Van Reading/Leeds en Pstereo kunnen overkomen;
Royksopp – Slowdive – Architects – Japandroids – The Orwells – Goldie – Rival Sons – Vant – Cabbage – One Ok Rock – X Ambassadors – Metrik – Russ – Pond – Shy FX – Bishop Briggs – Kano – Idles – They. – SG Lewis
Van de vorige drop waren er btw 8 namen die uit dit lijstje kwamen (11 met de nieuwe lichting erbij, maar we wisten al dat die gingen spelen dusja). Van de grote namen miste enkel Halsey, 2manydjs en Nicolas Jaar. (waren ook complete verrassingen denk ik toch.. ) :’)
Ik denk dat donderdag qua grote namen nagenoeg vol zit, enkel de Boiler kan nog wat grote namen gebruiken. (Tot nu toe Len Faki, Ben Klock, Amelie Lens, Dave Clarke) Dus daar moet er nog eentje bijkomen schat ik.
Vrijdag missen we nog een aantal vroege mainstage en marquee namen, een naam onder Ritchie Hawtin en Boys Noize voor in de Dancehall en wederom wat Boiler namen.
Zaterdag, groot vraagteken; ATDI, Rise Against en Billy Talent zouden zowel op main als in Marquee kunnen spelen, er is dus nog plaats voor 3 namen op die plaatsen. In de Boiler missen we weer nog een aantal namen maar verwacht niet meer de grootste namen (Marshmello, AVH B2B2 Jackm, en Fritz Kalk staan er al.. Dus nog eentje?)
Mijn verwachtingen zijn dus: (dit is adhv de clashfinder die ik maakte)
Donderdag:
Adam Beyer – Charlotte De Witte – Little Dragon – Cabbage – Angel Olsen – Danny Brown – Kovacs – Bicep – EDEN – Jacle Bow – Ryley Walker – Romeo Elvis + Le Motel
Vrijdag:
Bazart – Sub Focus – DJ Shadow – Wiley – The Head & The Heart – Nothing But Thieves – Foreign Beggars – Frightened Rabbit – Tourist – School Is Cool – Woodie Smalls – Drumsound & Bassline Smith – Tom Misch – Baloji
Zaterdag:
Foals – Galantis – Frank Turner – Warhaus – Mija – Roosevelt – Nghtmre – Vant – Warhola – Chronixx – Francis + The Lights – Goldfrapp – Kid