Pukkelpop 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Heb sowieso te doen met de naam die tegelijk met Billie speelt. Wordt een Foo Fighters vs Wilco vs Refused vs Dizzee Rascal vs Four Tet gevalletje.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Komt ieee, zoiets;

vr/
Main: Froukje > Bazart > Yungblud > Years & Years > Billie Eilish
Marquee: Brutus > Boygenius > Moderat
Dance Hall: piri > M83
Boiler: Blawan > Amelie Lens
Club: TV Girl > Bob Vylan
Castello: Ezra Collective

za/
Main: Compact Disk Dummies > Joost > Tom Odell > Nothing But Thieves > Rema > Limp Bizkit > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Turnstile > Joji > BICEP (live)
Dance Hall: Aitch > Gryffin > Jessie Ware > Steve Lacy > 2manydj's (live)
Boiler: Luude > Sub Focus > Chase & Status (dj)
Club: Muna > Amyl & The Sniffers > Bombay Bicycle Club
Castello: Alice Longyu Gao > Ben Böhmer (live) > Two Shell
Backyard: High Vis > Stick To Your Guns
Booth: Aquarian > Joe Unknown > Nia Archives > Skin On Skin

zo/
Main: Zwangere Guy > Dropkick Murphys > Florence + The Machine > The Killers
Marquee: Giant Rooks > Girl In Red > Loyle Carner > Foals > Bonobo
Dancehall: Dylan
Boiler: partiboi69 > VTSS > Reinier Zonneveld (live)
Club: The Amazons > King Gizzard & The Lizard Wizard
Castello: Deki Alem
Backyard: Beartooth > KennyHoopla > Knocked Loose
Booth: Anz
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als Moderat in de Dance Hall staan (waar ze thuishoren):

M83 (marquee) - Billie Eilish (main) - Boygenius (Marquee)
Ik denk dat 't Moderat in de Marquee wordt en M83 in de Dancehall tbh, blijft hetzelfde tho. Zoals eerder aangegeven door @jimmywe zou het wel eens kunnen dat Boygenius lager staat dan we ze verwachten. Ik reken er niet echt op dat ze zouden afsluiten, maar wel zo rond een uur of 7 à 8 in de Marquee staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Komt ieee, zoiets;

vr/
Main: Froukje > Bazart > Yungblud > Years & Years > Billie Eilish
Marquee: Brutus > Boygenius > Moderat
Dance Hall: piri > M83
Boiler: Blawan > Amelie Lens
Club: TV Girl > Bob Vylan
Castello: Ezra Collective

za/
Main: Joost > Tom Odell > Nothing But Thieves > Rema > Limp Bizkit > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Compact Disk Dummies > Turnstile > Joji > BICEP (live)
Dance Hall: Aitch > Gryffin > Jessie Ware > Steve Lacy > 2manydj's (live)
Boiler: Luude > Sub Focus > Chase & Status (dj)
Club: Muna > Amyl & The Sniffers > Bombay Bicycle Club
Castello: Alice Longyu Gao > Ben Böhmer (live) > Two Shell
Backyard: High Vis > Stick To Your Guns
Booth: Aquarian > Joe Unknown > Nia Archives > Skin On Skin

zo/
Main: Zwangere Guy > Dropkick Murphys > Florence + The Machine > The Killers
Marquee: Giant Rooks > Girl In Red > Loyle Carner > Foals > Bonobo
Dancehall: Dylan
Boiler: partiboi69 > VTSS > Reinier Zonneveld (live)
Club: The Amazons > King Gizzard & The Lizard Wizard
Castello: Deki Alem
Backyard: Beartooth > KennyHoopla > Knocked Loose
Booth: Anz
Ziet er netjes uit. Alleen: misschien Bob Vylan > Brutus in de Backyard op vrijdag? The Amazons vind ik trouwens een heel rare/jammere Clubnaam. Is toch zo'n typisch rockbandje om je main mee te openen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik denk dat 't Moderat in de Marquee wordt en M83 in de Dancehall tbh, blijft hetzelfde tho. Zoals eerder aangegeven door @jimmywe zou het wel eens kunnen dat Boygenius lager staat dan we ze verwachten. Ik reken er niet echt op dat ze zouden afsluiten, maar wel zo rond een uur of 7 à 8 in de Marquee staan.
Even goede vrienden want ook dan clasht het niet met Eilish.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ziet er netjes uit. Alleen: misschien Bob Vylan > Brutus in de Backyard op vrijdag? The Amazons vind ik trouwens een heel rare/jammere Clubnaam. Is toch zo'n typisch rockbandje om je main mee te openen?
Bob Vylan stond afgelopen jaar al in Backyard, ik verwacht dus een promotie naar een iets later slot en/of in een grotere tent. Brutus kan in se Backyard afsluiten, maar gezien de hype omtrent de band zou het even goed Marquee/Main kunnen worden. Ik denk dat er al even niet meer 'dertien in een dozijn uk indie-bandje' wordt gedaan vroeg op de middag hoor. Editie 2019 was dat niet het geval en afgelopen jaar viel Sea Girls daar als enige wel ergens onder, so.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.390
Boygenius zal wel marquee worden niet? Dan zal tegelijk spelen wel moeilijk worden toch?

Nu doe je me twijfelen wel... Is ook echt voor die 2 namen dat ik een ticket zou kopen. Ezra Collective en TV Girl (en evt. Blawan) pak ik graag mee.
Het was maar een plaagje.
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Bob Vylan stond afgelopen jaar al in Backyard, ik verwacht dus een promotie naar een iets later slot en/of in een grotere tent. Brutus kan in se Backyard afsluiten, maar gezien de hype omtrent de band zou het even goed Marquee/Main kunnen worden. Ik denk dat er al even niet meer 'dertien in een dozijn uk indie-bandje' wordt gedaan vroeg op de middag hoor. Editie 2019 was dat niet het geval en afgelopen jaar viel Sea Girls daar als enige wel ergens onder, so.
Ah oké. Ik zeg het maar omdat er iemand op die backyard moet spelen die vrijdag. En zo gigantisch is Brutus nu ook weer niet, lijkt me een prima afsluiter voor die stage. Of anders een mooie voor tijdens Billie.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Ah oké. Ik zeg het maar omdat er iemand op die backyard moet spelen die vrijdag. En zo gigantisch is Brutus nu ook weer niet, lijkt me een prima afsluiter voor die stage. Of anders een mooie voor tijdens Billie.
Laat Brutus nu maar niet tijdens Billie staan, wil ik juist wel zien
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Compact Disk Dummies op Mainstage confirmed
Die mainstage lijkt me dan ook vol; Compact Disk Dummies > Joost > Tom Odell > Nothing But Thieves > Rema > Limp Bizkit > Anne-Marie > Angèle. Zie het ergens ook wel nog gebeuren dat Joost in de Dancehall 's avonds staat tegen wat grotere kleppers.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Laat Brutus nu maar niet tijdens Billie staan, wil ik juist wel zien
Ik ook graag! Maar ja, er moeten wel enkele namen tegelijkertijd staan natuurlijk. In een ideale wereld zijn dat Years & Years en Yungblud maar dat wordt moeilijk.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Tof dat ze boygenius hebben binnengehaald. De rest van de nieuwe namen kan ik helemaal niks mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken