Pinkpop 2025

Metallica en Linkin Park op Pinkpop volgend jaar? Dan is het zo uitverkocht, niet? Al weet ik niet hoeveel tickets Metallica tegenwoordig nog schuift
Metallica zal in ƩƩn klap hun dag uitverkopen en ook ook een deel van de weekendkaarten. Hebben een hele grote schare trouwe fans. Dat is garantie op een uitverkocht huis, maar ook op een lege portemonnee ;) Zullen niet goedkoop zijn, maar maken het vrijwel altijd waar. In 2022 gezien en (als niet diehard fan) toen vond ik ze oprecht goed. Straalden veel speelplezier uit.

Metallica zal in ƩƩn klap hun dag uitverkopen en ook ook een deel van de weekendkaarten. Hebben een hele grote schare trouwe fans. Dat is garantie op een uitverkocht huis, maar ook op een lege portemonnee ;) Zullen niet goedkoop zijn, maar maken het vrijwel altijd waar. In 2022 gezien en (als niet diehard fan) vond ik ze oprecht goed. Straalden veel speelplezier uit.
Ik heb dan toch een andere show gezien. Vond het echt ondermaats en teleurstellend.
Maar zullen zonder twijfel hun dag goed verkopen.

Maar ja, was te verwachten toch? Gewoon de Britney Spears van deze tijd.. dat PP het boekt is een ander verhaal šŸ˜…
Gelukkig zetten ze Kid Kapichi daar dan tegenover. Die hebben een prima set neergelegd. Goed mee vermaakt

• Leuk
Waarderingen: TBK
Bad nerves was bizar goed maar ze moeten het doen met een publiek die duidelijk niet energie heeft voor punk rock. Uiteindelijk kregen ze toch iedereen mee. Ik denk een mix van de warmte en toch het grote pop publiek dat het een pittig was voor ze. Jera on air ga ik ze weer zien, zal wel anders lopen dan.

Weezer vond ik echt helemaal niks aan het was gewoon de liedjes afgaan that it. Ik vind Weezer hun nummers leuk maar dit viel vies tegen. Het klinkt wel goed maar daar is alles mee gezegd.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss
Pfff had hogere verwachtingen van JT.. heel veel backing tracks, veel pauzes, veel Amerikaanse tierelantijntjes. Heel veel mensen vroegtijdig het voorvak verlaten

Oscar & the wolf staat op youtube; wat een show! Beste van de dag wat mij betreft als livestream kijker
Ze playbackte niet eens. Ze deed gewoon überhaupt niks behalve dansen.

Zag dat al van videos van dr ziggo dome show. Blij dat k daar geen geld aan uitgegeven had. Meer show dan muziek

• Leuk
Waarderingen: Maria en elo
Poeh, JT viel niet mee helaas. Had echt veel meer van de show verwacht. Zang ook regelmatig zwak. Maar..............
Het wordt alleen maar beter en heter.

Users who are viewing this thread