Pukkelpop 2023

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
62
66
Boygenius nu o.a. ook naar Oya en Way Out West.

Ze staan 16 aug is Duitsland.

Zou mooi passen op 18 of 19 augustus op Pukkelpop dus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
Boygenius nu o.a. ook naar Oya en Way Out West.

Ze staan 16 aug is Duitsland.

Zou mooi passen op 18 of 19 augustus op Pukkelpop dus.
Dagje vrij na Duitsland, 18/19 op PkP en LL, dagje vrij en dan UK. Beter kan een (gat in een) tour niet passen.
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Maar Lorde is een ander verhaal, aangezien zij blijkbaar enkel wil headlinen. Boygenius staat op Oya en Way Out West op de tweede lijn dus alvast minder veeleisend.
Dacht dat Phoebe Bridgers vorig jaar ondanks de hype ook niet de zotste eisen had.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.923
6.152
Maar Lorde is een ander verhaal, aangezien zij blijkbaar enkel wil headlinen. Boygenius staat op Oya en Way Out West op de tweede lijn dus alvast minder veeleisend.
Lijkt me toch ook nog steeds een naam die een hoge spot zal eisen voor de Marquee. Zijn er die nog?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
Lijkt me toch ook nog steeds een naam die een hoge spot zal eisen voor de Marquee. Zijn er die nog?
Op de vrijdag mist daar toch echt nog iets groots.

Billie plus Boygenius zou voor mij genoeg redenen zijn voor een alsnog een dagticketje.
 

Marcel69

Playlistbediener
22 jul 2022
6
2
Hallo iedereen, vorig jaar zat ik op camping comfy, lekker gezellig. Ik verneem, dat deze er dit jaar niet inzit. Hebben jullie enige alternatieven? 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
585
371
E65F097C-197F-4BE1-91E0-6FCEFDFC181C.jpeg

Weekje voor pukkelpop in amerika… Ik had Lil Yachty, Beabadoobee, interpol en Inhaler graag op Pukkelpop gezien!

Morgen om 8 uur ook Suikerrock, maar dat zal bastille zijn. Hoop alleen niet dat er daarom geen Pukkelpop pakketje komt…

Wat verwachten we morgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken