Pukkelpop 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Meynen wrote:
Iemand een idee welke namen we nog mogen verwachten? Want ik ben sterk aan het overwegen om deze vakantie mijn ticket te kopen!

Ga ff een paginatje terug, maakte ik een lijstje :p

Dat ziet er geen slecht lijstje uit! Hopelijk komt het ook uit! Bedankt!

Officiële terugkeer van Millionaire!! Bijschrijven voor Pukkelpop?

Staan al op BKS, dus misschien zelfs nog iets voor klub C van RW?

DIW Fandagen zijn terug!!!
1f600.svg

En 100% minder Rihanna !!!!

Enkele jaren terug viel haar set erg tegen door zware geluidsproblemen.

Herkansing om het goed te maken of wegblijven bij het festival waar het zo tegenviel??
Leuke naam dat zekers!!

Zou Qotsa eigenlijk nog kunnen komen of zijn die te groot voor de nog openstaande slots?? Waarschijnlijk valse hoop, maar t zou wel fantastisch zijn.

Zou Qotsa eigenlijk nog kunnen komen of zijn die te groot voor de nog openstaande slots?? Waarschijnlijk valse hoop, maar t zou wel fantastisch zijn.

Echt heel erg moeilijk in te schatten. Ze zijn eigenlijk veels te groot op toegevoegd te worden maar toch verschijnen ze nog hier en daar op affiche's. Al zou ik er niet op gaan hopen als ik jou was.

En wat van de nieuwe namen van R+L kan doorkomen? met de huidige Line-up van pukkelpop zie ik X-ambassaders, HAIM, Blossoms,... Mss Breaking Benjamin (2e tour in Europa ooit en vorige had maar zeer weinig data, zou eerste keer in België zijn, maar met de huidige tendens op pkp (zeer weinig rock/metal) zie ik het eerder niet gebeuren)

Van Reading/Leeds en Pstereo kunnen overkomen;
Royksopp - Slowdive - Architects - Japandroids - The Orwells - Goldie - Rival Sons - Vant - Cabbage - One Ok Rock - X Ambassadors - Metrik - Russ - Pond - Shy FX - Bishop Briggs - Kano - Idles - They. - SG Lewis

Van de vorige drop waren er btw 8 namen die uit dit lijstje kwamen (11 met de nieuwe lichting erbij, maar we wisten al dat die gingen spelen dusja). Van de grote namen miste enkel Halsey, 2manydjs en Nicolas Jaar. (waren ook complete verrassingen denk ik toch.. ) :')
Ik denk dat donderdag qua grote namen nagenoeg vol zit, enkel de Boiler kan nog wat grote namen gebruiken. (Tot nu toe Len Faki, Ben Klock, Amelie Lens, Dave Clarke) Dus daar moet er nog eentje bijkomen schat ik.
Vrijdag missen we nog een aantal vroege mainstage en marquee namen, een naam onder Ritchie Hawtin en Boys Noize voor in de Dancehall en wederom wat Boiler namen.
Zaterdag, groot vraagteken; ATDI, Rise Against en Billy Talent zouden zowel op main als in Marquee kunnen spelen, er is dus nog plaats voor 3 namen op die plaatsen. In de Boiler missen we weer nog een aantal namen maar verwacht niet meer de grootste namen (Marshmello, AVH B2B2 Jackm, en Fritz Kalk staan er al.. Dus nog eentje?)

Mijn verwachtingen zijn dus: (dit is adhv de clashfinder die ik maakte)
Donderdag:
Adam Beyer - Charlotte De Witte - Little Dragon - Cabbage - Angel Olsen - Danny Brown - Kovacs - Bicep - EDEN - Jacle Bow - Ryley Walker - Romeo Elvis + Le Motel
Vrijdag:
Bazart - Sub Focus - DJ Shadow - Wiley - The Head & The Heart - Nothing But Thieves - Foreign Beggars - Frightened Rabbit - Tourist - School Is Cool - Woodie Smalls - Drumsound & Bassline Smith - Tom Misch - Baloji
Zaterdag:
Foals - Galantis - Frank Turner - Warhaus - Mija - Roosevelt - Nghtmre - Vant - Warhola - Chronixx - Francis + The Lights - Goldfrapp - Kid

Wanneer zouden er terug nieuwe namen gelost worden? Ben best wel benieuwd wat ze nog in petto hebben!

Van Reading/Leeds en Pstereo kunnen overkomen;
Royksopp – Slowdive – Architects – Japandroids – The Orwells – Goldie – Rival Sons – Vant – Cabbage – One Ok Rock – X Ambassadors – Metrik – Russ – Pond – Shy FX – Bishop Briggs – Kano – Idles – They. – SG Lewis

Van de vorige drop waren er btw 8 namen die uit dit lijstje kwamen (11 met de nieuwe lichting erbij, maar we wisten al dat die gingen spelen dusja). Van de grote namen miste enkel Halsey, 2manydjs en Nicolas Jaar. (waren ook complete verrassingen denk ik toch.. ) :’)
Ik denk dat donderdag qua grote namen nagenoeg vol zit, enkel de Boiler kan nog wat grote namen gebruiken. (Tot nu toe Len Faki, Ben Klock, Amelie Lens, Dave Clarke) Dus daar moet er nog eentje bijkomen schat ik.
Vrijdag missen we nog een aantal vroege mainstage en marquee namen, een naam onder Ritchie Hawtin en Boys Noize voor in de Dancehall en wederom wat Boiler namen.
Zaterdag, groot vraagteken; ATDI, Rise Against en Billy Talent zouden zowel op main als in Marquee kunnen spelen, er is dus nog plaats voor 3 namen op die plaatsen. In de Boiler missen we weer nog een aantal namen maar verwacht niet meer de grootste namen (Marshmello, AVH B2B2 Jackm, en Fritz Kalk staan er al.. Dus nog eentje?)

Mijn verwachtingen zijn dus: (dit is adhv de clashfinder die ik maakte)
Donderdag:
Adam Beyer – Charlotte De Witte – Little Dragon – Cabbage – Angel Olsen – Danny Brown – Kovacs – Bicep – EDEN – Jacle Bow – Ryley Walker – Romeo Elvis + Le Motel
Vrijdag:
Bazart – Sub Focus – DJ Shadow – Wiley – The Head & The Heart – Nothing But Thieves – Foreign Beggars – Frightened Rabbit – Tourist – School Is Cool – Woodie Smalls – Drumsound & Bassline Smith – Tom Misch – Baloji
Zaterdag:
Foals – Galantis – Frank Turner – Warhaus – Mija – Roosevelt – Nghtmre – Vant – Warhola – Chronixx – Francis + The Lights – Goldfrapp – Kid

Pukkelpop is het enigste festival waar Bazart niet staat :-) En Frank Turner komt spijtig genoeg niet.

Franz Ferdinand is ook in de buurt dan, zou een tussenstopje naar Kiewit mogelijk kunnen zijn?

Users who are viewing this thread