Pukkelpop 2023

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Daarbij is Nothing But Thieves qua grootte net niet te vergelijken met een Editors of Fred Again.. denk ik, alhoewel het vorig jaar toch best druk was aan de mainstage 🤷‍♂️
 

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
Daarbij is Nothing But Thieves qua grootte net niet te vergelijken met een Editors of Fred Again.. denk ik, alhoewel het vorig jaar toch best druk was aan de mainstage 🤷‍♂️
Nja, stonden ook al in Ziggo Dome, ook niet klein natuurlijk.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Nja, stonden ook al in Ziggo Dome, ook niet klein natuurlijk.
In België niet, gaan wel naar Lotte Arena nu, ook niet mals natuurlijk. Maar heb enkel bij Jorja Smith een jaar of wat geleden echt een bomvolle marquee gezien. Vraag me sowieso af bij welke namen we volle tenten kunnen verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: egeltje1985

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.260
3.835
Underworld in de Dancehall was wel volle bak vorig jaar, maar het voordeel is dat je net buiten de tent nog prima zicht hebt en tijdens de show altijd mensen vertrekken uit de tent en je daarom nog naar binnen kunt.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en egeltje1985

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
510
572
Ik mis op vrijdag echt wel wat stevige gitaar. Programma van de Backyard ook niet echt mijn ding. Die dag wordt het her en der dingen ontdekken en naar dingen gaan waar ik normaal nooit heen zou gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en DDave

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik mis op vrijdag echt wel wat stevige gitaar. Programma van de Backyard ook niet echt mijn ding. Die dag wordt het her en der dingen ontdekken en naar dingen gaan waar ik normaal nooit heen zou gaan.
M83, Boygenius, Ethel Cain, Moderat, Zulu, Altin Gun en Ascendent Vierge zijn tips vanuit mijn kant. Wordt een dag vol clashes dan ook.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
510
572
M83, Boygenius, Ethel Cain, Moderat, Zulu, Altin Gun en Ascendent Vierge zijn tips vanuit mijn kant. Wordt een dag vol clashes dan ook.
M83 en Altin Gun waren inderdaad de enige 2 namen die me die dag wel interessant leken samen met TV-girl en natuurlijk Billie. De rest ga ik luisteren, thx!
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Doe dan maar vlug voort.
I know, zeg dat maar tegen de organisatie 😉, andere jaren beginnen ze de tweede week van juli pas echt met de opbouw tenten bouwen enzovoort. Nu zijn het nog maar voorbereidende werkzaamheden (alles in orde brengen om aan de opbouw te kunnen beginnen)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.260
3.835
2023: knaldrang xxl.

Wacht nog even het schema, voordat ik een dagticket voor de vrijdag koop. Al is het programma in de Marquee al goed genoeg eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken