Pinkpop 2026

Volbeat vrijdag 19 juni op Graspop blijkbaar. Dus wel een grote kans voor Pinkpop? Zondag Noord afsluiter met Foo Fighters als headliner 🙏? Zondag 'Sold out' 😀
Als Volbeat komt misschien dan toch een dagkaartje halen (zouden dit jaar eigenlijk overslaan)... was helaas niet in de gelegenheid om ze deze week in Rotterdam te zien....

• Leuk
Waarderingen: colette283
Dat kun je pas zeggen als er ook een dagprogramma bekend is. :)
Maar als het niveau van de top acts zo laag ligt (voor PP begrippen), wat mag je dan van de overige acts verwachten? Ik denk overigens wel dat deze artiesten prima op PP passen, maar niet als drie afsluiters.

Als Volbeat komt misschien dan toch een dagkaartje halen (zouden dit jaar eigenlijk overslaan)... was helaas niet in de gelegenheid om ze deze week in Rotterdam te zien....
Ze stonden de afgelopen weken al in Ahoy, Ziggo en Sportpaleis. Geen van die drie overigens volledig uitverkocht. Ik zie ze wel op PP, maar niet als afsluiter.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Dus: The Cure - Yungblud - the Foo's is ook een optie. En Volbeat afsluiter voor de Foo's.
Lijkt me en hoop ‘t niet, een pop headliner mist dan toch echt. Vindt ik ook leuke aan Pinkpop dat dit laatste jaren eigenlijk altijd zo is.

Ook heb ik niet zoveel met Yungblud als een aantal andere hier.

Blijf hopen op de Foo’s. En natuurlijk mag Volbeat ook komen, maar een pop headliner juich ik toe.

Zal wel goedkomen met Pinkpop. Gewoon geen 3 stadion headliners.
Zou zo eigenlijk elk festival moeten zijn. 2/3 sterke headliners die bij elkaar 60k kaarten verkopen. Stadionacts kunnen dan lekker spelen waar ze thuis horen: in stadions en festivalweides.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
The black keys zou ik liever weer terug zien op pinkpop. Nog altijd spijt van dat ik het halve optreden heb gemist door in het voorvak te staan voor the Script...

Zie TWOD niet naar Pinkpop komen stonden er 2023 nog en dat was toen geen goeie combi komt natuurlijk ook omdat ze voor p!nk stonden wat een top combi haha.
Zou een mooie combi met The Cure zijn. En denk ook dat The Cure een band van het formaat TWOD nodig heeft om de dag uit te verkopen. Dat gaat The Cure alleen niet doen.

• Leuk
Waarderingen: BvdS

Users who are viewing this thread