Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
dennisf wrote:
Ik leg net even de tours van Frank Carter & The Rattlesnakes en the Foo’s naast mekaar. Zij gaan mee als voorprogramma op de tour, dat was al duidelijk. Maar in augustus hebben ze geen enkele plaats waar ze niet samen geboekt staan… behalve de vrijdag van Pukkelpop… Teken dat we de Foo’s daar nog kunnen bij verwachten?
Vreemd dat ze nog niet zouden aangekondigd zijn in dat geval…

Op efestivals is er een insider die zegt dat dat er onderhandelingen waren tussen FF en PKP, maar dat FF uiteindelijk te veel geld vroeg.
Jammer, maar ik heb liever dat er meer geld naar de undercard gaat dan naar de headliners.
klopt ook
Van die onderhandelingen toch, van de geld weet ik niet maar lijkt mij wel de reden :)
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Zou Black Keys beginnen touren? Met hun nieuw nummer Lo/Hi? Of zou hun tour pas volgend jaar zijn?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.995
2.043
James Blake op vrijdag.

Weer elke dag een naam? Hopelijk volgende dagen wel een boeiende.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Kan iemand de pkp-instagram uit handen nemen van die bakvis(dochter van chokri aub.
En laat het over aan muziekkenners ipv bakvissen...

Gisteren Post Malone: behalve dat het fake brol is ook nog eens 10000 smartphones de lucht in.

Ik volg de pkp instagram alleszins niet meer.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Kan iemand de pkp-instagram uit handen nemen van die bakvis(dochter van chokri aub.
En laat het over aan muziekkenners ipv bakvissen…

Gisteren Post Malone: behalve dat het fake brol is ook nog eens 10000 smartphones de lucht in.

Ik volg de pkp instagram alleszins niet meer.

Jongeren zijn een deel van het doelpubliek van Pukkelpop, en hoe kan je beter het instagrampubliek bereiken dan iemand de sociale media te laten beheren die de cultuur van jongeren goed kent? Dat de dochter het af en toe overneemt kan ik begrijpen. Ze staat met de beide benen in de leefwereld van de bakvissen en puberende hipsters gehuld in cyaankleurige joggings, dus zij kan het best die mensen bereiken. Royal Blood, Tame Impala en Prophets of Rage hebben ook hun moment of fame gekregen op de Instagramstories, dus niet enkel mumble rappers komen er aan bod.

En dat van die 10.000 smartphones bij Post Malone: dat had ik ook direct gemerkt. Zeer irritant. Maar zoiets heb ik ook bij Aphex Twin vorig jaar zien gebeuren. Een jammerlijke evolutie.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Via efestivals: blijkbaar vandaag nieuwe namen + de meest onsubtiele hint naar Anderson .Paak
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Had niet zo snel nieuwe namen verwacht. Heel benieuwd hoor.

Anderson Paak is in ieder geval een dikke toevoeging aan het programma. Nu hopen op Courtney Barnett, Father John Misty, Mitski en/of Stereolab.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Alleszins volgens de dochter snel nieuwe namen...
https://twitter.com/sarahmahassine/status/1105597051054755842
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Dit is echt wel heel snel.

Ik ben benieuwd wie er aangekondigd zal worden. Hopelijk Blood Orange en Aphex Twin, maar die laatste zal het waarschijnlijk niet worden.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Anderson Paak op zondag, ik had hen op vrijdag verwacht!
Geen heel bijzondere worp wat mij betreft
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Opvallend ook dat we zowel op vrijdag als zondag nog een sub missen - uitgaande van de grootte van de namen (vgl. Royal Blood en Tame Impala op zaterdag). Of zouden Anderson Paak en Franz Ferdinand gaan subben op de main?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Anderson .Paak, Hot Chip, Raketkanon zeer goede toevoegingen. Voor de rest niet zo spectaculair.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.995
2.043
Raketkanon, Brutus, Cocaine Piss en The Subs zijn wel cool.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken