Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.001
6.380
Yannick wrote:
Zet u verwachtingen maar niet te hoog haha

Hoezo niet? Heb jij meer informatie?
1f609.svg
Nope, maar ik weet gewoon bijna zeker dat we de headliners gaan krijgen waar we al maanden over aan het spreken zijn en dat er een hele boel cheape pop acts gaan tussen zitten met een aantal mooie dingen voor in de Marquee om de alternatieveling blij te houden.. Maar, ik ben er zeker van dat ze vooral de jeugd à la boef, bazart etc gaan proberen targetten en bv niet de mensen die bv de foo's of Björk leuk vinden, snapte? Ik ben gewoon sceptisch, want hoewel vorig jaar vrij oké was, was 't in 15/16 een klein drama wat betreft headliners.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.735
2.415
Inderdaad een terechte verwachting. Heb ook geen hoge verwachtingen meer van Pukkelpop, aangezien de line-up steeds (afgezien van enkele Marquee- & Club-namen) meer en meer gaat lijken op de playlist van MNM & StuBru. Hoop toch op enkele mooie namen, zoals de Donderdag van vorig jaar, en die zullen ze ook wel hebben. Alleen kan je de line-ups die ze vroeger samenstelden in geen enkel opzicht nog vergelijken met de platte, mainstream, op jongeren gerichte line-ups van de afgelopen jaren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Ik zie ze in ieder geval niet meer die Neil Young annulatie uit 2013 laten goedmaken, met hoe de kaarten daar nu liggen. Lekker Bastille joh. Alt-J als headliner, want daar geven ze de band alle kansen om door te groeien! Heeft Bazart een half nieuw nummer uit? Boeken maar!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.735
2.415
Ik zie ze in ieder geval niet meer die Neil Young annulatie uit 2013 laten goedmaken, met hoe de kaarten daar nu liggen. Lekker Bastille joh. Alt-J als headliner, want daar geven ze de band alle kansen om door te groeien! Heeft Bazart een half nieuw nummer uit? Boeken maar!

Dat is daar inderdaad wel het probleem de afgelopen jaren. Maar imagine Neil Young als headliner, hoe zot zou dat zijn :wink:
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
412
99
https://twitter.com/sarahmahassine/status/975662712024858624

Straks dus nieuwe namen? :)
 

Logic

Campingartiest
23 okt 2017
61
128
Kendrick werd om 11 uur aangekondigd, dus vermoed dat we over twintig minuten het eerste pakketje krijgen :)!
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Zonet een Instagram story met daarbij "It's all in the details!". Ik krijg de screenshot hier jammer genoeg niet geplakt.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Op de Instagram Story zijn er 2 artiesten duidelijk herkenbaar: The War on Drugs en Dua Lipa.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
412
99
1 er van is Dua Lipa, de andere rechts is War on Drugs... Maar dat blauw ding herken ik niet.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Het "blauwe" is gewoon onderdeel van de Pukkelpop stijl... Makkelijk terug te vinden op hun website :)
1 er van is Dua Lipa, de andere rechts is War on Drugs… Maar dat blauw ding herken ik niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken