Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
In hun statement stond toen dat ze met dit nieuwe album dus niet echt kunnen touren en de rest van de band al bezig is met nieuw werk. Lijkt me dat dat nieuw werk dus vrij snel gaat komen en ze vooral daarmee gaan optreden.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Rage Against the Machine en Run the Jewels, zit dat er überhaupt nog in voor Pukkelpop?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
273305350_486827342813964_3788273622480165526_n.jpg


Veel kanshebbers. Altijd zeer mooie line-up daar. Kraftwerk en Beach House in de Marquee?
Kraftwerk is reeds aangekondigd voor Lokerse Feesten
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Oh ja. Even vergeten, jammer wel. Zo'n show moet heerlijk zijn in de Marquee, me dunkt.

Rage is te duur voor een festival als PKP.
Niet te duur (RATM kosten volgens mij toch niet meer dan de Foo Fighters bv)
Maar RATM gaan ze sowieso niet krijgen, daar mag je zeker van zijn
 

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
58
45
Update website: Je kan nu je wishlist doorsturen.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dan kan het niet lang meer duren voor de eerste namen, vergelijkbaar met hoe 't vroeger ging. Vind nu niet per se een einddatum van die wishlist, volgende week eerste batch?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Dat is toch gewoon om buzz te creëren.
Je laat de mensen nu allemaal lijstjes delen met een hashtag en daarna drop je een groot deel van je namen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Door het delen op social media gaan ook anderen het invullen en krijgt PKP weer nieuwe adressen voor de mailinglijst.

Maakt PKP standaard de uitslag bekend? En doet Pinkpop het eigenlijk, of alleen als er daadwerkelijk een aantal van de veel genoemde namen is geboekt?
Want zelfs als een boeker er wel iets mee zou willen doen, als ik naar de de uitslagen kijk die ik kan vinden van Pinkpop, daar heb je ook gewoon niks aan. Dat het Pinkpop-publiek graag Muse, Radiohead of Coldplay wil zien, daar heb je geen gouden tip voor nodig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik heb die onzin eigenlijk nooit begrepen... daar veegt een boeker toch zijn reet mee af?
Mwoah. Couleur Café is daar wél consequent in hoor. Die droppen ook een wishlist en ieder jaar boeken ze wel een hele resem acts uit de top 20 meest gevraagde artiesten. Bovendien kunnen nog een hele reeks undercard acts in de loop van 6 maanden nog steeds geboekt worden, so.

Neen, soms zeggen ze wel bij een naam dat het populair was in de lijstjes, bv. Linkin Park.
Bij Billie Eilish deden ze dat ook, als ik me niet vergis.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Mwoah. Couleur Café is daar wél consequent in hoor. Die droppen ook een wishlist en ieder jaar boeken ze wel een hele resem acts uit de top 20 meest gevraagde artiesten. Bovendien kunnen nog een hele reeks undercard acts in de loop van 6 maanden nog steeds geboekt worden, so.


Bij Billie Eilish deden ze dat ook, als ik me niet vergis.
Maar je weet toch wel een beetje wat voor publiek je in huis hebt? Het is toch geen rocket science.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Maar je weet toch wel een beetje wat voor publiek je in huis hebt? Het is toch geen rocket science.
Bij PKP weten ze dat ook lol. Ik herinner me een tijd dat stubru (?) ook wishlists deed in de tijd voor RW en dan kwam je alleen maar headliners tegen en was quasi ieder jaar hetzelfde rijtje, maar da's ook al jaren geleden.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Die wishlists zijn niet meer dan wat commerciële aandacht. Je kan daar eigenlijk niks mee als de gevraagde artiesten toch niet touren. En ja, de meesten vragen in elk geval geen onbekende pareltjes ?.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Zijn niet in Europa in het weekend van PKP: The Libertines, Primal Scream, st Vincent en Squid.

Vooral die laatste had ik op pkp verwacht, zonde.

IMG-20220215-WA0001.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken