Pukkelpop 2017

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Ik verwacht nog een grote naam naast Bastille. Ik denk dan aan Ellie Goulding of Pink.
Zijn dan ook rond die tijd bij het V-Festival in Engeland.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Ellie Goulding en Bastille tesamen zouden letterlijk de 2 zelfde headliners zijn als in 2015. Ja, de hoeveelheid Belgische namen heb ik me wat in beperkt maar de zijprojectjes van Balthazar en Bazart zullen daar wel staan, natuurlijk.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Ik zie net dat Ellie Goulding al op 18 augustus in Polen staat, denk niet dat ze naar nodig hebben voor de andere twee dagen.
Misschien Pink dan? Staat ook op Sziget.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Run The Jewels kon er morgen ook nog wel eens bij zitten, staan 24 augustus in Glasgow.
Ook hebben ze in 2015 volgens mij hun show op o.a. Pukkelpop geannuleerd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Run The Jewels kon er morgen ook nog wel eens bij zitten, staan 24 augustus in Glasgow.
Ook hebben ze in 2015 volgens mij hun show op o.a. Pukkelpop geannuleerd.
Maar de manier waarop die annulatie werd afgehandeld door beide partijen, zie ik ze niet zo snel terugkomen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Ik verwacht nog een grote naam naast Bastille. Ik denk dan aan Ellie Goulding of Pink.
Zijn dan ook rond die tijd bij het V-Festival in Engeland.

In de pers stond duidelijk aangegeven dat de drie laatste namen op mainstage die dag London Grammar - Bastille - Parov Stelar zijn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Word een mooie dag morgen denk ik.

Hoop:
Kasabian, Future Islands, The Vaccines, Bad Religion, Mad Caddies, Frank Turner, Katatonia, Soilwork, Foals, Jesus & Mary Chain

Op-niets-gebaseerde-hoop:
The Libertines, Wavves, John Frusciante, Kiasmos, Incubus, Skaters, Japandroids


Of een verassing à la Weezer of Gorillaz mag ook altijd natuurlijk :D
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Chiel wrote:
Ik verwacht nog een grote naam naast Bastille. Ik denk dan aan Ellie Goulding of Pink.
Zijn dan ook rond die tijd bij het V-Festival in Engeland.


In de pers stond duidelijk aangegeven dat de drie laatste namen op mainstage die dag London Grammar – Bastille – Parov Stelar zijn.

Ok, dan zal Pink er niet in zitten.
Ben wel benieuwd of ze weer de namen zo vroeg bekend maken als vorige keer.
Dan is vroeg wakker worden niet zo erg.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Ik denk hoe dan ook dat we een zeer goed pakketje zullen krijgen, daar ben ik zeker van ! :')
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Ryan Adams! Nicolas Jaar! Sampha! 2ManyDj's! STUFF.! Strand of Oaks! Jake Bugg! The Shins! Parquet Courts! Preoccupations!

Mooie worp, Pukkelpop. Dat gaat een 13e Pukkelpop op een rij worden. :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Mooi rijtje weer. Hopelijk kan LL ook nog wat mooie namen toevoegen, want voorlopig begint PKP ernstig uit te lopen. Veel namen die waarschijnlijk wel PKP maar niet op LL staan.

Band of Horses, Bear's Den, Black Lips, Car Seat Headrest, Interpol, Jake Bugg, Parquet Courts, Parov Stelar, PJ Harvey, Rise Against, Ryan Adams, Strand of Oaks.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.469
Mooi rij namen hoor! Jammer dat ik dan mijn nieuwe huis aan het verbouwen ben, anders had ik er weer graag bij geweest.

Maar het lijkt er wel op dat The Shelter definitief verleden tijd is, weer geen namen die daar kunnen staan. Zou ik persoonlijk een verlies voor de diversiteit van het festival vinden. Juist de switch tussen een uurtje metal en een uurtje techno maakt Pukkelpop tot zo'n mooi en divers festival.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Mooie namen, maar de tijd van de Shelter lijkt idd voorbij...

BTW: niet alle namen staan op de FB-pagina van pkp. Ook bv. Gruppo Di Pawlowski en Cocaine Piss komen. Check de site voor alle nieuwe namen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Tbh die zaterdag ziet er qua namen nog redelijk Shelter uit; Preoccupations, Moose Blood, Death Grips, Cocaïne Piss, The Pretty Reckless, (Car Seat Headrest??) Maar ik denk dat je inderdaad The Shelter ten dode mag opschrijven en dat je gewoon hier en daar is een punk/hardcore band zal vinden. Ofwel in Marquee, ofwel in Club hm. Mag ik ff zeggen dat die donderdag echt compleet veel clashes gaat opleveren??!

Ff de clashfinder aangepast, waarschijnlijk fout en gewoon wild gegok maar afin.
http://clashfinder.com/s/pkp2017
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Ben benieuwd of we nog Frank Ocean krijgen in de volgende lading.
Waar zouden ze die dan nog zetten? Hij wilt waarschijnlijk toch enkel maar headlinen of een hoge spot dus dan zou in principe enkel zaterdag nog kunnen maar ook daar heb je met bv At The Drive In, al een band die sub kan zijn. En als je kijkt dat London Grammar mag subben voor Bastille ......
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Van mij mogen ze gerust Bastille degraderen (naar sub, of Marquee om 13u, of om de piketten van mijn tent in te kloppen, dan zijn ze nog voor iets nuttig)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Tja, Pukkelpop heeft zeker enkele leuke namen (die dan vnl op de donderdag gegroepeerd zijn precies), maar overall vind ik het toch niet zo'n sterke affiche hoor. Uiteraard een verbetering bij vorige jaren, maar toch echt niet zo boeiend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken