Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ben nu toch wel benieuwd wanneer ze de eerste namen bekend gaan maken?
Vandaag niet meer ben ik bang voor..
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Toch gek als je erbij nadenkt dat we hier komen om te kijken of er nieuws is en er is geen nieuws maar dat wisten we al. Ik had mss gehoopt op een gelekte affiche of een reeks gelekte namen.
Mijn top 3 bij pukkelpop lijstjestijd was
1 Shelter
2 Shelter
3 Shelter
Gewoon om serieus te zijn en om te lachen. :)
Wie denkt dat er leuke namen van rock herk komen overgewaaid? Ik vrees er voor. Er zit voor mij persoonlijk wat leuks tussen, maar ik zit dan op vakantie.
En waarom de kreuners niet op pukkelpop laten komen? :D
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Toch gek als je erbij nadenkt dat we hier komen om te kijken of er nieuws is en er is geen nieuws maar dat wisten we al. Ik had mss gehoopt op een gelekte affiche of een reeks gelekte namen.
Mijn top 3 bij pukkelpop lijstjestijd was
1 Shelter
2 Shelter
3 Shelter
Gewoon om serieus te zijn en om te lachen.
1f642.svg

Wie denkt dat er leuke namen van rock herk komen overgewaaid? Ik vrees er voor. Er zit voor mij persoonlijk wat leuks tussen, maar ik zit dan op vakantie.
En waarom de kreuners niet op pukkelpop laten komen?
1f600.svg

Ik denk niet dat er veel namen met Rock Herk gedeeld worden. Misschien enkele Belgische namen. Raketkanon geeft alleszins een exclusief concert bij Rock Herk.

En euh De Kreuners? Verwar je Pukkelpop niet met Rimpelrock?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Geen raketkanon? Sad face. Wat is je bron? Misschien triggerfinger. Die zijn ook Belgisch. The soft moon en stuff. waren vorig jaar al op pukkelpop dacht ik. Marky Ramone en sick of it all zal dan ook niets zijn voor pukkelpop. Ik ben dan op vakantie anders kon ik mss gaan als inter (een organisatie voor mensen met een beperking) daar stond.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Geen raketkanon? Sad face. Wat is je bron? Misschien triggerfinger. Die zijn ook Belgisch. The soft moon en stuff. waren vorig jaar al op pukkelpop dacht ik. Marky Ramone en sick of it all zal dan ook niets zijn voor pukkelpop. Ik ben dan op vakantie anders kon ik mss gaan als inter (een organisatie voor mensen met een beperking) daar stond.

Ik denk dat Raketkanon het zelf op zijn fb pagina had gezet. Triggerfinger is altijd een mogelijkheid. Stuff stond er vorig jaar, The Soft Moon niet. Die stonden er in 2015, in de Wablief, toen Mauro Pawlowski die tent cureerde voor een dag.

Marky Ramone heeft trouwens al op pkp gestaan, Sick Of It All zie ik niet komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.416
11.245
Dit lijkt me de perfecte dag voor de eerste lading Pukkelpop namen. Start voorverkoop zaterdag. Ik verwacht Greg elk moment met een aantal hints.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:

warriorandweirdo wrote:
Pkp komt toch jaarlijks met hun “show” voor de eerste lading, vreemd dat we dit nog niet gekregen hebben.


U bedoelt? Hypen via sociale media?

Inderdaad, vorig jaar deden ze toch zo’n actie met kaarten waarop de aankondigingsdatum stond dacht ik?

Vorig jaar werd de aankondigingsdatum in een livevideo aangekondigd, in 2015 was er heus aankondigingsfeestje in een jeugdhuis.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.007
6.403
Weet nog vorig jaar dat al die #influencers zo'n enveloppeke kregen die ze pas op een bepaalde datum mochten openmaken ofzoiets. Zaten natuurlijk een aantal tv- en radiopresentators tussen wat 't allemaal vrij plat en goedkoop maakte. Lekker gebruik maken iemand anders bekendheid om je line up wat te promoten lol. Die livestream herinner ik me dan weer niet meer

Wat Pitchfork doet vind ik ook wel grappig. Gewoon een schilder een muur laten beschilderen met de namen op, op een livestream.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.007
6.403
Lowlands voegt er een dikke batch aan toe en is imo weer aan een vrij indrukwekkend parcours bezig, vraag me af of PKP weer gaat bij benen dit jaar of gaat achterop hinken. Patti Smith staat al 3x in de AB, Nils Frahm staat al op Cactus én Dour, James Bay staat al op Werchter etc etc..

Ben benieuwd naar de eerste worp, hopelijk krijgen we die vrij snel haha
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Lowlands voegt er een dikke batch aan toe en is imo weer aan een vrij indrukwekkend parcours bezig, vraag me af of PKP weer gaat bij benen dit jaar of gaat achterop hinken. Patti Smith staat al 3x in de AB, Nils Frahm staat al op Cactus én Dour, James Bay staat al op Werchter etc etc..

Ben benieuwd naar de eerste worp, hopelijk krijgen we die vrij snel haha

James Bay mogen ze op Werchter laten hoor, heeft bitter weinig te bieden.

Ik begin nu wel serieus ongeduldig te worden.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Normaal, als alles goed zit, volgende week de grote aankondiging van een groot pakket namen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.737
2.419
Was net bij Alice Merton in de AB Club, vroeg haar achteraf of ze op een Belgisch festival ging spelen deze zomer. Haar antwoord was " I'll do a festival here in August, but I forgot the name". Verwacht ik dus wel op PKP, zou een logische boeking zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken