Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Kasabian nog kanshebber voor pkp nu ze niet op Werchter staan of zullen die enkel de Lokerse Feesten doen? :)
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6
PKP <3

Ik zou heel blij worden van: St. Vincent, Dirty Projectors, Vampire Weekend, Grizzly Bear, Phoebe Bridgers, Julien Baker, King Gizzard, Moses Sumney, Liam Gallagher en Nick Murphy :) :)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
PKP <3

Ik zou heel blij worden van: St. Vincent, Dirty Projectors, Vampire Weekend, Grizzly Bear, Phoebe Bridgers, Julien Baker, King Gizzard, Moses Sumney, Liam Gallagher en Nick Murphy
1f642.svg
1f642.svg

St. Vincent zit dan in Japan Liam Gallagher heeft dat weekend een gigaconcert in Manchester, die gaar waarschijnlijk PKP skippen om zich volledig te geven op dat concert.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6
St. Vincent waarschijnlijk uitgesloten vanwege Summer Sonic
1f641.svg

Ach da's Balen... Geen St Vincent voor RW en PKP dan... Hopelijk komt ze hier toch nog ergens in de buurt piepen, wil haar graag nog eens bezig zien!



Magical12 wrote:
PKP <3

Ik zou heel blij worden van: St. Vincent, Dirty Projectors, Vampire Weekend, Grizzly Bear, Phoebe Bridgers, Julien Baker, King Gizzard, Moses Sumney, Liam Gallagher en Nick Murphy
1f642.svg
1f642.svg


St. Vincent zit dan in Japan Liam Gallagher heeft dat weekend een gigaconcert in Manchester, die gaar waarschijnlijk PKP skippen om zich volledig te geven op dat concert.

Liam geloof ik nog in, op die donderdag. Hoop doet leven! :)
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ben benieuwd wanneer Pukkelpop deze week van zich laat horen, aangezien Dour woensdag met nieuwe namen komt lijkt me die dag iig uitgesloten
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Op eFestivals ging iemand uit van volgende week pas, ivm een tweet van de dochter van Chokri. Er ging daar trouwens ook een lijstje namen rond die zouden komen volgens de berichtgever.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.735
2.415
In de tweet staat dat Chokri een week naar Amerika is (SXSW?), weet niet of dit een reden is om een extra week te wachten met de eerste aankondiging.
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Nog eens in mijn kalender gekeken en gezien dat ik me vergist heb met DOUR...
19 MAART wordt spannend
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6
Nog eens in mijn kalender gekeken en gezien dat ik me vergist heb met DOUR…
19 MAART wordt spannend

Jammer maar logisch. Weekje wachten nog dan ;-)
@beenthereanddonethat krijgen we nog wat tips? Die hebben e wel verdiend na dat lange wachten :)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.735
2.415
Trixie Whitley komt binnenkort met een nieuw album. Ze staat niet op Rock Werchter, dus PKP lijkt mij een optie, toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.001
6.380
Brockhampton is enkel de 16e nog maar vrij en zou betekenen dat ze op de "hip hop" - donderdag staan, wat dus wel een goede indicatie is denk ik. Op Lowlands staan de 17e en in Adam de 18e.

Nu Liam niet op RW staat, lonken natuurlijk andere festivals. Lokerse Feesten met een avondje Brit pop? Of toch PKP om daar wss een veel te hoge spot in te nemen.. Wat denken we?

Ik ben wel zeker dat we AF op donderdag, ID op vrijdag en natuurlijk Kendrick op zaterdag krijgen. De subs lijken me nog wat open maar Dua Lipa, TWOD, 30 STM en NERD kunnen volgens mij niet echt ontbreken hier. Net als dance afsluiters als Kygo en Justice. Marquee headliners liggen denk ik ook vrij vast met een Bonobo, Nick Murphy, Fleet Foxes etc in de buurt. Vindt 't wel jammer van St. Vincent maarja..
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.003
325
Rhye staat op Pukkelpop, stond daarnet op zijn fb, maar is er nu terug afgehaald
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken