Pukkelpop 2023

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Bekijk bijlage 4269

Weekje voor pukkelpop in amerika… Ik had Lil Yachty, Beabadoobee, interpol en Inhaler graag op Pukkelpop gezien!

Morgen om 8 uur ook Suikerrock, maar dat zal bastille zijn. Hoop alleen niet dat er daarom geen Pukkelpop pakketje komt…

Wat verwachten we morgen?
Ik blijf hem er in gooien voor goeie hoop, IDLES
(en Yard Act en Crows)
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Bekijk bijlage 4269

Weekje voor pukkelpop in amerika… Ik had Lil Yachty, Beabadoobee, interpol en Inhaler graag op Pukkelpop gezien!

Morgen om 8 uur ook Suikerrock, maar dat zal bastille zijn. Hoop alleen niet dat er daarom geen Pukkelpop pakketje komt…

Wat verwachten we morgen?
The Walkmen, OSees, Totally Enormous Extinct Dinosaurs 🤞
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Ik zag trouwens gisteren op de insta story van Zwangere Guy voorbijkomen dat hij de main stages van Rock Werchter en Pukkelpop gaat slopen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Koude koffie heeft meer smaak dan die poster, wtf is dat.
Goh... Courting, The Go! Team, Sigrid, Johnny Marr, Badly Drawn Boy, Shame, Alt-J,... zijn nu ook niet zo verkeerd.
En qua 13 in een dozijn indie bandjes die over hun piek zijn kan je het veel erger treffen dan Circa Waves, The Vaccines, The Coral en consoorten.

Ik zie elk jaar veel grotere gedrochten van line ups voorbij komen hoor.

Bijna alle EU-versies van Lollapalooza bijvoorbeeld. Reading/leeds is de laatste jaren ook een mooi voorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Nelios

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Goh... Courting, The Go! Team, Sigrid, Johnny Marr, Badly Drawn Boy, Shame, Alt-J,... zijn nu ook niet zo verkeerd.
En qua 13 in een dozijn indie bandjes die over hun piek zijn kan je het veel erger treffen dan Circa Waves, The Vaccines, The Coral en consoorten.

Ik zie elk jaar veel grotere gedrochten van line ups voorbij komen hoor.

Bijna alle EU-versies van Lollapalooza bijvoorbeeld. Reading/leeds is de laatste jaren ook een mooi voorbeeld.
Die maken het geheel niet groter dan de som der delen voor mij. Lollapalooza's kunnen prima gedrochten zijn, maar die wekken tenminste nog een emotie op. Dit is vlees noch vis, dit doet mij gewoon niets. 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Goh... Courting, The Go! Team, Sigrid, Johnny Marr, Badly Drawn Boy, Shame, Alt-J,... zijn nu ook niet zo verkeerd.
En qua 13 in een dozijn indie bandjes die over hun piek zijn kan je het veel erger treffen dan Circa Waves, The Vaccines, The Coral en consoorten.

Ik zie elk jaar veel grotere gedrochten van line ups voorbij komen hoor.

Bijna alle EU-versies van Lollapalooza bijvoorbeeld. Reading/leeds is de laatste jaren ook een mooi voorbeeld.
Volgens de normen van 2023 is dat een goede line-up, afgezien van Mumford. Ik zou me daar amuseren.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Die maken het geheel niet groter dan de som der delen voor mij. Lollapalooza's kunnen prima gedrochten zijn, maar die wekken tenminste nog een emotie op. Dit is vlees noch vis, dit doet mij gewoon niets. 😆
Zo heeft iedereen zijn smaak natuurlijk.
En ik vind koude koffie dan ook weer niet zo verschrikkelijk als de meeste mensen.

Moraal van het verhaal ik zie vooral graag Courting, Sigrid, Johnny Marr, Badly Drawn Boy en Shame overkomen naar Pukkelpop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken