Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
91% van de zaterdagtickets verkocht. De zaterdag zal nog wel uitverkopen.
Ik hoop dat de vrijdag rotslecht verkoopt, puur om de boeking van OATW en Travis Scott af te straffen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
Op efestivals wordt Gavin James nog genoemd als 1 van de laatste namen op basis van dit artikel:

http://hb-people.de/musik/gavin-james-kuendigt-album-an/

Op zich geen slechte naam, maar ook geen naam waar ik echt warm van word.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
91% van de zaterdagtickets verkocht. De zaterdag zal nog wel uitverkopen.
Zal waarschijnlijk ook maar de enige dag zijn die uitverkocht gaat geraken en dat terwijl zaterdagen vaak het makkelijkst verkopen lol. Combi's op 72%, camping A nog steeds niet uitverkocht.. Het loopt daar voor geen meter. Pukkelpop gewijs zou ik een reeksje emoji's kunnen plaatsen maar hier houden we het net iets volwassener, dus bij deze: :lol:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
TettenVogel wrote:
91% van de zaterdagtickets verkocht. De zaterdag zal nog wel uitverkopen.

Zal waarschijnlijk ook maar de enige dag zijn die uitverkocht gaat geraken en dat terwijl zaterdagen vaak het makkelijkst verkopen lol. Combi’s op 72%, camping A nog steeds niet uitverkocht.. Het loopt daar voor geen meter. Pukkelpop gewijs zou ik een reeksje emoji’s kunnen plaatsen maar hier houden we het net iets volwassener, dus bij deze:
1f606.svg

Is inderdaad niet best ja. Afgelopen jaren rond deze tijd was het vaak al uitverkocht.

Zou er volgend jaar graag weer terugkeren met een betere line-up dus juich deze ontwikkeling wel toe. Hopelijk worden de goede lessen eruit getrokken en maken ze niet teveel verlies zodat er een goede line-up neergezet kan worden in 2019!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik hoop dat de vrijdag rotslecht verkoopt, puur om de boeking van OATW en Travis Scott af te straffen.

Op zich niet zoveel mis met beide boekingen op de mainstage maar de combinatie en de overige namen van die dag maken het een ramp.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
Uitverkopen van de dagkaarten bedoelen ze dan.
Zolang er nog geen melding wordt gedaan over het uitverkopen van combitickets, zie ik die dagen niet als uitverkocht.
Misschien wel eens fijn dat het wat rustiger is op het terrein, helemaal als deze hitte blijft aanhouden.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Uitverkopen van de dagkaarten bedoelen ze dan.
Zolang er nog geen melding wordt gedaan over het uitverkopen van combitickets, zie ik die dagen niet als uitverkocht.
Misschien wel eens fijn dat het wat rustiger is op het terrein, helemaal als deze hitte blijft aanhouden.

Ja, dagkaarten bedoelen ze.
Ben benieuwd of het uitverkocht geraakt. Arcade Fire is geen gigantische publiekstrekker: vorig jaar was de donderdag van Werchter niet uitverkocht en hun optreden in het sportpaleis lokte maar 15.000 man. Het zijn eerder TWOD en Dua Lipa die het moeten doen.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Overweeg alleen de vrijdag te gaan (speciaal voor NBT) en een dagkaartje te swappen. Maar Ticketswap gaat niet? Dit moet je op de PKP site met iemand ruilen? Iemand advies? (is dit onder de kostprijs te doen....#Hollander #Krent LOL)

Vorig jaar alle dagen geweest maar rib uit mijn lijf geweest ivm de relax+ camping.
Wel zeer goed bevallen!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
De Pukkelpop tickets zijn op naam en dat wordt aan de ingang ook gecontroleerd met je id of paspoort.
Wil je het ticket van iemand anders op jouw naam laten zetten, dan kan dat vanaf 1 augustus en dat kost 16 euro.
Je moet dus eerst een ticket 16 euro goedkoper vinden, wil je quite spelen met directe koop van de Pukkelpop site zelf.
Wellicht nog even wachten en dan worden ze wellicht goedkoper aangeboden.
Ik heb wel het idee dat nu de ticketverkoop niet heel snel verloopt, dat degenen die dit jaar tickets hebben gekocht het ook heel bewust hebben gedaan.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Broer van John Maus en tevens bandlid van zijn band is overleden, alle komende data afgezegd. Echt vreselijk, op 30 jarige leeftijd.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Papa Roach, Ho99o9, Circa Waves, DVTCH NORRIS en K1D ronden de affiche van #PKP18 af.
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
138
3
Papa Roach, Ho99o9, Circa Waves, DVTCH NORRIS en K1D ronden de affiche van #PKP18 af.
Tja, de verwachtingen lagen niet hoog, gezien de huidige line-up, en het tijdstip van bekendmaken. 2 weken voor n festival start...moet je geen topnamen meer verwachten. Dunne spoeling dit jaar :roll:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Papa Roach, Ho99o9, Circa Waves, DVTCH NORRIS en K1D ronden de affiche van #PKP18 af.

Dit is toch een prima laatste pakketje? Ho99o9 is geweldig, Circa Waves top met een biertje en Papa Roach is een aardig grote act die zeker gaat knallen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Hm, dit is inderdaad niet heel slecht. Met name Papa Roach is een mooie toevoeging.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Ik vind dit ook wel een mooi pakketje om zo 2 weken voor het festival nog even te droppen.

Begin toch wel wat te twijfelen om toch de donderdag te gaan...
Het parcour: Circa Wavves - Gepetto And The Whales - Flogging Molly - Death From Above - Rag 'n' Bone Man/Superorganism/Unknown mortal Orchestra - Shellac - Grizzly Bear - The War On Drugs - Arcade Fire is toch echt niet slecht eigenlijk.
Lijkt precies een dagje Best kept Secret (los van het eten, de locatie en het iets minder aangename publiek)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.474
Mooie toevoegingen.
Dat wordt wss iets vroeger opstaan de donderdag.
Maar als volgende week op Alcatraz metal fest om 10:45 's morgens het eerste optrede al begint moet dat lukken.

Maar Papa roach, Metz en Ho99o9 laten clashen op een festival als pukkelpop is toch een misdaad! :eek:
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.381
2.732
Hadden ze Papa Roach nu nog op donderdag gezet ipv Dua Lipa...

Nu staan ze daar op een ultra zwakke festivaldag met voorts nog 2 lokale metalbands.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Heb besloten om mijn combiticket ( + Camping Relax) voor deze editie te verkopen (vanwege vakantieplannen), als iemand geinteresseerd is, mag je mij altijd een bericht sturen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
De La Soul erbij voor Crammerock, weten we ook meteen waarom die niet in Kiewit staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken