Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Goede worp, maar niets speciaals inderdaad.
Anderson Paak, Bullet for my Valentine, Macky Gee, Mini Mansions,... vind ik allemaal wel goed.
De lading Belgische namen vind ik ook degelijk.
Voor de rest ken ik er weinig eerlijk gezegd. Nilifur Yanya, nothing nowhere, Bamba Pana,.... ken ik niet, die zal ik deze avond eens opzetten.

Mini Mansions is trouwens de band van de bassist van QOTSA. Met wat geluk neemt die ook Theodore mee, de drummer van QOTSA.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.192
10.560
Anderson .Paak, Hot Chip, Raketkanon zeer goede toevoegingen. Voor de rest niet zo spectaculair.

Mee eens ja, zijn de mooiste namen uit dit rijtje. Mis nog steeds namen zoals Courtney Barnett of Father John Misty.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Vreemd genoeg staat Anderson Paak in de "zwarte namen" van de line up op de site, dus één van de kleinere namen.
Vrijdag heeft 7 blauwe namen, zaterdag heeft er 9 en zondag heeft er 3. Er gaan dus nog middelgrote namen bij komen.
https://www.pukkelpop.be/nl/line-up/zaterdag/

The Subs en Blackwave staan exclusief op Pukkelpop.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Had stiekem FIDLAR en White Reaper wel verwacht aangezien die op reading/Leeds staan. Jammer!
 

herbert

Playlistbediener
21 jan 2019
6
0
Viel mij inderdaad ook op dat Anderson .Paak redelijk klein op de affiche staat. Voor mij toch altijd een middelgrote naam.

Ik hoop overigens ook mee dat Fidlar in één van de volgende pakketjes gaat zitten!
 

yentl

Playlistbediener
5 mrt 2019
15
0
Waar staat anderson paak klein op de affiche? Vind deze affiche namelijk niet terug!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Waar staat anderson paak klein op de affiche? Vind deze affiche namelijk niet terug!

Ik denk niet dat er momenteel een affiche is, maar op de site zijn de namen onderverdeeld in namen in het geel vak, het blauw vak en het zwart vak.
In het geel vak zitten de headliners, in het blauw vak de grote namen en de rest zit in het zwarte vak.
https://www.pukkelpop.be/en/line-up/abc/
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Soms vraag je je af hoe programmatoren bij festivalacts uitkomen.
Spoel deze video af en toe door naar random momenten en aanschouw het twerkfestijn.

https://www.youtube.com/watch?v=flZRBe3p6t0
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Heeft iemand een gokje hoe snel de camping en het festival / dagtickets van pukkelpop zal uitverkopen. Hoe zat het andere jaren? Kvind een soortgelijk bericht even niet meer terug.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Heeft iemand een gokje hoe snel de camping en het festival / dagtickets van pukkelpop zal uitverkopen. Hoe zat het andere jaren? Kvind een soortgelijk bericht even niet meer terug.

Dat is zeer moeilijk in te schatten. Pukkelpop heeft moeilijke jaren achter de rug en heeft trouwe bezoekers verloren. Prijs kwaliteit is het ook een duur festival, zeker nu de camping tegenover de wei betalend is. Mits goede toevoegingen zie ik het uitverkopen, maar je hebt nog tijd genoeg om te twijfelen/sparen :)
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
daanvandingenen wrote:
Ze hebben het gelukkig aangepast. Anderson. Paak is nu wel een ‘blauwe’ naam geworden.

Dermot Kennedy staat ook in de blauwe namen, ik heb nooit van hem gehoord…
Stond nochtans vorig jaar in the barn van werchter. Heeft wel best wel wat streams, maar ik vind hem inderdaad wel wat klein beetje om als blauwe naam te zetten.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Een weekend Lowlands zit er dit jaar voor mij niet in, dus ik overweeg voor het eerst een dag naar Pukkelpop te gaan. Twee vragen:
- Hoe kun je hier als Nederlander het beste naartoe gaan? Auto, OV?
- Hoe groot is de kans dat The National en Twenty One Pilots gelijktijdig spelen op zondag? Die zou ik dan beiden willen zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.192
10.560
Een weekend Lowlands zit er dit jaar voor mij niet in, dus ik overweeg voor het eerst een dag naar Pukkelpop te gaan. Twee vragen:
– Hoe kun je hier als Nederlander het beste naartoe gaan? Auto, OV?
– Hoe groot is de kans dat The National en Twenty One Pilots gelijktijdig spelen op zondag? Die zou ik dan beiden willen zien.

Marque en mainstage wisselen elkaar af op Pkp. Dus je zou ze beide moeten kunnen zien, alleen een beetje rennen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
900
314
Een weekend Lowlands zit er dit jaar voor mij niet in, dus ik overweeg voor het eerst een dag naar Pukkelpop te gaan. Twee vragen:
– Hoe kun je hier als Nederlander het beste naartoe gaan? Auto, OV?

Als je de mogelijkheid om met de auto te gaan, zou ik dat doen.
Ik kom vanaf Overijssel en dan doe ik er met de auto ongeveer 2,5 uur over, met de trein deed ik er altijd ruim 5 uur over.
En dan zit je nog te slepen met alles.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken