Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.448
1.932
Iemand een idee waarom het zo lang duurt bij Pukkelpop? Dit is toch best bizar laat?

Misschien heeft iemand al iets vermeld hierover hoor, heb niet hele topic teruggelezen ;-)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.013
6.412
Ik had vandaag op zijn minst wel een teaser verwacht voor volgende week. Dan zijn we alweer de laatste week van maart.

Nog later en ik zou me best zorgen beginnen maken...
Straks is het ook paasvakantie en vermoed ik dat de kans klein is dat er ook dan nog een aankondiging komt.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.511
2.022
Hopelijk moet de lineup niet onderdoen voor Lowlands... Vraag me af of Stromae ook hier headliner wordt.
De exclusiviteit is er volledig vanaf + uitverkocht in het Werchterse. Misschien is dit de kans om hem wel in het donker te zien in Vlaanderen?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.171
3.007
Hopelijk moet de lineup niet onderdoen voor Lowlands... Vraag me af of Stromae ook hier headliner wordt.
Zou een beetje overkill zijn, niet? Die heeft al meerdere concerten in België, Boutique en Les Ardentes op de agenda staan. De situatie doet me een beetje denken aan Oscar and the wolf in 2018, dat was qua opkomst een ramp.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv en RubenFrusciante

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.171
3.007
Was ook op heel korte tijd helemaal uitgemolken. Stromae is wel 10000x spannender en internationaler dan Oscar.
Ik snap wat je wil zeggen, maar 10000x spannender en internationaler dan Oscar? De hype in Vlaanderen is niet zo geweldig groot toch? Ik vind het toch een vrij gewaagde zet om die nu nog voor dit jaar te boeken als die al zo veel andere data in België heeft.

Het is wel iemand die helemaal past bij het huidige pukkelpop, en dat bedoel ik op een positieve manier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken