Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Misschien heeft Pukkelpop een lineup om U, V, W én XYZ tegen te zeggen en hebben ze een vertrouwen zo groot als de neusgaten van Dave Grohl?

• Haha
Waarderingen: Thisso
Misschien heeft Pukkelpop een lineup om U, V, W én XYZ tegen te zeggen en hebben ze een vertrouwen zo groot als de neusgaten van Dave Grohl?
Ik heb het vaker gezegd maar voor een ontdek festival als Pukkelpop (al vergooien ze die naam steeds meer) blijft het hoe dan ook gaar dat die line-up zo laat komt. Je wilt toch tijd hebben om bands te ontdekken en echt goed te luisteren?

Ik heb het vaker gezegd maar voor een ontdek festival als Pukkelpop (al vergooien ze die naam steeds meer) blijft het hoe dan ook gaar dat die line-up zo laat komt. Je wilt toch tijd hebben om bands te ontdekken en echt goed te luisteren?
Precies! Want zelfs in de slechtste jaren is Pukkelpop best goed in het boeken van kleinere ontdek naampjes.

Voor wat het waard is: een user op Efestivals lijkt te teasen naar een terugkeer van de Shelter...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Maar ook al die extra dagen bij Werchter laten op zich wachten.
Toch misschien veel artiesten die eerst toezeggen en dan toch afzeggen?
We wachten het af, maar ik zou nu wel eens willen weten welke kant Pukkelpop opgaat.

En ik laat heel veel taal- en spelfouten aan mij voorbij gaan, maar dalik in plaats van dadelijk?
Is Fries ;)

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Als die deze maand namen lossen heb je nog meer dan 4 maanden om bands te ontdekken. Niet onoverkomelijk.

Precies! Want zelfs in de slechtste jaren is Pukkelpop best goed in het boeken van kleinere ontdek naampjes.

Voor wat het waard is: een user op Efestivals lijkt te teasen naar een terugkeer van de Shelter...
Zes (?) jaar te laat. Maar bon, moest het zo zijn, dan zou dat heel mooi zijn.

Vind 4 maandjes eigenlijk best krap voor een festival van die grootte. Maar doen ze altijd wel natuurlijk.
Ja vind ik dus ook. Staan zo 100 plus namen. Om daar allemaal wat van te luisteren laat staan beter te leren kennen als het bevalt. En het is niet het enige festival om te beluisteren he

Volgens mij zit Chokri te puzzelen hoe hij de zaterdag van Werchter kan overtreffen.
In negatieve of in positieve zin?
Negatief is de laatste jaren niet zo moeilijk voor Pukkelpop.
In positieve zin: Arctic Monkeys, Liam Gallagher, Little Simz, Wolf Alice en Fontaines DC op het hoofdpodium?

Een user zonder echt bewezen leaks, toch?

Een andere user had het over een extra dag pkp voor of na het pkp weekend dat aanlokkelijk zou zijn voor 30- en 40-jarigen, nog een andere user heeft het over Slipknot dat met Knotfest nog een locatie zoekt in België (pure speculatie wel).

1 + 1 = het aparte Pukkelpop-evenement heet "Pukkelpop Shelter" en is eigenlijk Knotfest in disguise. En qua rock en metal zal het armoe troef zijn op Pukkelpop zelf. Dat is mijn gok.

Vind 4 maandjes eigenlijk best krap voor een festival van die grootte. Maar doen ze altijd wel natuurlijk.
Goh, de meerderheid koopt toch een ticket op basis van de drie headliners, de vijf pop/rappers daaronder en de boiler namen.

Hoe staat de achterban van Pukkelpop hier naar te kijken? Bij de Lowlander bereikt het testosteron al zijn kookpunt in januari ongeveer. Kan je nagaan dat we tot halverwege maart zouden moeten wachten op de eerste namem. Dan is het land te klein hoor.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
En zelfs bij de te ontdekken bands ken je toch wel meer dan de helft? Tenzij je echt niets beluisterd hebt de afgelopen maanden en jaren…

Hoe staat de achterban van Pukkelpop hier naar te kijken? Bij de Lowlander bereikt het testosteron al zijn kookpunt in januari ongeveer. Kan je nagaan dat we tot halverwege maart zouden moeten wachten op de eerste namem. Dan is het land te klein hoor.
Tja, wat kan je er aan veranderen? Liever lheel laat met een goeie affiche dan in januari een slechte affiche. Het enige wat telt voor mij

Ben ondertussen ouder geworden, ik kan er goed mee omgaan. Vanaf het moment dat ze beginnen teasen, gaan ik wel wat spanning voelen.

Users who are viewing this thread