Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Ze zouden daar toch afkomen met die TW en Boutique, dat had al gedeeld moeten worden. Volgensmij zei @jimmywe de laatst al.

Er staan op die affiche toch wel een aantal klassiekers die voor mijn part richting Pukkelpop mogen komen... Stereophonics, Kula Shaker, Ocean Colour Scene, Suede, The Libertines en - ja, waarom niet! - Sugababes :)

Er staan op die affiche toch wel een aantal klassiekers die voor mijn part richting Pukkelpop mogen komen... Stereophonics, Kula Shaker, Ocean Colour Scene, Suede, The Libertines en - ja, waarom niet! - Sugababes :)
Misschien staat Giel er dan ook weer.

Geen Afghan Whigs naar Pukkelpop in ieder geval. Staan op de Lokerse Feesten.

Ik had vandaag een datum verwacht voor de aankondigingen maar wederom niets... Weten jullie misschien meer?

Maandag aankondiging Stones, woensdag lineup Encore, vrijdag teaser voor een Pukkelpop lineup die we de maandag daarna krijgen.

Stop de klok.
Oké kan ook haha. Encore kan ook eerst gezien de tijd om te verkopen korter is. Who knows.

Maar even serieus.
Iedereen heeft toch dalik zijn plannen voor de (festival)zomer al gemaakt.. ?

Maar ook al die extra dagen bij Werchter laten op zich wachten.
Toch misschien veel artiesten die eerst toezeggen en dan toch afzeggen?
We wachten het af, maar ik zou nu wel eens willen weten welke kant Pukkelpop opgaat.

En ik laat heel veel taal- en spelfouten aan mij voorbij gaan, maar dalik in plaats van dadelijk?

Users who are viewing this thread