogging Molly, English Teacher, Model/Actriz, Enter Shikari, Yin Yin, Mount Kimbie.

Zondag: Ramkot, Future Utopia, Chalk, Fat Dog, Glass Beams, Yussef Dayes, erg geneigd om te gaan slapen, maar uiteindelijk ga ik waarschijnlijk Royal Blood kijken met mijn vrienden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

elo

Headliner
3 dec 2013
5.571
4.670
Hier is min of meer mijn programma.

Donderdag: Portland, Equal Idiots, Ila, Meltheads.

Vrijdag: Big Special, Black Box Revelations, Fontaines DC, Bad Nerves, Soulwax, Stake, The Kills.

Zaterdag: Wisp, Crackups, Ada Oda, Flogging Molly, English Teacher, Model/Actriz, Enter Shikari, Yin Yin, Mount Kimbie.

Zondag: Ramkot, Future Utopia, Chalk, Fat Dog, Glass Beams, Yussef Dayes, erg geneigd om te gaan slapen, maar uiteindelijk ga ik waarschijnlijk Royal Blood kijken met mijn vrienden.
Lip Critic op vrijdag zal je ook wel smaken zo te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

MatisseS

Playlistbediener
27 jul 2023
13
3
Ik heb een vrijdagticket (met camping chill) & een zaterdagticket maar ik zou graag een combi willen met camping chill. Ik heb al iemand gevonden om een combi van te kopen via de omruilservice, dus hopen dat ik mijn vrijdag- en zaterdagticket verkocht krijg.
 
  • Leuk
Waarderingen: WardAgain

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
70
74
Donderdag:
Portland - Equal Idiots - Meltheads

Vrijdag:
Nieve Ella - Lip Critic - Black Box Revelation - Backxwash - Fontaines D.C. - The Streets - Slift - Romy - Jorja Smiths - Fred Again..

Zaterdag:
Confidence Man - S10 - Wunderhorse - English Teacher - Flogging Molly - Model/Actriz - Sextile - Nation Of Language - Skrillex/Mount Kimbie

Zondag:
MSPaint - Future Utopia - Chalk - Sugababes - Rise Against - The Offspring - Motionless In White - Overmono
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
590
513
Ik zoek nog steeds een combi+relax ticket! Verkoop of ken je iemand, stuur mij alsjeblieft een PM. Krijg je een paar biertjes van me, als je de gouden tip hebt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken