Pukkelpop 2024

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Nation Of Language tegenover Sam Smith is low key ook wel een lastige. Verre van een Smith fan maar wel veel laaiende reacties na Pinkpop, en op zich zal ik wel eens zin hebben in zo’n headlineshow na heel veel in de Club en Lift vertoeven.
Ga naar Sam, er is hier nauwelijks over gesproken, maar waarschijnlijk de headliner waar ik het meeste naar uitkijk. Ik heb dit laatst bekeken. Geweldige voorstelling.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.712
9.616
Ga naar Sam, er is hier nauwelijks over gesproken, maar waarschijnlijk de headliner waar ik het meeste naar uitkijk. Ik heb dit laatst bekeken. Geweldige voorstelling.

Ja, wordt tof. Ben benieuwd of ik hier nog een goede plek voor vind, die speelt vlak na Killer Mike en die laatste ga ik wel volledig uitkijken. Maar op Pukkelpop valt dat meestal wel mee denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

marc_pkp

Playlistbediener
10 aug 2023
39
33
eentje die ik hier heel weinig heb zien passeren maar waar ik wel keihard naar uitkijk is Thee Sacred Souls ...

PKP slaagt er toch (bijna) ieder jaar in om te zorgen voor minstens één goed soul en/of jazz moment ...
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: DontClingToLife en DDave

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
119
54
Nu pukkelpop heeft wel een geschiedenis van zwakke vervangers vinden. Genoeg voorbeelden Blur vervangen door Jon Spencer (die daar al trouwens was geprogrammeerd) Neil Young door Major Lazer enz. Ik ging vroeger voor de muziek naar de festivals maar de meeste mensen gaan niet meer specifiek naar een festival voor muziek maar voor de ambiance enz. Dus vroeger kocht ik pas mijn ticket de dag zelf om niet teleurgesteld te zijn door minderwaardige vervangers enz maar ik besef wel dat dit niet meer mogelijk is in deze tijden.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Jammer dat ik deze editie moet gaan missen, maar dat bespaard me wel een paar clashes;

Miles Kane - Deat Poet Society - English teacher
The Vaccines - Wunderhorse
The Streets - Dizzee Rascal
The Haunted Youth - Fat Dog - (Hot Milk)
Rise Against - Glass Beams
The Offspring - Yussef Dayes
Royal Blood - Crystal Fighters

Heel veel had zich, ongetwijfeld, in de loop van de dag vanzelf opgelost maar sta er toch van te kijken dat bij een eventueel spoorboekje er zoveel clashes zouden zijn!

Desondanks, ga ik het dit jaar toch wel aardig missen!
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
eentje die ik hier heel weinig heb zien passeren maar waar ik wel keihard naar uitkijk is Thee Sacred Souls ...

PKP slaagt er toch (bijna) ieder jaar in om te zorgen voor minstens één goed soul en/of jazz moment ...
Klonk aardig van wat ik gister hoorde, ga deze ook mee pikken. Vind het wat karig voor de rest op dat tijdslot.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
452
158
Ik wil kei graag vanvoor staan bij Fred Again zou ik al op voorhand bij Stormzy daar gaan staan of denken jullie dat ik Romy nog zou kunnen meepakken na Stormzy en dan nog altijd een goeie plekje ga hebben bij Fred Again
Gewoon links staan aan de main stage. Volledig om lopen, via de bars naar links voor lopen en dan kan je ng makkelijk inschuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Nu pukkelpop heeft wel een geschiedenis van zwakke vervangers vinden. Genoeg voorbeelden Blur vervangen door Jon Spencer (die daar al trouwens was geprogrammeerd) Neil Young door Major Lazer enz. Ik ging vroeger voor de muziek naar de festivals maar de meeste mensen gaan niet meer specifiek naar een festival voor muziek maar voor de ambiance enz. Dus vroeger kocht ik pas mijn ticket de dag zelf om niet teleurgesteld te zijn door minderwaardige vervangers enz maar ik besef wel dat dit niet meer mogelijk is in deze tijden.
Werchter heeft david bowie ooit vervangen door 2 many djs.... Maar die annulatie was wel heel last minute, 1 of 2 dag ervoor dacht ik, dus veel opties hadden ze toen niet neem ik aan.
En na het roskilde accident is pearl jam vervangen door live, die er toen ook al de dag ervoor of erna speelden.

Ik denk dat mensen onderschatten hoe moeilijk het is om last minute grote namen te vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
165
137
Air Traffic zo ook eens twee dagen op rij op Werchter gespeeld, in 2008 was dat. Pete Doherty kon er last minute niet geraken, dacht met The Libertines Babyshambles. Over de reden doen de wildste cowboyverhalen de ronde.
 
Laatst bewerkt:

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
313
437
Air Traffic zo ook eens twee dagen op rij op Werchter gespeeld, in 2008 was dat. Pete Doherty kon er last minute niet geraken, dacht met The Libertines. Over de reden doen de wildste cowboyverhalen de ronde.
Het was met Babyshambles dat hij op Werchter stond.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
148
196
Werchter heeft david bowie ooit vervangen door 2 many djs.... Maar die annulatie was wel heel last minute, 1 of 2 dag ervoor dacht ik, dus veel opties hadden ze toen niet neem ik aan.
En na het roskilde accident is pearl jam vervangen door live, die er toen ook al de dag ervoor of erna speelden.

Ik denk dat mensen onderschatten hoe moeilijk het is om last minute grote namen te vervangen.
Doet nog altijd letterlijk pijn, nu heb ik Bowie nooit gezien, maar dat was 2 dagen ervoor zoals je zei. Pukkelpop heeft toch tijd voor een vervanger te vinden gehad.

Ps. Nu juist op facebook een bericht zetten zondag is 90 procent uitverkocht is toch wel wat met het publiek spotten. Denk dat er heel veel mensen hun dagticketje van de hand willen doen.
 

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Doet nog altijd letterlijk pijn, nu heb ik Bowie nooit gezien, maar dat was 2 dagen ervoor zoals je zei. Pukkelpop heeft toch tijd voor een vervanger te vinden gehad.

Ps. Nu juist op facebook een bericht zetten zondag is 90 procent uitverkocht is toch wel wat met het publiek spotten. Denk dat er heel veel mensen hun dagticketje van de hand willen doen.
Denk dat je overschat hoeveel mensen hun zondagticket van de hand willen doen
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Gebruikers die dit onderwerp bekijken