Pukkelpop 2017

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Vet, donderdag vind ik veruit de beste dag. Nope, heb met beide niet echt iets. Kaats ik de bal terug, geen Solange? Mac en The xx is kiezen tussen een intiem concert en een act met een telefoon-in-de-lucht publiek al blijft 't een moeilijke clash ja
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Vet, donderdag vind ik veruit de beste dag. Nope, heb met beide niet echt iets. Kaats ik de bal terug, geen Solange? Mac en The xx is kiezen tussen een intiem concert en een act met een telefoon-in-de-lucht publiek al blijft ’t een moeilijke clash ja

Auw. Ja, Solange staat eigenlijk best hoog op m'n lijstje, haha. Dat komt ervan om een lijstje op te stellen binnen de 15 seconden... ? Ja, die wil ik eigenlijk niet missen. Vond het ook al vreemd dat ik Strand of Oaks plots wel kon zien. Nu dus niet meer. Alleen weet ik niet hoe een act als Solange zal uitpakken op een main...

Wat Flaming Lips betreft: dikke aanrader als je eens heel weird wil gaan. Ze hebben nogal wat sterke platen op hun palmares en die liveshows zijn altijd... bijzonder. Volgens mij zijn die zelfs de moeite als je hun muziek noet goed kent. Van Afghan Whigs moet je wel al fan zijn om ze te zien. Vrees ook dat de main op Pukkelpop niet de beste plek is voor hen. Maar live normaal wel de moeite..
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Ik ga enkel de donderdag, maar ik ga voor het record ‘meeste acts op een dag zien’. Ik kan alle energie die ik normaal over 3 dagen verspreid nu lekker op die donderdag opmaken.
1f642.svg


Blackwave
Mykki Blanco
Cypress Hill
Intergalactic Lovers
Ryan Adams
(Vince Staples)
PJ Harvey
Solange
Interpol
Ty Segall
Moderat
The XX (of Mac Demarco, zie ik ter plekke)

Alles uit dit lijstje zien zal moeilijk zijn… maar challenge toch accepted.

@yannick, geen Flaming Lips of Afghan Whigs?

Ik ga ook mijn record verbreken denk ik.

Ook enkel een donderdagticket, maar een vol schema:

Enter Shikari
Girls in Hawaii
Intergalactic Lovers
Ryan Adams
PJ Harvey
Strand of Oaks
Interpol
Ty Segall
Moderat
Mac Demarco (of The xx --> moeilijke keuze, beiden nog nooit gezien)

Veel gependel tussen de Marquee en de Club. Ze liggen niet ver uit mekaar zie ik op de plattegrond, maar ik weet niet hoe realistisch het is om op het laatste moment nog bij een tent binnen te geraken. Vooral bij Moderat verwacht ik een stormloop, de rest kan ik niet zo goed inschatten. Met het huidige Pukkelpoppubliek zullen Dance Hall en Boiler Room wel genoeg volk weg houden hoop ik.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Ik las afgelopen jaar een recensie van een concert van hun (de Lips) in de Trix en dat was niet echt positief maar ik kan me wel voorstellen dat dat een ehm feestje is haha.

Zal toch wel meevallen? Ik ben 2x naar PKP geweest en ik kom vaak tijdens de set of iets daarvoor bijna helemaal naar voor bij de meeste acts. Wat Moderat betreft, wat een vrij niche act is, zal dat ook wel meevallen toch? Je hebt op de main Editors - The xx en in de boiler staan er een hoop techno namen. In de lift staan er die dag een aantal hiphop namen, heb het schema nu niet echt zomaar te grabbel bij me maar volgens mij zal de Marquee gewoon vol zitten maar niet extreem. Het PKP gepeupel bevindt zich waarschijnlijk wel ergens anders op dat moment of staan al aan te schuiven voor The xx.

Ik zeg het nog is, ik zou Mac gaan zien. Hoewel The xx er qua live performance flink op vooruit zijn gegaan vind ik het intieme in de Club net iets beter. Al is dat natuurlijk persoonlijke smaak hé.. Had afgelopen tijd 'm al gezien op de streams van Primavera en Coachella en hij blijft gewoon een plezier.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
http://stream.pukkelpop.be/?language=en

Voor de thuisblijvers kan via deze link een livestream worden gevolgd. Eén channel is van verschillende stages (Main, Marquee, Club en Dancehall) en de andere is voor de Boiler. Vind ik best vet gedaan en kun je toch een hoop meepikken..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
http://www.concertnews.be/recensietonen.php?id=3517&kop=Editors

Altijd wel kritisch in hun reviews maar nu slaan ze de toch wel de nagel op de kop wat betreft Editors en hun opgemaakte populariteit in ons land. Over het optreden zelf waren ze dan weer kort maar afin.. We weten toch allemaal dat die mannen al ff over hun hoogtepunt heen zijn, ofniet?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
http://www.concertnews.be/recensietonen.php?id=3518&kop=Solange

Over het optreden zelf kan ik niks zeggen maar van de filmpjes en posts die ik heb zien rondvliegen op social media stond er echt geen kat voor Solange, of ben ik mis? Een act als Solange, met haar intieme stijl en set, pakt natuurlijk niet uit op een hoofdpodium. Ze had perfect in de Marquee kunnen staan, al stond die al volgeboekt voor die dag. Interpol had echter haar plaatsje op de Main waarschijnlijk beter vervult.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
http://www.concertnews.be/recensietonen.php?id=3518&kop=Solange

Over het optreden zelf kan ik niks zeggen maar van de filmpjes en posts die ik heb zien rondvliegen op social media stond er echt geen kat voor Solange, of ben ik mis? Een act als Solange, met haar intieme stijl en set, pakt natuurlijk niet uit op een hoofdpodium. Ze had perfect in de Marquee kunnen staan, al stond die al volgeboekt voor die dag. Interpol had echter haar plaatsje op de Main waarschijnlijk beter vervult.

Zowel Interpol als Solange waren héél goed, al had Interpol hun publiek veel meer mee, wat ik eerlijk gezegd niet verwacht had. Jammer van de overlap tussen die twee, maar vijf minuutjes vroeger vertrekken van Solange en 10 minuutjes Interpol missen was nu ook weer geen ramp.

Solange was misschien iets te intiem voor de main inderdaad, al was het ook wel vet om zoiets in de openlucht bij een ondergaande (bloedrode) zon mee te maken op zo'n grote stage. PJ Harvey en The XX waren trouwens ook erg sterk.

1.Solange
2. Interpol
3. PJ Harvey
4. The XX
5. Blackwave
6. Cypress Hill
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
1. PJ Harvey: wederom indrukwekkend. En het publiek was helemaal mee.
2. Intergalactic Lovers: topband zeg. En wat is Lara Chedraoui gegroeid in haar rol van frontvrouw. Wauw!
3. Interpol: superstrak, superstevig. Ik wist niet dat ze nog zó snedig uit de hoek konden komen.
4. Moderat: enorm genoten, van zweverig naar hard en omgekeerd. Zalig.
5. Ryan Adams: zalige attitude, zalige kerel, zalige muziek
6. Girls in Hawaii: wat een onderschatte en ondergewaardeerde band! Live als een huis.
7. Mac DeMarco: ik dronken, Mac dronken, de band dronken... ideale combinatie in de nachtelijke uurtjes!

Ook genoten van de shows van Ty Segall en Strand of Oaks (deels).

Verder: 33 cl Grimbergen in een glas kost evenveel als een pintje. OK dan :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Eerste keer een dagje naar Pukkelpop geweest gisteren.
Toch een stuk minder gezellig dan ik verwachte.

Culture Abuse was leuk maar bijna geen volk en helemaal geen sfeer (het was ook nog vroeg)

Moose Blood: telleurstellend.

Car Seat Headrest: super van genoten. Meezingen met Fill In The Blank, Drunk Drivers, Joe Gets Kicked Out Of School, Destroyed By Hippie Powers en tussendoor lekker improviseren voor en na nummers. Heerlijk showtje! Aangenaam publiek!

The Afghan Whigs: vrij laat op een Main Stage maar zeer aangename muziek waar niemand echt iets tegen kan hebben. Oude rotten, regenboog naast het podium, pintje in de hand, zonnetje dat er doorkomt. Mooie combinatie

Billy Talent: puur uit nostalgie van de eerste 2 platen gaan kijken. Maar toch zeer dicht vooraan gaan staan. En toch wel wat verrast. Nieuwer(e) nummers staan als een huis. Leuk sfeertje ook vooraan.

At The Drive-In: Sowieso niet echt wat het ooit geweest is qua energie op podium en stem range van de zanger. Maar toch lekker setje neergezet. Jammer van de gitaar problemen en dat ze hun set vroegtijdig stopte. Maar Met een afsluiter als One Armed Scissor hoor je mij niet klagen!

Mumford And Sons: Nooit echt verdiept in deze band dus ik ken er een 5-tal nummertjes van. Leuke om op te dansen die hitjes, maar bij de nummers die geen radiohitjes waren was ik nogal snel verveeld, en ik had het gevoel dat ik niet de enigste was. Oké headliner, maar als dit echt een dagafsluiter was zou ik telleurgesteld zijn.

Rise Against: stevig setje, hoewel ik de laatste paar jaren ze niet echt meer volg blijven hun liveshows toch nog altijd tof. Qua stem begint hier stilaan toch ook een leeftijd in te kruipen, Jammer Tim zijn screams waren vroeger vrij ideaal om Rise Against dat tikkeltje aggresiever te maken.


Jammer genoeg Band Of Horses gemist wegens anders niet meer thuis geraken. BadBadNotGood/Bear's Den geskipped om wat te rusten/eten/...

Fijn dagje overall maar wel weer zo'n festival waar je er 12 van in een dozijn hebt. En dat is de dag van vandaag (met festivals als BKS, DTRH,....) soms niet meer genoeg!

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Zo, dit was Pukkelpop 2017 weer. Om heel Nederlands te beginnen: het weer was gelukkig niet zo slecht als verwacht. Eigenlijk nog best een prima temperatuur voor een festival, niet te warm. Iets meer zon had beter geweest. Bij camping Relax hebben ze eindelijk het licht gezien en de ingang omgedraaid, scheelt een kwartier lopen met alle zooi, erg fijn! Verder de camping zoals altijd uitstekend geregeld. Zelfs goed geslapen elke nacht.

Dan Pukkelpop zelf. Ik heb me vermaakt met de groep en een groot deel van de line-up, maar de conclusie van ons alles was dat de commercie aan het winnen is op Pukkelpop. En dat is een slechte zaak. De dance neemt het festival steeds meer over en dit zie je aan het publiek. De laatste dag was een verademing met meer gitaren, hier kwam ook gelijk een heel ander publiek op af. Voelde als de prettigste dag. De ontwikkeling van de line-up in de komende jaren wordt voor ons doorslaggevend of we blijven gaan, er moet in ieder geval niet nog meer dance en platte pop muziek bij komen.

Wat mij verder opviel is dat het volledig uitverkocht was maar dat het nooit als te vol of druk aanvoelde. Gedurende de hele dag genoeg ruimte bij optredens, weinig rijen bij eten, drinken en toiletten. Een groot pluspunt. En de speciaal biertjes voor 1 bon moeten ze er zeker inhouden, heel erg fijn!

Dan de muziek, op zo’n dag zie je ontzettend veel, dus ik hou het bij de opvallendste en beste namen.

Donderdag:
1. PJ Harvey. Wat blijft dit ontzettend indrukwekkend. Net als op Werchter in trance staan luisteren. Muziek en stemmen perfect op elkaar afgestemd, buitenklasse.
2. Strand of Oaks. Erg prettige muziek die mij live ook goed kon boeien. Enthousiaste frontman en afsluiter JM is echt een geweldig live nummer. Voor dit soort optredens in de Club kom ik naar Pukkelpop, graag meer van dat.
3. Editors. Al lange tijd fan van de band en ook nu geen teleurstelling. Nieuwe nummers klinken goed, gelukkig weer wat steviger. Afsluiter No Sound But The Wind erg indrukwekkend.
4. Enter: Shikari. Niet hoogdravend maar een goede band om je festival mee te starten.
5. Cyprus Hill. Die oude mannen deden het nog prima.

Verder nog speciale benoemingen voor goede optredens van Interpol, Moderat en The Naked and Famous. En wat maakt Donnie een plat aftreksel van De Jeugd van Tegenwoordig. Vraag me nog steeds af waarom we dit optreden gezien hebben.

Vrijdag.
1. Elbow. Vaker gezien maar bij dit optreden zat de sfeer er echt heel goed in, vanaf het begin met The Birds was ik verkocht.
2. London Grammar. Nooit verwacht dat dit zou werken op de mainstage, dat deed het wel. Prachtige stem tijdens de ondergaande zon.
3. Newmoon. Een van de weinige gitaren op de vrijdag, goed optreden! Nog erg jonge honden wat te merken was aan de praatjes tussendoor en lange stiltes, maar de muziek staat nu al als een huis.
4. Walking on Cars. Dit heeft mij erg verrast. Misschien was commercieel maar een goede band met erg veel goede nummers voor 1 cd. Dit kan een grote worden.
5. Om er toch nog vijf te krijgen The Amazons. Prima rockbandje maar nergens noemenswaardig.

Overall gezien was dit de minst boeiende dag. The Shins konden mij niet helemaal pakken, evenals The Flaming Lips. Van dit laatste vond ik dit doodzonde. Leuke liedjes met een leuke show, maar waarom tussen elk nummer een minutenlange donkere stilte? Haalde de vaart er totaal uit, jammer.

Zaterdag:
1. Rise Against. Heerlijke energieke afsluiter van het festival, nog een keer gaan. Blijft een goede band.
2. Mumford & Sons. Nog een verrassing voor mij. Weleens vaker gezien maar dit waren wat zwakke shows, hier stond een echte headliner. Mooi om die ontwikkeling te zien.
3. Steak Number Eight. Erg blij dat we vroeg ons bed uit waren, fantastische band. Meer van dit graag op Pukkelpop.
4. Car Seat Headrest. Alleen maar heen gegaan omdat veel mensen op dit forum deze band noemde, en wat was ik daar blij mee. Erg sterke muzikale stukken.
5. Billy Talent. Nog zo’n verrassing, had ergens opgeslagen dat dit een softe poppunk band was voor 16 jarige meisjes. Was ik verrast toen dit een stuk beter dan dat bleek te zijn.

Verder waren At the Drive-In en Afghan Whigs prima te doen, wel erg weinig publiek bij beide shows. Culture Abuse won de prijs voor de meest onwaarschijnlijke frontman en Cocaine Piss voor de slechtste stem van het festival.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
afgelopen weekend voor de tweede keer naar pukkelpop geweest. Ik heb veel gezien en heb me geen moment verveeld. Ondanks dat pop/dance meer de overhand krijgt, vond ik dat er altijd wel iets boeiends geprogrammeerd stond (hoewel het nog beter geweest als er gewoon nog een shelter was, maar daar is nu wel genoeg over gezegd ;) ). Wel ben ik het met joslittel eens dat de derde dag het fijnste aanvoelde, mede dankzij het publiek die dag. De andere twee dagen voelde het publiek inderdaad wat platter aan, wat ergens ook wel logisch is als je veel platte muziek programmeert op een dag. Daarnaast wil ik nog wel even kwijt dat dit festival wat betreft consumpties echt achterlijk duur is. 9 euro voor 6 hotwings?? 6 euro voor een bakkie friet?? Het was dat ik rond etenstijd altijd wel iets te zien had, anders was ik al mijn eten wel buiten het terrein gaan halen. Die bonnenprijs mag van mij best wat lager, want dit was af en toe gewoon afzetterij.

Dan door naar de muziek, want wat heb ik een aantal geweldige optredens gezien zeg!

1: Rise against. De band waarvoor ik grotendeels naar pukkelpop ben gekomen, was anders waarschijnlijk naar lowlands gegaan. En wat ben ik blij dat ik deze keuze gemaakt heb. Goed tempo in de set en de nieuwe nummers mogen er ook zeker zijn. Wat ik altijd het goede aan rise against vind, is dat het een punk rock band is die tov veel andere bands in het genre serieus overkomt en die ook nummers maakt die echt ergens over gaan. Ze brengen echt een boodschap voor mijn gevoel, live nog overtuigender dan op plaat. Fantastische persoonlijke afsluiter van het festival, al vond ik het geluid hierbij (zeker in het begin van de show) niet echt super. Maar dat kan ook aan mij liggen.
2: Moderat. Was hier nog niet heel lang bekend mee, maar wat was dit goed zeg! Oprecht de beste elektronische act die ik tot nu toe heb gezien. Sterke set met fijne nummers die goed in elkaar overliepen en de Visuals maakten het helemaal af. Het is jammer dat ze hierna tijdig stoppen, maar ik ben in ieder geval fan geworden.
3: Elbow. Wat een stem. Wat een goede setlist. Wat een saamhorigheidsgevoel bij deze show. Guy Garvey pakte iedereen in van begin tot eind.
4: The XX. Heerlijke muziek om een dag mee af te sluiten. Goeie chemie tussen de bandleden wat het nog leuker maakt om naar deze band te kijken.
5: Billy Talent. Gewoon ff lekker raggen. Heerlijke punk rock en die gasten waren erg energiek op het podium. Goed van genoten.
6: Death Grips. Zo, dat was me even een ervaring. Een vriend van me trok me er mee naar toe omdat hij er helemaal fan van is, zelf zou ik het nooit in mn vrije tijd luisteren. Maar live was dit echt gruwelijk. Extreme takkeherrie die de hele club op zn kop zette. De helft van de tijd zag je niks om je heen door de belichting wat echt een hele gave vibe creëerde.
7: PJ Harvey: Heel machtig optreden. Had op mij bijna een arcade fire achtige impact, aangezien er zoveel muzikanten op het podium stonden. Daarnaast vond ik het slot echt uniek, heel intiem.
8: Cypress Hill. Lekker uit onze plaat gegaan aan het begin van het festival.
9: Enter Shikari. Ben best fan van deze band, en vond het ook een lekker optreden al vond ik de setlist niet geweldig. Veel nieuwe, poppy nummers en knallers als sorry you're not a winner en sssnakepitt ontbraken. Mede hierdoor en het feit dat het nogal rustig was in het publiek kwam ik er toch niet helemaal in.
10: At the drive in. Prima show. Zanger zat onder de LSD, was ook wel te zien, mocht de pret niet drukken. Ondanks dat ze een kwartier te kort stopten heb ik me hierbij prima vermaakt.

Daarnaast nog speciale vermeldingen voor rodhad, die echt een gave, dynamische technoset ten gehore bracht, en omar souleyman. Tof dat dat soort vermakelijke buitenbeentjes hier een podium krijgen.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
1. Ryan Adams: Met speels gemak in het voorvak geraakt. Zo wat stond deze kerel lekker te rocken. Heerlijke gitaarsolo's afgewisseld met songs die je direct in je hart raken. Prisoner zou mede door dit optreden wel eens hoog in m'n eindlijstje kunnen belanden.

2. Moderat: Geweldige opbouw en climax. Fijn gedanst, de interactie tussen act en publiek was erg fijn.

3. PJ Harvey: Erg goed optreden met erg complete band

4. Cypress Hill: Mijn verrassing van de dag. Ondanks de vroege timeslot en miezer hadden de rappers het hele veld in de halm van hun hand. Feest!

5. The XX: Begin gemist door Moderat en ik moest er daardoor echt even inkomen. Na 'Happy Birthday' was alles echter raak, de laatste 3/4 songs zorge voor mooie climax van de avond.

6. Interpol: De heren stonden erg strak te spelen. Achteraf echt een doodzonde dat ik niet het hele optreden heb af gekeken in een poging om nog wat Mura Masa mee te pakken in die overvolle tent.

Al met al een erg geslaagde dag. Ik was onder de indruk van hoe massaal/divers Pukkelpop was maar dat er desondanks een hele vriendelijk sfeer hing. Prima publiek ook bij de optredens: Er werd aandachtig geluisterd of meegedaan, geen geouwehoer gehoord ++

 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Niemand naar Nicolas Jaar of STUFF. gegaan? Heb weer enkele mooie dingen gelezen en ik ben benieuwd naar enkele reacties :)
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Ik moet toch zeggen dat ik het de afgelopen dagen toch vrij druk vond op pukkelpop. Het was nu mijn derde keer pukkelpop en ik heb het nog nooit zo druk gezien. Vooral de ruimte van de boiler, de dance hall en voor de ingang was het enorm druk. Ook steeds aanschuiven voor drank en eten. Maar ik heb me wel goed geamuseerd de afgelopen dagen. Volgend jaar ga ik zeker terug maar misschien moeten ze dan wel eens nadenken over de terreinindeling!
 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
Ben nieuw op dit forum, vandaar deze late reactie. Het was de eerste keer voor ons op Pukkelpop. Als fervente BKS gaander, overweldigde dit enorm grote festival me enigszins, 8 podia....wow! Heb ook door een te volle timetable teveel moeten missen, ook van het 'randgebeuren' (Holland Village), een mens moet ook ff rusten. Ik ben helemaal niet bij de stands geweest anders dan voor voedsel. Wat overigens BE LACHE LIJK duur was. 12 Euro (4 bonnen) voor wraps of fish and chips. Djiezus....?

De combinatie dance/techno/rock/indie en alle tussenvormen is me eigenlijk goed bevallen. Overal was wel wat te zien, dansende mensen, zeer aanstekelijk! (Ook om naar te kijken) Het licht en visuals bij de Boiler zijn echt indrukwekkend. Minder mooi is het overmatig drankgebruik onder heel erg jonge bezoekers. We gaan over een twintigtal jaren een hele generatie Korsakov-ers krijgen vrees ik.

Mijn muzieksmaak is inmiddels zeer breed. Van oorsprong rock en grunge/garage georienteerd maar een mens moet met haar tijd mee, lig ook beslist niet onder een muzikale rock, dus ook Petit Biscuit, Mura Masa (kwam er niet in, veel te vol) en Flume gezien. Flume een prima afsluiter, misschien niet mijn kopje thee maar ik snap wel dat hij een de jongste generatie aanspreekt. Ik zie liever een band qua dynamiek, dat dan weer wel. Op rock gebied ben ik niets vernieuwends tegegekomen. At the Drive in klonk wel okee maar jammer van de zangert. Amazons had ik al op Bks gezien dus na 3 nummers weggelopen. Op zo'n moment mis je toch eentje van het kaliber Royal Blood, maar allez, door naar de volgende.

Eigenlijk kaartjes gekocht voor upcoming Sampha, die beslist niet tegenviel! Daar gaan we nog veel van horen. Grappig hoe de drummer tijdens de rustige nummers als een standbeeld de rest vh nummer 'uitstond'. Mijn favo 100° plastic gespeeld, heerlijk. Sampha was gelukkig bij stem, dat schijnt hem nog wel eens parten te spelen. De onderliggende angst en emoties waren goed te voelen. Helaas verpestte een dronken Belse bakvis met haar vriendengroep de rest van Sampha voor mij. Vriendengroepen met een glas bier op een mobieltje als baken, die zich door de errste rijen heenwurmen en dan pontificaal voor jouw neus gaan praten is mijn ergernis numer 1 op Pukkelpop. Zo...die ben ik kwijt.

Elbow deed wat ik ervan verwachtte, de amicale Guy pakte de hele zaal meteen in en ik ben een sucker voor violen. London Grammar idem, magisch en ontroerend mooi. Misschien op dit moment misschien wel de mooiste vrouwelijke stem. Van heel warm en laag naar hoog en geschoold. Het was dan wel een wei en geen kerk, we waren nat en koud, maar spontaan warm geworden.

Onverwachts werd The Xx onze highlight. Inderdaad een mooie onderlinge chemie, muzikaal prima mét dat kenmerkende gitaargeluid en dan ook nog eens járig! Een feestje. Op het moment dat On Hold (met die lekkere sample van Hall and Oates) begon en overging festival anthem Loud Places gingen bij ons en de wei de remmen los!

Flaming Lips waren qua show bizar, vergeet dat niet snel meer. Een unicorn...really?

Ook nog een jong gastje gezien genaamd EDEN, die zich nog een beetje meer moet ontwikkelen en de Shawn Mendes associatie van zich afschudden, maar ergens voel je dat er potentie inzit. (Mooie stem!!) Je gunde hem een band, al was mijn buurvrouw het er niet mee eens.

Ik lees hierboven dat ik wel wat mis ben gelopen maar je moet keuzes maken he?

Oja, kleine voetnoot voor een ieder die camping Chill is ontgroeid: Wij hadden een beetje geinvesteerd in een tentje op Relax+ en dat was top! Eigen douches, ontbijt-foodtruck, steeds verse koffie, kranten, lounge plaatsen, eigen lockers en rust. Aanrader!!! ?

We komen nog wel een keer terug.

 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
Blij dat ik Sampha in een kleine setting heb gezien op Pkp! Sampha wins Mercury Prize 2017 - NME https://t.co/mXGRvDQaMG via @NME
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Oh Sampha, wat heb ik gemist... Achja, ik heb newmoon op dat moment gezien en dat was ook tot rust komen net voordat de stevige dag met de gitaren ging beginnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken