Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.873
3.870
Bedoeling was toch dat encore deze week dan eindelijk zou komen…
Een weekje verschil maakt niet zoveel uit, maar is toch gewoon verschrikkelijk laat terwijl overige festivals (bijna) de gehele line up al bekend hebben gemaakt. En de meeste mensen hun plannen voor de zomer al klaar hebben
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.860
12.293
Ja laten we die discussie nu nog een keer hier gaan voeren. Heel veel mensen vinden dat blijkbaar, leer er mee leven ;)
Volgens die logica mag dus ook niet gezegd worden dat Stromae spannend is, want dan krijg je ook een discussie. Zullen we Stromae anders gewoon verbannen als gespreksonderwerp?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.873
3.870
Volgens die logica mag dus ook niet gezegd worden dat Stromae spannend is, want dan krijg je ook een discussie. Zullen we Stromae anders gewoon verbannen als gespreksonderwerp?
We kunnen het ook eens over vrouwen hoog op het affiche of ouwe lullen met gitaren op werchter hebben?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik snap wat je wil zeggen, maar 10000x spannender en internationaler dan Oscar? De hype in Vlaanderen is niet zo geweldig groot toch? Ik vind het toch een vrij gewaagde zet om die nu nog voor dit jaar te boeken als die al zo veel andere data in België heeft.

Het is wel iemand die helemaal past bij het huidige pukkelpop, en dat bedoel ik op een positieve manier.
Ik heb net het gevoel dat Stromae hier groter is dan ooit?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.168
2.995
Ik heb net het gevoel dat Stromae hier groter is dan ooit?
Ik denk dat ik hem fel onderschat. Ik wist wel dat hij naar Paleis 12 ging, maar blijkbaar heeft hij dat zelfs 7x uitverkocht. Zeer mooie prestatie.

Al blijf ik me afvragen hoeveel tickets hij kan blijven schuiven.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.645
4.951
Pukkelpop kondigt extra eendaags festival aan




Knotfest please!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Net ook op de radio gehoord. Interessant. Benieuwd wat het zal zijn en wat voor invulling het krijgt. TW Classic/Boutique-achtig met enkel de main, veronderstel ik?

Beetje afwachten wat het gaat worden, maar heb dan liever dat we een goeie editie krijgen (hopelijk) ipv een line-up die met hangen en poten aan een hangt en er dan een potentiële goede headliner en sub naar dat evenement worden verpatst. Maar.. we shall see.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.485
8.140
Pukkelpop kondigt extra eendaags festival aan




Knotfest please!
Hoop ik ook op, past op zich wel in hun tourschema, al zou het niet helemaal logisch zijn: zaterdag Finland, zondag België, maandag Zweden
ze spelen wel vaker 3 dagen achter elkaar geloof ik dus is wel een optie lijkt me
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.260
3.195
Als ik me niet vergis, was daar een tijdje geleden al iets over gezegd op efests. Dacht dat het iets ging worden voor een iets ouder publiek. Het zal misschien geen nieuwe Rimpelrock zijn maar denk ook niet voor het typische PKP publiek.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik denk Tame Impala. Nog geen Belgische datum en op de reguliere PKP zou wat kort achter elkaar zijn. Maar hoe vul je zoiets in hè. Snap überhaupt niet zo goed waarom dit event moet, behalve voor de easy cash.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.254
5.610
Pukkelpop kondigt extra eendaags festival aan




Knotfest please!
Absoluut geen knotfest. Headliner is act die er de voorbije jaren al moest staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken