Pukkelpop 2017

Lisa23

Playlistbediener
2 mei 2015
7
2
Weet niet in hoeverre HBVL betrouwbaar is maar in hun artikel staat dat bv At The Drive In en Rise Against in de Marquee spelen..?

http://m.hbvl.be/cnt/dmf20170219_02738796/pukkelpop-lost-eerste-namen
 

Lisa23

Playlistbediener
2 mei 2015
7
2
Weet niet in hoeverre HBVL te vertrouwen is maar in hun artikel geven ze aan dat At The Drive In en Rise Against in de Marquee spelen.. ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Weet niet in hoeverre HBVL te vertrouwen is maar in hun artikel geven ze aan dat At The Drive In en Rise Against in de Marquee spelen.. ?

Zal wel Shelter zijn hoop ik?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Lisa23 wrote:
Weet niet in hoeverre HBVL te vertrouwen is maar in hun artikel geven ze aan dat At The Drive In en Rise Against in de Marquee spelen.. ?


Zal wel Shelter zijn hoop ik?

Lijkt me sterk, Rise Against is op zich al te groot voor de Shelter, laat staan dat ze hen EN At The Drive-In op dezelfde dag in een kleinere tent weg weten te zetten.

Ik vraag me wel af hoeveel er klopt van al die expliciete podiumaanduidingen in de media. Pukkelpop was de voorbije jaren namelijk erg geheimzinnig over die zaken.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
mattman wrote:
Lisa23 wrote:
Weet niet in hoeverre HBVL te vertrouwen is maar in hun artikel geven ze aan dat At The Drive In en Rise Against in de Marquee spelen.. ?


Zal wel Shelter zijn hoop ik?


Lijkt me sterk, Rise Against is op zich al te groot voor de Shelter, laat staan dat ze hen EN At The Drive-In op dezelfde dag in een kleinere tent weg weten te zetten.

Ik vraag me wel af hoeveel er klopt van al die expliciete podiumaanduidingen in de media. Pukkelpop was de voorbije jaren namelijk erg geheimzinnig over die zaken.

denk dat de shelter gewoon geschrapt wordt...
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Als een doordeweekse puber direct mijn combi gekocht.

Ben blij met een hele hoop namen (death grips, chance the rapper, the xx, at the drive in,....)

Maar ik deel wel de zorgen omtrent the shelter :(
Iemand reageerde hier dat die verplaatst is voor de zichtbaarheid, maar ik denk vooral dat de reden vooral was om minder ruimte te besteden aan the shelter (tent was een stuk kleiner).
Ik mis nu grotere namen voor the shelter, zoals opeth en mastodon vorig jaar. Het was nochtans vorig jaar goed vol, behalve bij Opeth dan.
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Elbow en PJ Harvey staan in de Marquee, Sigma op Main Stage, is bevestigd door de organisatie.

Ik zie Moderat nog wel de Marquee afsluiten na PJ Harvey eigenlijk, en dan Cypress Hill als grote naam in de Dance Hall ofzo? En Jake Bugg gaat met die positie ook geen vrede nemen als je zijn plek op RW ’16 en Pkp ’14 ziet…

[/quote]

Klop volledig van Elbow en PJ Harvey.

Strand Of Oaks komen en Volbeat niet. Shelter zal een ander concept krijgen.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Elbow en PJ Harvey staan in de Marquee, Sigma op Main Stage, is bevestigd door de organisatie.

Ik zie Moderat nog wel de Marquee afsluiten na PJ Harvey eigenlijk, en dan Cypress Hill als grote naam in de Dance Hall ofzo? En Jake Bugg gaat met die positie ook geen vrede nemen als je zijn plek op RW ’16 en Pkp ’14 ziet…

Klop volledig van Elbow en PJ Harvey.

Strand Of Oaks komen en Volbeat niet. Shelter zal een ander concept krijgen.

[/quote]
Bron? Of zijn dit jouw gedachten?
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Musicloverbelgium wrote:
Elbow en PJ Harvey staan in de Marquee, Sigma op Main Stage, is bevestigd door de organisatie.

Ik zie Moderat nog wel de Marquee afsluiten na PJ Harvey eigenlijk, en dan Cypress Hill als grote naam in de Dance Hall ofzo? En Jake Bugg gaat met die positie ook geen vrede nemen als je zijn plek op RW ’16 en Pkp ’14 ziet…


Klop volledig van Elbow en PJ Harvey.

Strand Of Oaks komen en Volbeat niet. Shelter zal een ander concept krijgen.
Bron? Of zijn dit jouw gedachten?

[/quote]
Bron.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
88
52
Spijtig van Volbeat, ik had ze nog wel eens graag gezien. Hun concert in Vorst in november vorig jaar was echt heel goed.
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
127
39
Iemand een idee wanneer ze de volgende reeks namen gaan lossen? Want ik ben namelijk nog aan het twijfelen om te gaan..
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Iemand een idee wanneer ze de volgende reeks namen gaan lossen? Want ik ben namelijk nog aan het twijfelen om te gaan..
Verleden jaar werd het 2de pakketje (met 40 namen) pas 8 april gelost. Maar dit jaar waren ze n 2-tal weken vroeger met de eerste namen. Dus hoop dat ze nu het 2de pakketje namen ook n 2-tal weken vroeger lossen, dat zou dan 2de helft maart moeten zijn. Maar, eerlijk, da's enkel gissen en/of afgaan op info van vorige jaren. Ik denk niet dat er hier een regel voor is. Beslissen over wel of niet gaan, kan je gerust uitstellen tot na bekendmaking 2de pakket.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Frank Turner in hetzelfde weekend als PKP op een festival in de UK ;)
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Wat is de kans nog dat Volbeat naar Pukkelpop komt? Ze doen in augustus Europese festivals aan, en zijn het hele Pukkelpop weekend nog vrij. Ik neem dan wel aan dat ze minstens subheadliner zijn, of misschien wel headliner?

Smaken verschillen (gelukkig). Volbeat scoort hoog op mijn lijstje slechtste bands die ik live heb gezien.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Shelter weg zou enorm kut zijn.
Wat kan er momenteel in de Shelter…

At The Drive In
Billy Talent
Black Lips
Rise Against
The Pretty Reckless
Moose Blood

Maar op die laatste na kunnen die ook gerust allemaal de Main op, of eventueel Marquee.
En eventueel Newmoon en Ty Segall ook wel, maar waarschijnlijk niet.

Black Lips en Ty Segall zijn toch geen mainstage acts? Ik hoop het in ieder geval heel hard niet. Ik zie mijn favoriete bands liever in een tent.

Vind Black Lips ook helemaal geen band voor de Shelter. Daar is hun rammelende rock niet hard en strak genoeg voor. De gemiddelde hardrock liefhebber zal daar niet heel blij van worden, vermoed ik
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
neracroft wrote:
Shelter weg zou enorm kut zijn.
Wat kan er momenteel in de Shelter…

At The Drive In
Billy Talent
Black Lips
Rise Against
The Pretty Reckless
Moose Blood

Maar op die laatste na kunnen die ook gerust allemaal de Main op, of eventueel Marquee.
En eventueel Newmoon en Ty Segall ook wel, maar waarschijnlijk niet.


Black Lips en Ty Segall zijn toch geen mainstage acts? Ik hoop het in ieder geval heel hard niet. Ik zie mijn favoriete bands liever in een tent.

Vind Black Lips ook helemaal geen band voor de Shelter. Daar is hun rammelende rock niet hard en strak genoeg voor. De gemiddelde hardrock liefhebber zal daar niet heel blij van worden, vermoed ik
Black Lips speelden vorige keer in Wablief denk ik...
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Vreemd dat ik dit nog niet heb zien passeren: Eminem. Die kerel staat op Reading/Leeds.

Interessanter is zijn show in Glasgow op 24 augustus. Run the Jewels is daar een supportact. Run the Jewels zie ik graag passeren in Kiewit!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Vreemd dat ik dit nog niet heb zien passeren: Eminem. Die kerel staat op Reading/Leeds.
Dat is een 2e Rihanna riskeren, ik geloof niet in een terugkeer.. Is ook veel te duur lijkt me
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken