Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Oscar & The Wolf, grote fan, maar heeft met dat laatste album nu niet echt heel meer gewonnen om echt headliner te zijn of te blijven toch? Zal dus heus niet enige headliner zijn, mss in combo met Dua Lipa

Als het dan wordt AM - Tame Impala - Oscar & Dua - Editors met nog iets (Arcade Fire?) is dat toch geen slechte PKP affiche.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.482
8.131
Editors kan je voor 68 euro zien op Vestrock wat praktisch in België ligt, waar ook veel van de Belgische fans misschien zelfs al een ticket voor hebben? (het is tenslotte over 2 en een halve maand al)
Hoe gaan ze dat eendagsevenement in godsnaam uitverkopen dan
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Arcade Fire gaat ook niet touren dit jaar door het overaanbod in bands deze zomer. Blijkbaar een bewuste keuze, wat 'kleinere' release shows, zaaltour, festivaltour.

Dua Lipa op de Encore nog? Het zou me toch verbazen dat ze nergens in België komt te staan. Nu in Nederland staat ze ook niet. Raar.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Dua Lipa is groter dan eender welke andere naam die jij noemt hoor en volgend mij te groot/duur geworden voor PkP.

Oscar heeft zijn Sportpaleis ei zo na niet gecanceld vanwege dramatische verkoop. Vorige plaat deed ook niks. Hoezo is dat nog een headliner.
Groter en duurder dan AM, doubt that. Dan de rest, ja.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Arcade Fire tourt deze zomer niet uit respect van de bands en artiesten die al tours gepland/verplaatst hadden. Editors staat op dat los event dan blijkbaar?

Qua bovenkant, zoiets? Een lekker ouwerwets dickfest, luv it.

Arctic Monkeys - Tame Impala - Oscar & The Wolf
Liam Gallagher - Bastille - Bazart - George Ezra
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Arcade Fire tourt deze zomer niet uit respect van de bands en artiesten die al tours gepland/verplaatst hadden. Editors staat op dat los event dan blijkbaar?

Qua bovenkant, zoiets? Een lekker ouwerwets dickfest, luv it.

Arctic Monkeys - Tame Impala - Oscar & The Wolf
Liam Gallagher - Bastille - Bazart - George Ezra
Misschien Stormzy er nog bij? Heeft zich zowel bij CORE als RW teruggetrokken, misschien omdat er in Kiewit een grotere spot te rapen viel?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.162
2.985
Arcade Fire tourt deze zomer niet uit respect van de bands en artiesten die al tours gepland/verplaatst hadden. Editors staat op dat los event dan blijkbaar?

Qua bovenkant, zoiets? Een lekker ouwerwets dickfest, luv it.

Arctic Monkeys - Tame Impala - Oscar & The Wolf
Liam Gallagher - Bastille - Bazart - George Ezra
Ik hoop toch dat er uit de laatste 3 van dat 2de lijntje maar 1tje komt.
Met 2 van de 3 headliners kan ik leven, dat is een goed gemiddelde.

Maar PKP draait bij mij om de undercard. Ik ben benieuwd wat de shelter-hint is van op efestivals.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
942
358
Maar toch, als je bij Sziget kijkt staan er ook een Kings of Leon en Calvin Harris in het bovenste rijtje.
Voor zulke festivals is het gewoon niet haalbaar drie grote headliners te halen.
Dus dan kom je in het rijtje Editors, Kings of Leon, Oscar and the Wolf en dj's uit.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Arcade Fire tourt deze zomer niet uit respect van de bands en artiesten die al tours gepland/verplaatst hadden. Editors staat op dat los event dan blijkbaar?

Qua bovenkant, zoiets? Een lekker ouwerwets dickfest, luv it.

Arctic Monkeys - Tame Impala - Oscar & The Wolf
Liam Gallagher - Bastille - Bazart - George Ezra
Zucht. En legend als Liam zien geflankeerd staan door Oscar, Bastille, Bazart en Ezra. Ach ja PKP heeft zen sterkte meestal in de diepte, hopelijk gooien ze maandag er de volledige line up uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Maar toch, als je bij Sziget kijkt staan er ook een Kings of Leon en Calvin Harris in het bovenste rijtje.
Voor zulke festivals is het gewoon niet haalbaar drie grote headliners te halen.
Dus dan kom je in het rijtje Editors, Kings of Leon, Oscar and the Wolf en dj's uit.
We hebben hier al vaak gediscussieerd over de headlinestatus van een band maar van alle bands is Oscar die naam toch niet waard zeker? Misschien nog net op een Suikerrock of de Lokerse, maar dat is ook het maximum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Misschien Stormzy er nog bij? Heeft zich zowel bij CORE als RW teruggetrokken, misschien omdat er in Kiewit een grotere spot te rapen viel?
Zou goed kunnen. Weet niet goed waar en wanneer ie elders tourt, maar bon de UK is maar net over 't water op zich.

Op zich zie ik Werchternamen als Capaldi, Kiwanuka en Fender ook wel nog overlappen. James Blake, Jungle, Nina Kraviz en Amelie Lens lijken me owv Lowlands ook shoe-ins. Maar bon, deze bovenkant is echt om te huilen man djeez.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
942
358
Ken zegt op eFestivals een 'expected headliner'
dus dat is dan Zwangere Guy !
(of haal ik nu expecting en expected door elkaar ...?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.073
Groter en duurder dan AM, doubt that. Dan de rest, ja.

Mwa ik denk dat he AM wat overschat qua kostprijs. Het feit dat Lipa er niet staat en AM wel, zegt wel wat. Of denk je dat BKS een Dua Lipa zou kunnen betalen? Of 1 van die kleinere festivalletjes waar AM dit jaar staat?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.246
5.609
Mwa ik denk dat he AM wat overschat qua kostprijs. Het feit dat Lipa er niet staat en AM wel, zegt wel wat. Of denk je dat BKS een Dua Lipa zou kunnen betalen? Of 1 van die kleinere festivalletjes waar AM dit jaar staat?
Nee, AM hebben een serieus prijskaartje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken