Pukkelpop 2024

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
Denk dat dit het ongeveer wordt, alleen nog even zien met de clashes

Sylvie Kreusch - Fontaines DC - The Streets/Dizzee Rascal/Blondshell - Thee Sacred Souls - Soulwax/J Hus - Stormzy/Romy - Joy Anonymous - Fred Again

Confidence Man - Wunderhorse - Barry Can't Swim - Flogging Molly - Amenra/Brutalismus 3000 - The Reytons - Killer Mike/Enter Shikari - Nation of Language - Skrillex - Mount Kimbie/Hudmo b2b Nikki Nair

Hang Youth - MSPAINT - Becky Hill - Chalk - The Haunted Youth - Sampa The Great - Rise Against - Channel Tres - Bolis Pupul/Salute - Salute/Overmono
 

WardAgain

Campingartiest
20 mrt 2024
54
27
Ik heb een vrijdagticket (met camping chill) & een zaterdagticket maar ik zou graag een combi willen met camping chill. Ik heb al iemand gevonden om een combi van te kopen via de omruilservice, dus hopen dat ik mijn vrijdag- en zaterdagticket verkocht krijg.
Ik ken wel iemand die eventueel je vrijdag ticket wel wilt overkopen indien nog vrij 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: MatisseS

amsterdamned95

Nieuw lid
31 jul 2024
1
0
Hey iedereen,

Net een account gemaakt in de hoop dat iemand mij zou kunnen helpen. Ik heb een ticket vrijdag + camping relax, alsook ticket zaterdag + camping relax, die ik moet zien te verkopen. Iemand (die iemand kent) met interesse om over te kopen?

Er zijn hier en daar wel geïnteresseerden, maar nog niemand heeft bevestigd.

En wil er graag vanaf ;)
 

Bungle Jungle

Playlistbediener
8 mrt 2024
17
18
Ik lees hier soms over het feit dat je makkelijk kan "inschuiven" vrij vanvoor.
Waar ik me aan erger is ergens goed op tijd gaan staan omdat je de artiest wil zien. En dat tijdens de show de hele tijd mensen proberen voor te schuiven, terwijl het eigenlijk vol staat. Dan sta je daar en komen ze plots met 3 tegelijk langs , voor en achter je staan waardoor je stokstijf moet blijven staan want er is helemaal geen beweging mogelijk. Tamelijk onbeleefd vind ik dat.
Let wel: ik heb het hier niet over een tent waar nog plaats genoeg is vanvoor ofzo .

Ben ik de enige die zich hieraan ergert?
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
244
161
Ik lees hier soms over het feit dat je makkelijk kan "inschuiven" vrij vanvoor.
Waar ik me aan erger is ergens goed op tijd gaan staan omdat je de artiest wil zien. En dat tijdens de show de hele tijd mensen proberen voor te schuiven, terwijl het eigenlijk vol staat. Dan sta je daar en komen ze plots met 3 tegelijk langs , voor en achter je staan waardoor je stokstijf moet blijven staan want er is helemaal geen beweging mogelijk. Tamelijk onbeleefd vind ik dat.
Let wel: ik heb het hier niet over een tent waar nog plaats genoeg is vanvoor ofzo .

Ben ik de enige die zich hieraan ergert?
Ik deel je ergernis helemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bungle Jungle

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
Bij netjes vragen en nog een beetje ruimte, laat ik ze gerust voor. Bij naar voren rammen en/of duwen, ram ik harder terug en komen ze er bij mij niet langs.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en elo

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Is vandaag de laatste dag dat je goedkoper bonnen kan kopen? Net als andere jaren wordt daar zeer handig niks over gecommuniceerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

marc_pkp

Playlistbediener
10 aug 2023
39
33
Vraag... nog mensen die Wasia Project op vrijdag op hun lijstje gezet hebben ?

Voor mij clasht dit serieus met Sylvie Kreusch en Tom Grennan , maar na meerdere luistersessies lijk ik steeds meer te neigen naar een zalig rustig jazzy momentje in de Lift.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken