Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volbeat vrijdag 19 juni op Graspop blijkbaar. Dus wel een grote kans voor Pinkpop? Zondag Noord afsluiter met Foo Fighters als headliner ? Zondag 'Sold out'
Als Volbeat komt misschien dan toch een dagkaartje halen (zouden dit jaar eigenlijk overslaan)... was helaas niet in de gelegenheid om ze deze week in Rotterdam te zien....
Maar als het niveau van de top acts zo laag ligt (voor PP begrippen), wat mag je dan van de overige acts verwachten? Ik denk overigens wel dat deze artiesten prima op PP passen, maar niet als drie afsluiters.
Als Volbeat komt misschien dan toch een dagkaartje halen (zouden dit jaar eigenlijk overslaan)... was helaas niet in de gelegenheid om ze deze week in Rotterdam te zien....
Ze stonden de afgelopen weken al in Ahoy, Ziggo en Sportpaleis. Geen van die drie overigens volledig uitverkocht. Ik zie ze wel op PP, maar niet als afsluiter.
Zou zo eigenlijk elk festival moeten zijn. 2/3 sterke headliners die bij elkaar 60k kaarten verkopen. Stadionacts kunnen dan lekker spelen waar ze thuis horen: in stadions en festivalweides.
The black keys zou ik liever weer terug zien op pinkpop. Nog altijd spijt van dat ik het halve optreden heb gemist door in het voorvak te staan voor the Script...
Zie TWOD niet naar Pinkpop komen stonden er 2023 nog en dat was toen geen goeie combi komt natuurlijk ook omdat ze voor p!nk stonden wat een top combi haha.
Zie TWOD niet naar Pinkpop komen stonden er 2023 nog en dat was toen geen goeie combi komt natuurlijk ook omdat ze voor p!nk stonden wat een top combi haha.
Zou een mooie combi met The Cure zijn. En denk ook dat The Cure een band van het formaat TWOD nodig heeft om de dag uit te verkopen. Dat gaat The Cure alleen niet doen.
Snap dit soort uitspraken echt niet. Je wilt toch dat het elk jaar ‘lekker druk’ is en niet ‘lekker rustig’. Door de steeds minder drukke jaren, kun je ook rekenen op steeds minder grotere namen.