Pukkelpop 2017

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Wordt het niet eens hoog tijd dat ze de laatste grote naam gaan aankondigen?

Misschien is het Iggy Pop (staat ook op Lowlands) en moeten ze wachten tot zijn show vanavond op Suikerrock erop zit.
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Solange op Pukkelpop

Very pleased to add this wonderful lady to our line-up. Solange will be playing the Pukkelpop Main Stage on Thursday 17 August.
Attention: there aren't many Thursday tickets left
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Solange op Pukkelpop

Very pleased to add this wonderful lady to our line-up. Solange will be playing the Pukkelpop Main Stage on Thursday 17 August.
Attention: there aren’t many Thursday tickets left

Wat een fijne lineup heeft Pukkelpop dit jaar zeg! Hele mooie laatste naam.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Mooie toevoeging hoor! Donderdagavond wordt nu opeens wel keuzestress met Strand of Oaks, Solange en Interpol overlappend..

Ben benieuwd of er als laatste naam nog een mainstage opener volgt voor de vrijdag. Mag van mij nog een leuke rockband bijkomen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Zat ik toch goed met Solange. Mooie toevoeging, en nu maar hopen dat ze niet gaat afzeggen ....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Zie nu pas dat Frances en Mondo Cozmo niet meer komen! Frances ken ik niet maar Mondo Cozmo leek mij een ideale band om de dag mee te beginnen, Shine vind ik een mooi nummer.

We kunnen dus nog drie namen verwachten nu.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Pukkelpop heeft ergens gezegd dat er nog een paar namen komen.

En dat hollands gedoe op Petit Bazar: dat doen ze al jaren. Vorig jaar was het thema bv. kerstmis. Als je er nu op begint op te neuten, dan ben je ferm te laat.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Dit jaar gaan wij voor het eerst kamperen op camping Relax (vroeger B). Tot hoelaat 's nachts rijden de shuttlebussen van het festivalterrein naar de camping? Op de website staat "doorlopend" maar is dat bv ook tot 4u 's nachts als de boiler net sluit?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Ah mooi. Dacht eigenlijk dat de club op de plek van de lift lag. Maar prima zo, alles wat ik wil zien dicht bij elkaar. Marque lijkt inderdaad groter, tent is groter dan de Boiler Room.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Maar in werkelijkheid is de Boiler toch veel groter dan de Marquee en als ik me niet vergis staat die al eventjes gedraaid en niet zoals het plannetje. Ik zie niet in waarom de Marquee opeens een upgrade zou hebben nodig gehad, het is nu niet dat ze daar nog nooit bands in hebben gehad van het kaliber van dit jaar. Idd alles is vrij goed verdeeld, toch voelt de Main-area een beetje leeg. Ook al staan er achteraan het veld bankjes met veel kraampjes..
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ga toch een beetje missen dat je links achteraan op het veld naar het hoofdpodium kijkt en je je daarna kan omdraaien voor de artiesten die in Club optraden. Wel goed dat ze niet zoveel podia hebben als vorig jaar. Was een beetje een overkill.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Even in het tijdschema aangeduid wat ik zou willen zien mocht ik gaan (maar ik ga dus niet).
Donderdag is wel sterk: Faces on TV - Enter Shikari - Girls in hawaii - Intergalactic lovers - PJ harvey - Interpol - Editors - The xx
Vrijdag is zielig: Oh wonder - Parquet courts - Flaming lips - Elbow - Bastille
Zaterdag doet niet veel beter: Steak number eight -The van jets - Jake bugg - Afghan whigs - Billy talent - Bear's den

Bij de helft van wat ik noem heb ik een 'bwa, oké om mee te pikken' gevoel, dus echt wel een matige affiche alles samen. Oké, ik moet bekennen dat ik ook niets heb opgezocht, wellicht vind ik best wel dingen oké. Maar ik ken best veel bands en dan valt dit toch wel tegen.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Even in het tijdschema aangeduid wat ik zou willen zien mocht ik gaan (maar ik ga dus niet).
Donderdag is wel sterk: Faces on TV – Enter Shikari – Girls in hawaii – Intergalactic lovers – PJ harvey – Interpol – Editors – The xx
Vrijdag is zielig: Oh wonder – Parquet courts – Flaming lips – Elbow – Bastille
Zaterdag doet niet veel beter: Steak number eight -The van jets – Jake bugg – Afghan whigs – Billy talent – Bear’s den

Bij de helft van wat ik noem heb ik een ‘bwa, oké om mee te pikken’ gevoel, dus echt wel een matige affiche alles samen. Oké, ik moet bekennen dat ik ook niets heb opgezocht, wellicht vind ik best wel dingen oké. Maar ik ken best veel bands en dan valt dit toch wel tegen.

Akkoord over de donderdag, en deels over de vrijdag, maar die zaterdag vind ik toch behoorlijk sterk, hoor. :)

Nu goed, smaken verschillen gelukkig.

Mijn planning:
Donderdag => Glints of Blackwave. - Eden - Girls in Hawaii - Cypress Hill - Intergalactic Lovers - Ryan Adams - PJ Harvey - Strand of Oaks & Solange - Ty Segall - Moderat - the XX (hier moet ik nog ergens biertjes en eten zien te halen ook... ;-))

Vrijdag => Palace - Nordmann of Oh Wonder - Parquet Courts of The Amazons - The Shins - Perfume Genius - A Blaze of Feather of London Grammar - Elbow - Sampha of Newmoon - Nicolas Jaar - Stuff.

Zaterdag => The Van Jets of Tank and the Bangas - D.D. Dumbo - Car Seat Headrest - Afghan Whigs - Bear's Den - At the Drive-In - Mumford & Sons - Rise Against (nostalgische overwegingen) - Flume of Band of Horses

Toch goed gevuld :)
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Mijn schema ziet er als volgende uit:

Donderdag:
Donnie - Sigala - Claptone - Ryan Adams - PJ Harvey - Solange - Moderat

Vrijdag:
Tove Lo - Parquet Courts - The Shins - Perfume Genius - London Grammar - Elbow - Nicolas Jaar

Zaterdag:
Jake Bugg - The Afghan Whigs - Billy Talent - BadBadNotGood - Mumford & Sons - Rise Against - Band Of Horses

Deze acts wil ik zeker zien.
In de tijden dat ik niet echt iets hoeft te zien, kijk ik even waar de rest van onze groep zijn of heen gaan.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
567
167
mijn schema is aardig gevuld, wordt veel rennen voor mij :)

donderdag:
enter shikari - cypress hill - omar soulayman/the naked and famous (wordt waarschijnlijk omar) - PJ Harvey - Ben Klock - Ty segall - moderat - The XX

vrijdag:
tot 16:50 nog niets dat mij boeit of niks dat ik ken (tips zijn welkom ;) )
the amazons - the shins - the flaming lips - london grammar - elbow - bjarki - rodhad (voor een uurtje) - parov stellar - mind against

zaterdag:
steak number eight - cocaïne piss - black sun empire - jake bugg/car seat headrest (wordt waarschijnlijk car seat headrest) - the pretty reckless - first aid kit - Billy Talent - badbadnotgood - at the drive in - death grips - rise against (afsluiten met de band die mij over heeft gehaald om naar pkp te gaan!)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Jezus ze hebben wel hun best gedaan om alle interessante elektronische acts/dj's tegenover elkaar te zetten zeg. Wat een waslijst aan clashes(al is dat natuurlijk ook doordat er wel flink wat goede namen staan). En dat terwijl er letterlijk geen enkele dag na 2 nog een interessante naam staat. BBNG tegelijk met Floating Points is sowieso een van de meest maffe keuzes die ik in tijden heb gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken