Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.693
Ze zouden daar toch afkomen met die TW en Boutique, dat had al gedeeld moeten worden. Volgensmij zei @jimmywe de laatst al.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ze zouden daar toch afkomen met die TW en Boutique, dat had al gedeeld moeten worden. Volgensmij zei @jimmywe de laatst al.
Vorige week Boutique vervolledigt, deze week vakantie. Volgende week zal er wel één en ander worden bekend gemaakt.
 

Dominiek

Playlistbediener
17 jun 2021
11
0

Er staan op die affiche toch wel een aantal klassiekers die voor mijn part richting Pukkelpop mogen komen... Stereophonics, Kula Shaker, Ocean Colour Scene, Suede, The Libertines en - ja, waarom niet! - Sugababes :)
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904

Er staan op die affiche toch wel een aantal klassiekers die voor mijn part richting Pukkelpop mogen komen... Stereophonics, Kula Shaker, Ocean Colour Scene, Suede, The Libertines en - ja, waarom niet! - Sugababes :)
Misschien staat Giel er dan ook weer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Geen Afghan Whigs naar Pukkelpop in ieder geval. Staan op de Lokerse Feesten.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik had vandaag een datum verwacht voor de aankondigingen maar wederom niets... Weten jullie misschien meer?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Maandag aankondiging Stones, woensdag lineup Encore, vrijdag teaser voor een Pukkelpop lineup die we de maandag daarna krijgen.

Stop de klok.
Oké kan ook haha. Encore kan ook eerst gezien de tijd om te verkopen korter is. Who knows.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Maar even serieus.
Iedereen heeft toch dalik zijn plannen voor de (festival)zomer al gemaakt.. ?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
309
Maar ook al die extra dagen bij Werchter laten op zich wachten.
Toch misschien veel artiesten die eerst toezeggen en dan toch afzeggen?
We wachten het af, maar ik zou nu wel eens willen weten welke kant Pukkelpop opgaat.

En ik laat heel veel taal- en spelfouten aan mij voorbij gaan, maar dalik in plaats van dadelijk?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken