Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:
PS: naast Travis Scott vind ik ook Yungblud een grote miskleun in de programmatie. Ze staan vrij hoog in de marquee geprogrammeerd, een spot die eerder gegeven zou moeten worden aan The Sore Losers of Steak Number Eight. Ze zijn enkel bekend van het ene hitje dat op (het tegenwoordig enorm saaie en repetitieve) StuBru continue gedraaid werd. Ze zijn dus zwaar overhyped. De andere nummers lijken op B-sides van Twenty One Pilots. ‘Nuff said.

Ik zou voorlopig nog niet te veel aandacht besteden aan die volgordes op de site, want daar klopt duidelijk het een en ander nog niet:
– Ronnie Flex op hoofdpodium na Kendrick Lamar?
– Justice late namiddag voor Tamino?
– West Thebarton als Club-afsluiter na o.a. King Gizzard en Cigarettes After Sex?
– You Me At Six als Marquee-afsluiter na Incubus?

Ah vreemd, de volgorde was anders een paar weken terug...
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.111
1.400
Dat vond ik ook opvallend.
Misschien haalt pukkelpop het begrip after party terug uit de spijtige doos. Kan ik nog een stukje goose zien na Incubus. Dat is toch nog een voordeel.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.111
1.400
Edit: You me at six klinkt verbasend goed. Hoor het 2de nummer maar eens bij de band beschrijving. Iets minder braaf. :)
Tijdens Ronnie flex dan maar west thebarton. Tamino vind ik persoonlijk wel heel mooi maar zo groot? :eek:
En ja west thebarton en King glizzard hadden mss mogen switchen van mij. Maar dan als headliners op de mainstage. :)
Smaken verschillen en een club is gezelliger.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Edit: You me at six klinkt verbasend goed. Hoor het 2de nummer maar eens bij de band beschrijving. Iets minder braaf.
1f642.svg

Tijdens Ronnie flex dan maar west thebarton. Tamino vind ik persoonlijk wel heel mooi maar zo groot?
1f62e.svg

En ja west thebarton en King glizzard hadden mss mogen switchen van mij. Maar dan als headliners op de mainstage.
1f642.svg

Smaken verschillen en een club is gezelliger.

Ik hoop toch niet dat het de tijdsindeling gaat zijn die ik eerder gepost heb. Op die clashfinder staan de club, castello en lift tegelijk gepland, terwijl die juist dezelfde doelgorep aanspreken.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Volgende week dinsdag gaan ze de woensdagnamen bekend maken. Niet echt iets om naar uit te kijken dus.
Laatste pakketje zal voor na RW zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Op die clashfinder staan de club, castello en lift tegelijk gepland, terwijl die juist dezelfde doelgorep aanspreken.
Die is dan ook gebaseerd op het tijdschema van vorig jaar. De namen staan inderdaad in een andere volgorde als bij de aankondiging van de stage-splits, geen idee of daar precies een rede achter schuilt (waarschijnlijk niet tho).
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.111
1.400
Wat ideaal zou zijn is als de castella wat dichter bij de club en marquee zou komen. Dat die 4 podia incl marquee mss wel verschillende doelgroepen konden hebben maar dat dezelfde doelgroep nooit zou clashen. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn.
Maar helaas.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
Straks om 11u nieuwe namen. Wss vooral namen voor de woensdag.. Zo teasen ze toch op hun IG story.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Dik in orde voor een pre-party: https://www.pukkelpop.be/en/line-up/wednesday/stages/

Ik denk dat de laatste lading namen na RW zal komen. Ben er benieuwd naar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.525
11.687
Ow, dit is een prima lading namen voor de woensdag met Diablo Blvd, Novastar en Fleddy Melculy. Maakt de prepartij bijna beter dan de volwaardige festivaldag vrijdag..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Woensdag 15 augustus is een officiële feestdag en dat moet worden gevierd! Check hier welke feestbeesten werden toegevoegd aan de Pukkelpopline-up.

TICKETINFO
Iedereen jaar opnieuw laten Pukkelpoppers zich verrassen door het bordje uitverkocht. Vooral als je aan de overkant van het festivalterrein wil logeren, maak je die plannen, bij voorkeur, zo snel mogelijk concreet.

Wie een donderdag- of combiticket heeft, kan op woensdag 15 augustus vanaf 18.00u het festivalterrein op. Tickets voor woensdag zijn niet afzonderlijk verkrijgbaar.

Dit kwam toe in de mail als aankondiging van de namen voor woensdag. Desperate much, Pukkelpop? :lol:

Vraag me af welke lading namen ze van Rock Werchter zullen krijgen bij de volgende aankondiging. Mijn gok is Post Malone en Fleet Foxes.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Woensdag 15 augustus is een officiële feestdag en dat moet worden gevierd! Check hier welke feestbeesten werden toegevoegd aan de Pukkelpopline-up.

TICKETINFO
Iedereen jaar opnieuw laten Pukkelpoppers zich verrassen door het bordje uitverkocht. Vooral als je aan de overkant van het festivalterrein wil logeren, maak je die plannen, bij voorkeur, zo snel mogelijk concreet.

Wie een donderdag- of combiticket heeft, kan op woensdag 15 augustus vanaf 18.00u het festivalterrein op. Tickets voor woensdag zijn niet afzonderlijk verkrijgbaar.

Dit kwam toe in de mail als aankondiging van de namen voor woensdag. Desperate much, Pukkelpop?
1f606.svg


Vraag me af welke lading namen ze van Rock Werchter zullen krijgen bij de volgende aankondiging. Mijn gok is Post Malone en Fleet Foxes.

Ik hoop op Fleet Foxes maar ik vrees James Bay.
Post Malone is niet mijn ding, maar die is onvermijdelijk.
 

festivalgroentje

Nieuw lid
11 jun 2018
1
0
Ik wil op voorhand drankbonnen kopen voor PP 2018, maar heb geen idee hoeveel ik er nodig heb.
Weet er iemand hoeveel vouchers PP vorig jaar rekende voor pakweg een pintje en een pakje frieten?

Alvast bedankt!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik wil op voorhand drankbonnen kopen voor PP 2018, maar heb geen idee hoeveel ik er nodig heb.
Weet er iemand hoeveel vouchers PP vorig jaar rekende voor pakweg een pintje en een pakje frieten?

Alvast bedankt!

Pint (25cl) is één bon, friet met saus is 1,5 denk ik, grotere maaltijden aan bv. foodtrucks kunnen tot 4 bonnen kosten.
Het is vergelijkbaar met Rock Werchter dus.

Tip: langs de club (PKP café) en achterin de main stage kan je sterke bieren voor 1 of 1,5 krijgen ;)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.270
3.231
https://www.humo.be/festivalitis/391469/pukkelpop-haalt-25-klassieke-muzikanten-naar-de-marquee

Ik ben helemaal pro 'klassieke muziek cool maken', maar zit het pkp publiek hier op te wachten? Dit is dezelfde organisatie die de Shelter sluit omdat ze denken dat hun jeugdige publiek geen interesse heeft in metal. Bizarre, maar wel interessante keuze dit, ik verwacht alleszins een zo goed als lege Marquee zo aan het begin van de dag.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
https://www.humo.be/festivalitis/391469/pukkelpop-haalt-25-klassieke-muzikanten-naar-de-marquee

Ik ben helemaal pro ‘klassieke muziek cool maken’, maar zit het pkp publiek hier op te wachten? Dit is dezelfde organisatie die de Shelter sluit omdat ze denken dat hun jeugdige publiek geen interesse heeft in metal. Bizarre, maar wel interessante keuze dit, ik verwacht alleszins een zo goed als lege Marquee zo aan het begin van de dag.

2 Jaar geleden stond Andre Brasseur in het begin van de dag in de Marquee op de laatste dag, de tent was redelijk goed gevuld hoor.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.033
356
Thijs wrote:
https://www.humo.be/festivalitis/391469/pukkelpop-haalt-25-klassieke-muzikanten-naar-de-marquee

Ik ben helemaal pro ‘klassieke muziek cool maken’, maar zit het pkp publiek hier op te wachten? Dit is dezelfde organisatie die de Shelter sluit omdat ze denken dat hun jeugdige publiek geen interesse heeft in metal. Bizarre, maar wel interessante keuze dit, ik verwacht alleszins een zo goed als lege Marquee zo aan het begin van de dag.

2 Jaar geleden stond Andre Brasseur in het begin van de dag in de Marquee op de laatste dag, de tent was redelijk goed gevuld hoor.

Met Kiasmos LIVE op dezelfde dag kan het wel zijn dat Olafur Arnalds ook wel even komt piepen tijdens deze show. (zou gewoon zonde zijn als i niet mee doet). Mss is hij ook gewoon bij de volgende lading namen. Die trekt mss wel wat namen die show van Jef Neve zouden komen... Lijkt mij wel een goede combo
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
Nu ben ik al heel niet mee... :D

https://twitter.com/pukkelpop/status/1011579894059425792

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken