Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.718
Hm, inderdaad een anticlimax dit! Ik hoopte ook op een dik pakket om even lekker voor te gaan zitten. TWOD blijft een schitterende naam maar niet verrassend. Hun optreden enkele jaren geleden in de Club zal ik nooit vergeten. Dat was een van de optredens die mij verliefd lieten worden op dit festival.

Vraag me af waarom Dua Lipa opeens overal zo groot staat. Paar leuke hitjes maar nog niet meer dan dat. Het zal wel. Meer in de hoek van TWOD graag.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Ik snap deze strategie van elke dag een paar namen ook niet helemaal. Nu krijg je elke dag een aantal namen die samen op een dag waarschijnlijk niet voor een wauw-effect zullen zorgen terwijl een hele grote greep namen in een keer dit waarschijnlijk wel zou hebben (want dan zitten er altijd wel mooie dingen tussen). War on drugs is verder wel een prima naam hoor, maar is geen verrassing.
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Weer heel wat te ontdekken talent dat weer op PKP zijn Belgisch debuut zal vieren, dus er valt wel het één en ander spannend te ontdekken dit jaar :)
En met de eerste drie namen, heb je meteen drie populaire namen op het affiche, waar heel wat pukkelpoppers zeer blij mee zijn. Dat jullie als ervaren festivalgangers met een naam als DUA LIPA niet echt blij zijn, was te verwachten, maar de weide zal toch afgeladen vol staan tijdens haar set.
De undercard was altijd al troef bij PKP dus watch outttttt ;-)
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
Ik vermoed dat we grotere pakketjes mogen verwachten voor de rest van deze week en dan nog een tweede groot pakketje later in het jaar zoals andere jaren?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.078
8.722
Ik vermoed dat we grotere pakketjes mogen verwachten voor de rest van deze week en dan nog een tweede groot pakketje later in het jaar zoals andere jaren?

Tja, het lijkt erop dat we de hoofdacts van donderdag hebben. Morgen zal wel vrijdag volgen en overmorgen zaterdag. Met donderdag dan de traditionele mega Pukkelpop namedrop die we kennen. Allez, pin me er niet op vast hé, maar dit lijkt me wel een logische.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Bij deze dan toch al de eerste interessante naam voor mij, benieuwd of Pukkelpop mij na een aantal jaar weer kan lokken.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
danny wrote:
Ik vermoed dat we grotere pakketjes mogen verwachten voor de rest van deze week en dan nog een tweede groot pakketje later in het jaar zoals andere jaren?

Tja, het lijkt erop dat we de hoofdacts van donderdag hebben. Morgen zal wel vrijdag volgen en overmorgen zaterdag. Met donderdag dan de traditionele mega Pukkelpop namedrop die we kennen. Allez, pin me er niet op vast hé, maar dit lijkt me wel een logische.

Gezien het feit dat Donderdag de moeilijkste PKP-dag is, komt daar heus nog wel wat moois bij. Ik verwacht, net als jij, ook wel dezelfde volgorde: morgen ID en ??, Woensdag NERD en ??, en donderdag de mooie undercard, hopelijk MET Vampire Weekend. :)
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
Na bijlezen net gezien dat er morgen maar 1 naam zou zijn (bron: HBvL), dan lijkt ID het mij inderdaad niet te worden.
3 mogelijkheden:

- Imagine Dragons wordt verrassend genoeg NIET geboekt (want ik zie ze niet co-headlinen op de donderdag) en AF komt er bij vrijdag
- Arcade Fire komt er nog bij op donderdag
- "Verrassende" vrijdagheadliner die groot genoeg is voor PKP om alleen aan te kondigen => Florence & The Machine

Ik zal maar niet hopen op een Wiedergutmachung van Neil Young voor 2013?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Ik denk dat Imagine Dragons ondertussen wel groot genoeg is om alleen aangekondigd te worden hoor. Kregen op zeer korte tijd het Sportpaleis gevuld en passen perfect bij de doelgroep van PKP.
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
danny wrote:
Ik vermoed dat we grotere pakketjes mogen verwachten voor de rest van deze week en dan nog een tweede groot pakketje later in het jaar zoals andere jaren?

Tja, het lijkt erop dat we de hoofdacts van donderdag hebben. Morgen zal wel vrijdag volgen en overmorgen zaterdag. Met donderdag dan de traditionele mega Pukkelpop namedrop die we kennen. Allez, pin me er niet op vast hé, maar dit lijkt me wel een logische.
Ja klinkt wel logisch. Verwachtte alleen een Dua Lipa niet zo hoog maar blijk die qua populariteit dan toch serieus onderschat te hebben.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
https://twitter.com/sarahmahassine/status/975773677617852417?s=19

Ai ai. Ik weet niet of ik hier blij van wordt? :D
Lijkt me wel niet ID te zijn, eerder iets meer in de richting van Kendrick ... ?

Ik denk dan N*E*R*D (reeds genoemd) of ... The Weeknd? Staat ook op Lollapalooza Berlijn, en lijkt me wel in de lijn van Juffrouw Mahassine te liggen? ;-)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Ik wed dat 't een rapper is.. én een grote, ik denk dat ze daar vorig jaar zo is had over had getweet dat ze graag iemand wilde (ben de naam kwijt tho).

The Weeknd komt enkel als headliner en NERD zal ze volgens mij geen fan van zijn, is daarbij ook niet meteen een écht rap-act.
Op Efest zeggen ze Travis Scott, kan wel kloppen.. sub voor Kendrick?? (+ Staat op R&L...)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="975773677617852417"></twitterwidget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Oei.
Metallica zal het dan wel niet worden zeker? :p
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.718
Ik wed dat ’t een rapper is.. én een grote, ik denk dat ze daar vorig jaar zo is had over had getweet dat ze graag iemand wilde (ben de naam kwijt tho).

The Weeknd komt enkel als headliner en NERD zal ze volgens mij geen fan van zijn, is daarbij ook niet meteen een écht rap-act.
Op Efest zeggen ze Travis Scott, kan wel kloppen.. sub voor Kendrick?? (+ Staat op R&L…)

Ik word hier allemaal niet zo heel blij van... N.E.R.D. graag maar die andere namen liever niet. Zeker wanneer deze mooie mainstage plekken gaan invullen ipv de Dance Hall.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
TWOD - AF - Dua Lipa
30stm? Vampire W? - Imagine Dragons - NERD
Travis Scott - Kendrick

Zoiets? Die zaterdag kan maar beter wat gitaren bevatten want ik ben nu is echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken if true. Hip hop is vrij booming maar toch.. Vind 't trouwens niet zo'n goed idee om die dochter van m zoveel inspraak te geven in de line up.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken