Pukkelpop 2017

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.201
Sorry, maar wat een boeltje intern. Ik snap dat je wil communiceren met je publiek, de festivalganger maar om zo overhaast weer iets te posten. Haven was duidelijk in hun post die overigens flink werd overschaduwd door hun aankondiging van Bon Iver dat Chance alles zou hebben gecanceled.

Misschien probeert PKP last minute de meubelen nog te redden? Maar er stond toch duidelijk ging over een verkeerd gepland tourschema?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Is er bij pukkelpop wel eens overlap met graspop? Hebben ze namelijk wel elk jaar met een paar namen van werchter.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Is er bij pukkelpop wel eens overlap met graspop? Hebben ze namelijk wel elk jaar met een paar namen van werchter.
Vroeger als ik nog naar groezrock ging, hing er daar altijd een aangepaste affiche van Pukkelpop
met daarop de namen die op groezrock staan die dat weekend aangekondigd werden om ook op pukkelpop te staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.201
Chance nu officieel gecanceld. Kendrick Lamar, Frank Ocean en Travis Scott worden het vaakst in de comments gezet merk ik. Ben benieuwd met wie ze komen. 3,5 maanden voor het festival moet het volgens mij geen probleem zijn om een waardige vervanger te zoeken al denk ik niet dat de vervanger even groot qua naam zal zijn als Chance, Kendrick of Frank..
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Kendrick zou echt fantastisch zijn, maar vraag me af of die dat gaat doen als sub op pkp als ie headliner op coachella is. Iets als Danny Brown lijkt me dan logischer en makkelijker voor t festival om nog te regelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Een kruiswoordraadsel. Ga je zien dat Mura Masa en A Blaze Of Feather er ook in passen. :cool:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
The Afghan Whigs, Russ, Jauz, Delta Heavy, A Blaze Of Feather (band van Ben Howard), Steak Number Eight, The Van Jets, Vuurwerk, Boef, Mura Masa

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.201
Komt er dan toch een Shelter?

Cocaïne Piss, The Pretty Reckless, Steak Number Eight, Preoccupations, Culture Abuse, (Billy Talent) op zaterdag?
Heb daarom toch maar ff een Shelter gemaakt op m'n clashfinder want ja..?

https://clashfinder.com/s/pkp2017
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Komt er dan toch een Shelter?

Cocaïne Piss, The Pretty Reckless, Steak Number Eight, Preoccupations, Culture Abuse, (Billy Talent) op zaterdag?
Heb daarom toch maar ff een Shelter gemaakt op m’n clashfinder want ja..?

https://clashfinder.com/s/pkp2017

Mwa, situatie blijft exact dezelfde als voorheen: al die acts kunnen ook perfect op andere podia (en in de meeste gevallen zelfs logischer).

Cocaine Piss en SN8 in Wablief, Pretty Reckless/Billy Talent op Main/Marquee, Culture Abuse en Preoccupations in Club.

Op basis van de lineup zie ik de Shelter eigenlijk eerder evolueren naar een podium waar 'moeilijke' acts kunnen staan (in de ogen van het brede publiek). Bvb een Cocaine Piss, Preoccupations, Death Grips, Ho99o9, etc. Op zaterdag staan er daar genoeg toch al genoeg van.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Komt er dan toch een Shelter?

Cocaïne Piss, The Pretty Reckless, Steak Number Eight, Preoccupations, Culture Abuse, (Billy Talent) op zaterdag?
Heb daarom toch maar ff een Shelter gemaakt op m’n clashfinder want ja..?

https://clashfinder.com/s/pkp2017
Als je alleen naar de zaterdag kijkt zou t kunnen, maar voor donderdag zie ik alleen enter shikari en misschien ty segall als opties en vrijdag alleen maar Black lips en the amazons. Lijkt me sterk dat ze de shelter voor 1 dag doen of er moeten echt nog een boel raggende namen bij komen voor de eerste 2 dagen. Denk t niet want heel veel namen zijn er niet meer over en veel van de zaterdag harde namen kunnen ook in de wabliief.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Komt er dan toch een Shelter?

Cocaïne Piss, The Pretty Reckless, Steak Number Eight, Preoccupations, Culture Abuse, (Billy Talent) op zaterdag?
Heb daarom toch maar ff een Shelter gemaakt op m’n clashfinder want ja..?

https://clashfinder.com/s/pkp2017
Als je alleen naar de zaterdag kijkt zou t kunnen, maar voor donderdag zie ik alleen enter shikari en misschien ty segall als opties en vrijdag alleen maar Black lips en the amazons. Lijkt me sterk dat ze de shelter voor 1 dag doen of er moeten echt nog een boel raggende namen bij komen voor de eerste 2 dagen. Denk t niet want heel veel namen zijn er niet meer over en veel van de zaterdag harde namen kunnen ook in de wabliief.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
Ik mag hopen dat Mura Masa niet de grote naam is die Chance vervangt? (ik denk het niet eerlijk gezegd)

Misschien moeten we naar Werchter kijken voor de vervanger? Imagine Dragons, Lorde, Royal Blood lijken mij wel mogelijkheden.

Verder vind ik de nieuwe namen niet echt spectaculair.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Op ik dacht Twitter gaf de organisatie aan, dat ze nog op zoek zijn naar een vervanger voor Chance The Rapper.
Ik ben verder blij met: A Blaze Of Feather, The Afghan Whigs, Steak Number Eight, Clark
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.201
Yup, daar hebde beiden gelijk in. Vind ook dat zaterdag de enige dag is waarbij Shelter een mogelijkheid zou kunnen zijn maar de toevoegingen deden me toch even twijfelen waardoor ik snel ff een Shelter toevoegde. Op Twitter werd bevestigd dat ze nog steeds op zoek zijn naar een vervanger voor Chance, geen nood.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Royal blood staat 2 dagen in Japan tijdens het Pukkelpop weekend.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Aan een vervangende act denk ik aan:
Wiz Khalifa (o.a. Sziget)
Frank Ocean (o.a. Flow Festival)
Solange (o.a. Lowlands)
Danny Brown (o.a. Sziget)
Skepta (o.a. Lowlands)
Kendrick Lamar (Lijkt me te groot)
Bon Iver (totaal iets anders)
Foals (totaal iets anders)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken