Pukkelpop 2017

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Sinds vorig jaar mag je geen gasvuurkes meenemen naar de camping (vuile sossen). Iemand die weet of het lang aanschuiven is bij de kookeilanden voorzien door de organisatie?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Nog 500 combi's, dan gaan ze die toch nog de deur uitkrijgen alee.. Enkel die vrijdag moet het volgens mij slecht doen..

Ben nog nooit naar die kookeilandjes geweest, maar dat moet wel meevallen, toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zal nog wel wat overdreven zijn. Denk dat er nog wel een paar honderd meer zijn.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Wat zijn jullie bronnen van het aanztal tickets?
hopelijk staan de poffertjes stand er weer. :)
Oh en klopt het dat er dit jaar geen baraque futur is? Wel jammer!
En als het aan mij lag hadden ze de castello en eventueel de booth op de plaats van de shelter en wablief gezet. De booth hoeft niet per sé maar vooral de castello. Want het is zo al druk genoeg daar richting dance hall en boiler. Dan kunnen ze dat stuk ook iets groter maken.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
309
Ben wel benieuwd wanneer de laatste namen bekend worden gemaakt.

Donderdagmiddag nog een naam voor de Club ter vervanging van Frances.
Vrijdag eerste naam voor de MainStage (neem aan dat ze daar niet pas om 15 uur de eerste band hebben staan).
Vrijdag eerste naam voor de Marquee (net als de MainStage starten ze daar pas 14 uur).
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
Allah las lijkt me wel een mooie band om een van die plaatsen in te nemen. Zijn dan immers in de buurt.
 

emiel1617899835

Nieuw lid
9 aug 2017
1
0
Heej :)

Ik ga dit jaar voor het eerst met een groep vrienden op de camping van Pukkelpop. Mijn vraag hiervoor is: hoe nemen jullie
alcohol mee naar de camping (wodka bacardi en dergelijke)? Uiteraard mogen geen glazen flessen en in plastic flessen krijg je
een nare plastic smaak aan je drank.

Hebben jullie enige oplossing?

Thanks :D
 

Jules G

Playlistbediener
27 okt 2015
41
0
Heej ?

Ik ga dit jaar voor het eerst met een groep vrienden op de camping van Pukkelpop. Mijn vraag hiervoor is: hoe nemen jullie
alcohol mee naar de camping (wodka bacardi en dergelijke)? Uiteraard mogen geen glazen flessen en in plastic flessen krijg je
een nare plastic smaak aan je drank.

Hebben jullie enige oplossing?

Thanks ?

Voor wodka en wijn gebruiken wij waterzakken (zoek eens op internet), die geven geen bijsmaak. ?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Extra tamino en 2 rock acts: yes!!!
O wacht. Weinig rock op de affiche en toch zet men nu op vrijdag 2 rock acts tegelijk. Vreemd...
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Ze hebben de map geüpdatet, precies enkele nieuwigheden

https://assets.pukkelpop.be/files/pkp17.festivalsite1008.pdf
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
Zijn er hier mensen die nog twijfelen een ticket te kopen?? Een vriend van mij heeft een ticket waar die van af wil dus als iemand toch nog een ticket wil kopen, stuur me ff een pm dan kan je t ticket overnemen via de officiële omruilservice.
 
12 aug 2017
2
0
Hey iedereen,
Ik ga dit jaar voor het eerst naar pukkelpop en ik moet toegeven dat ik een beetje zenuwachtig ben ?.
Ik ben van plan om rond 8 uur naar camping chill te gaan met de auto, is dit een goed idee? Ik weet niet vanaf wanneer mensen al aanschuiven aan de camping maar ik hoorde dat als je laat komt, je slechte plaatsen hebt. Klopt dit? En is met de auto gaan een goed idee?
Is het trouwens nog steeds zo dat je eerst je festival bandje moet halen voordat je naar de camping kan?
Ik ga zoveel spullen bij me hebben haha dat wordt lastig vrees ik.
Alvast bedankt!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
Hey iedereen,
Ik ga dit jaar voor het eerst naar pukkelpop en ik moet toegeven dat ik een beetje zenuwachtig ben
1f605.svg
.
Ik ben van plan om rond 8 uur naar camping chill te gaan met de auto, is dit een goed idee? Ik weet niet vanaf wanneer mensen al aanschuiven aan de camping maar ik hoorde dat als je laat komt, je slechte plaatsen hebt. Klopt dit? En is met de auto gaan een goed idee?
Is het trouwens nog steeds zo dat je eerst je festival bandje moet halen voordat je naar de camping kan?
Ik ga zoveel spullen bij me hebben haha dat wordt lastig vrees ik.
Alvast bedankt!

Je hoeft niet eerst je festival bandje op te halen. Ga je de woensdag al of op donderdag al?? Op woensdag zal je geen problemen hebben maar op donderdag staat t rond 12 uur al aardig vol.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Toch nog kaartje voor donderdag gekocht.

Blackwave.
Donnie
Cypress Hill
Intergalactic Lovers
Ryan Adams
PJ Harvey

Solange (stukje)
Interpol / Mura Masa (clash afhankelijk van stemming)
Editors (stukje)
Moderat
The XX


Prima spoorboekje hoor en mis je Mac de Marco, Vince Stapels en The Naked and Famous nog. Morgen direct uit werk naar het zuiden, zin in :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Ohja en ik zou dit doen moest ik kunnen gaan;

Raye - Faces On TV - EDEN - Youngr - Tamino - Intergalactic Lovers - Ryan Adams - PJ Harvey - Solange - laatste deel Interpol - Moderat - Mac DeMarco

De Nieuwe Lichting - Brutus - Oh Wonder - Tove Lo - Parquet Courts - Julia Jacklin / Perfume Genius - Fakear - Sampha - Elbow - Blaze Of Feather - Nicolas Jaar - Stuff.

The Van Jets - Migos - Car Seat Headrest - Dub FX - Cashmere Cat - The Subs Classics - Bear's Den - Mumford & Sons - Flume

Aan diegenen die morgen (of overmorgen) richting Kiewit trekken, veel plezier! :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.921
8.561
Ik ga enkel de donderdag, maar ik ga voor het record 'meeste acts op een dag zien'. Ik kan alle energie die ik normaal over 3 dagen verspreid nu lekker op die donderdag opmaken. :)

Blackwave
Mykki Blanco
Cypress Hill
Intergalactic Lovers
Ryan Adams
(Vince Staples)
PJ Harvey
Solange
Interpol
Ty Segall
Moderat
The XX (of Mac Demarco, zie ik ter plekke)

Alles uit dit lijstje zien zal moeilijk zijn... maar challenge toch accepted.

@yannick, geen Flaming Lips of Afghan Whigs?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken