Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Die zijn toch ook meer van de Dua Lipa, Ronnie Flex, Lauv, Louis the child-ish?

Toch ook veel ouder volk dat naar Dua Lipa gaat.

Slushii komt trouwens ook vrijdag. Kort samengevat: happy dubstepdeuntjes en die kerel ziet er uit alsof die mentaal is blijven hangen op zijn elfde. Bakvismagneet dus.

De map staat trouwens op de app.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Ja, want ik ben juist terug van Alcatraz metal fest.

Hopelijk gaat de sfeer bij floggin molly een beetje in de buurt komen bij een beetje vergelijkbaar genre en hoogtepunt van Alcatraz: nl Alestorm.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik ben er klaar voor. Veel plezier aan degenen die gaan. Het worden weer 4 fijne dagen! Vrijdag is het muzikaal minder, maar dat compenseer ik door een pint te drinken voor elke bericht in dit topic waar Pukkelpop bekritiseerd wordt. Ik verwacht dat mijn lever dan wel hersteld zal zijn tegen GMM 2019. Ciao!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Veel plezier allemaal! Hopelijk hebben jullie een heerlijk festival.

Wel grappig. Vooraf vond ik vrijdag de slechtste dag, maar dat is wel de dag waar ik denk ik een dagkaart voor gehaald had. De meeste gitaren! Met name de zaterdag is overdag bedroevend, alle leuke nameb staan tegelijk s avonds. Maar goed. Geniet ervan!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
By the way: Festileaks, uw “de grote festival paklijst”-artikel is zeer handig
1f642.svg
Goed om te horen!! Dankjewel, we doen ons best! :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Ik ga morgen naar lowlands! Maar iedereen die vandaag of het weekend naar Pukkelpop gaat! Geniet ervan!!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
Travis Scott zegt af, Charlotte De Witte speelt een extra set op mainstage ter vervanging. Langs de ene kant is het een verbetering maar langs de andere kant maakt dit de joke die pkp dit jaar is wel helemaal compleet. Hopelijk leren ze hiervan.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Travis Scott zegt af, Charlotte De Witte speelt een extra set op mainstage ter vervanging. Langs de ene kant is het een verbetering maar langs de andere kant maakt dit de joke die pkp dit jaar is wel
helemaal compleet. Hopelijk leren ze hiervan.

Hè, je was me net voor! ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
En ik kan me niet voorstellen dat PkP dit pas vandaag kon delen.

Een act die op MTV komt spelen, zal dat vast al dagen, weken hebben laten weten aan het festival...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
En ik kan me niet voorstellen dat PkP dit pas vandaag kon delen.

Een act die op MTV komt spelen, zal dat vast al dagen, weken hebben laten weten aan het festival…

OF hij heeft een management die nog incompetenter is dan hijzelf. Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben. Niet snel een betere vervanger vinden, gewoon nog tickets blijven verkopen met die naam op de affiche om dan op het laatste moment hiermee te komen...
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Ik vind het, ondanks het niet echt een act voor mij zou zijn(ga toch niet), wel echt ronduit amateuristisch vanuit beide kanten. Als organisatie kan je er toch best voor zorgen dat er in het contract iets over het afzeggen van het optreden staat, zoals dat dat niet zo maar gaat tenzij er nood is(ziekte, familieomstandigheden etc.). Het is een van de grootste acts van het festival die daags voor het festival plotseling besluit niet te komen omdat hij iets anders leukers vind, maar daar ook gewoon de kans voor heeft om dat te kunnen besluiten. Afspraak is afspraak toch, tenzij nood?

Vanuit die Travis Scott al helemaal belachelijk. Ik kan begrijpen(al vind ik dat MTV gebeuren echt 3x niks meer), dat het als artiest een eer is om daar te mogen langskomen. Maar als je dat een eer lijkt, houd je toch in je achterhoofd dat je daar misschien mag langskomen(zullen heus wel indicaties voor zijn) en houd je die dag toch gewoon vrij als artiest zijnde? Is gewoon een slap in the face naar de fans van hem die voor hem misschien wel een dagkaart hebben gekocht. Ik vond het in 2015 al kut dat de Foo's niet kwamen met mijn dagkaart voor pinkpop, maar dat was volledig begrijpelijk. Ik zou er niet aan moeten denken dat er een artiest niet komt, omdat hij liever ergens anders optreed.

Het enige andere wat ik nog plausibel vind, is dat dit afgesproken is dat hij vanwege dat zou mogen afzeggen, maar dan vind ik de vervanging van Pukkelpop wel laat zoals hierboven gezegd en ook echt een blamage. Ik vind het een zwakke oplossing om een act 2keer te laten spelen en naar mijn inziens is het ook een stuk minder grote act(al ken ik van beide te weinig om daar echt iets over te kunnen zeggen).
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ik ga alleen donderdag. Mijn route is alsvolgt:
-Yonaka
-Geppetto & The Whales
-Phoebe Bridgers
-Death From Above
-Dirty Projectors
-Grizzly Bear
-The War On Drugs (baal enorm van de clash met Aurora)
-Trixie Whitley
-Arcade Fire (jammer van de clash met Nick Murphy)

Ik heb er zin in.
Iedereen veel plezier.
 

amichi

Playlistbediener
30 mei 2018
28
0
https://variety.com/2018/music/news/travis-scott-post-malone-to-perform-at-mtv-vmas-1202899782/amp/
Het nieuws was al bijna 2 weken publiek bekend en waarschijnlijk al wel eerder bij de organisatie. Het lijkt me dat pkp verder bleef adverteren met deze naam om deze vrij slecht verkopende dag toch nog iets of wat aantrekkelijk te houden terwijl ze al lang wisten wat er aan zat te komen. En dan wachten tot het allerlaatste moment waarop je combi’s niet meer kan doorverkopen en dagkaarten nog maar moeilijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken