Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

TWOD – AF – Dua Lipa
30stm? Vampire W? – Imagine Dragons – NERD
Travis Scott – Kendrick

Zoiets? Die zaterdag kan maar beter wat gitaren bevatten want ik ben nu is echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken if true. Hip hop is vrij booming maar toch.. Vind ’t trouwens niet zo’n goed idee om die dochter van m zoveel inspraak te geven in de line up.
De enigste die de bands boekt en inspraak heeft is Eppo hoor :-) en natuurlijk wat zich aanbiedt rond die periode.

Een paar leuke kleinere namen die wel touren maar ze gaan hard hun best moeten doen om mij te overtuigen om dit jaar te gaan.

Kortom een combo van zoveel mogelijke bands uit dit lijstje op 1 dag kan mij wel overhalen: Arcade Fire, The War On Drugs, Vampire Weekend, King Gizzard & The Lizard Wizard, Iggy Pop, Grizzly Bear, Nick Murphy, La Dispute, Dropkick Murphys, Hinds, Oh Sees, Flat Worms, Hockey Dad, No Fun At All,...

Yes, Arcade Fire! Dan hebben ze officieel mijn wishlist ook effectief geboekt: Kendrick, The War on Drugs en Arcade Fire!

damn Arcade Fire en The War On Drugs op dezelfde dag, dat wordt al zeker op zijn minst een dagkaart kopen!

Arcade Fire en NERD. Netjes hoor. En TWOD en AF op dezelfde dag. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe positief gestemd ben, tot op heden staat het sein op groen voor een ticket.

Had stiekem een grotere lichting verwacht. Deze 2 namen had toch prima naast Dua Lipa en The War On Drugs bekend gemaakt kunnen worden?

Had stiekem een grotere lichting verwacht. Deze 2 namen had toch prima naast Dua Lipa en The War On Drugs bekend gemaakt kunnen worden?

Goh ja, maar gisteren werden Dua Lipa en The War On Drugs bekend gemaakt. (geen idee of Pukkelpop het zelf ook zo verwoord heeft) maar iedereen zei 2 headliners op donderdag zijn bekend.

Smijt daar nu nog eens Arcade Fire bij en je verrast iedereen!
Morgen iets om nog boven NERD en onder Kendrick te zetten en donderdag en heel pakketje en vrijdag voorverkoop? Denk dat het zoiets gaat zijn!

TWOD had ik als dé headliner wat zwakjes gevonden, maar met Arcade Fire erboven gewoon een prima headliner duo. Leuk dat ze die 2 op één dag zetten.

Kanshebbers voor de grotere namen morgen lijken me nog:

Kygo, Imagine Dragons, Kings of Leon en Justice wat betreft de Main Stage.

Grootste vraag lijkt mij wat de positie van NERD is: sub, headliner (lijkt me niet) of main-afsluiter?

En gaat Kendrick het festival afsluiten, of komt daar nog een Justice achter?

Hoe realistisch zien jullie dat Justice komt?
Stond vorig jaar al als afsluiter op Dour, is het dan ng interessant voor PKP om deze te boeken?
Staat nochtans wel hoog op mijn verlanglijstje! :)

Hoe realistisch zien jullie dat Justice komt?
Stond vorig jaar al als afsluiter op Dour, is het dan ng interessant voor PKP om deze te boeken?
Staat nochtans wel hoog op mijn verlanglijstje!
1f642.svg

Zou wel mooi zijn! Ideale positie als afsluiter voor hun. Zoals in afgelopen jaren: Deadmau5, 2manydjs, Chemical Brothers,...

TheNational wrote:

Grootste vraag lijkt mij wat de positie van NERD is: sub, headliner (lijkt me niet) of main-afsluiter?

En gaat Kendrick het festival afsluiten, of komt daar nog een Justice achter?

Zou mij ook niet verbazen moest NERD de plaats krijgen van Outkast een paar jaren terug: ergens in de late namiddag rond 18u-19u

Users who are viewing this thread