Pukkelpop 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Boygenius is een hele dikke vis om binnen te halen. De rest wel mager, alleen The Amazons zou ik er van gaan kijken.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
254
118
ligt het aan mij of steekt die vrijdag er echt bovenuit? alles wa ik wil zien komt die dag precies haha (behalve flo toch)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Die vrijdag ziet er ineens inderdaad wel erg aanlokkelijk uit met Billie, Boygenius, Froukje, M83, Moderat en TV Girl. Enkel jammer dat Muna op die zaterdag staat, anders was een dagticket hier wss al binnen geweest.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Prima nieuwe namen, KennyHoopla heel blij mee. Bob Vylan, The Amazon en Bombay Bicycle Club komen ook wel op mijn must-see lijstje. Boygenius ga ik maar eens induiken. Maar de wekelijkse drop gaat door tot een maandje voordat t festival gaat beginnen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.897
6.117
Naast Boygenius, ook mooie boekingen van Anz en Blawan. De rest doet me wederom weinig. Vrijdag idd erg mooi dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
V
Voor mij zijn 't juist de za en de zo haha
vrijdag > zaterdag > zondag hier.

Maar goed, heb absoluut niks met Killers/Foals, Dropkick echt verschrikkelijk, vind Florence mwa en alleen King Gizzard en Loyle Carner echt tof.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Voor mij is het wel aardig verdeeld over de drie dagen so far. Al is zondag de dag waar het meest bij mag.

Vrijdag Billie, boygenius, Froukje, M83, Moderat, Altin Gun, Bob Vylan, Ezra Collective. Ook een paar afschuwelijke namen ook: Yungblud, Bazart, Years & Years.

Zaterdag: Bicep, Jessie Ware, Joji, Joost, Nia Archives, Skin on Skin. En Angele wil ik wel eens zien, ken ik nauwelijks. Rema en Steve Lacy ben ik ook wel benieuwd naar. Turnstile ook, Compact Disk Dummies. Anne Marie, Limp Bizkit en Tom Odell juist vermijden.

Zondag: Loyle Carner fantastisch, Killers (toch altijd een zwak voor gehad), Dropkick Murphys heb ik al 15 jaar niet meer gezien, sympathieke band. Bonobo altijd goed, girl in red, Deki Alem, Zwangere Guy. Daarnentegen Foals vind ik mwoah. FATM is natuurlijk een goede naam, maar ik kan daar niets mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
En dan spelen die tegelijk…
Boygenius zal wel marquee worden niet? Dan zal tegelijk spelen wel moeilijk worden toch?

Nu doe je me twijfelen wel... Is ook echt voor die 2 namen dat ik een ticket zou kopen. Ezra Collective en TV Girl (en evt. Blawan) pak ik graag mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken