Pinkpop 2025

Dit is simpele Limburgse volksmuziek, die ook prima op een LVK zou passen.
de 2 nummers die ik geluisterd heb en ze in de laatste 4 a 5 maanden uitgebracht hebben zouden 0,0% op LVK passen en komen mij niet over als Limburgse Volksmuziek

"Neet Mier Truuk" en "Waat Gaon We Doon" geluisterd, dat zijn leuke pakkende (Noord-)Limburgs dialect popliedjes.

Niets mis mee imo, ik snap je punt niet?
Jou muzieksmaak lijkt soms echt 180 graden gedraaid de afgelopen tijd!

Voor de rest; het is de opener, leuk voor die jongens. Hopelijk krijgen wat andere talentvolle bands ook een plek dat jaar.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Kunnen we nog meer winnaars verwachten van tv / talentenshows ??zijn nog 60 plekken vrij.......
hoop het niet... Gideon Luciana was imo niet het voorbeeld van hoe het moest uitpakken 🙈

maar wellicht dat een toekomstig project anders uit pakt
(van de opener wisten we sowieso wel dat die voor het project Limburgse Popprijs weggelegd is, zie Pinkpop daar ook niet zomaar vanaf stappen)

Muzieksmaak is een groot woord, maar je snapt wat ik bedoel. Je had dit een paar jaar terug niet als pakkende popliedjes omschreven. :P
En je lijkt in het algemeen iets meer van rock op te schuiven naar mainstream popmuziek.
maak je nu een link tussen "wat ik verwacht op Pinkpop" en "wat mijn muzieksmaak" is?
dat zijn 2 verschillen he?
ik kan ook iets leuke pakkende popliedjes vinden zonder dat dat specifiek mijn muzieksmaak is, maar waardeer het wel?
da's overigens het mooie aan Pinkpop, daar vind ik de combinatie tussen de genre's / artiesten die ik waardeer.
en het is niet zo dat dat een nieuwe verschoven ontwikkeling is, kan me nog goed voor de geest halen dat ik een aantal jaren terug nog pleitte voor Borsato op Pinkpop als Nederpop? Recent heb ik toch geen strobreed weggelegd dat ik Suzan en Freek best op Pinkpop zie slagen?
Als ik mijn muzieksmaak zou botvieren op Pinkpop, dan zou dat totaal niet stroken met mijn verwachting...
Mijn verwachting voor Pinkpop laatste jaren kantelt wel de popmuziek kant op, die verwachting lijken ze ook meer en meer te verstevigen. Het is niet voor niets dat ik af en toe grap met "Sky radio" of "dat is meer iets voor Bospop"...

Ik heb nog even de stream teruggekeken van die popprijs. Jammer dat Ar-Jane het niet is geworden. Klinkt op spotify al wat verder dan de winnaar. Maar is ook wel een smaak dingetje

de 2 nummers die ik geluisterd heb en ze in de laatste 4 a 5 maanden uitgebracht hebben zouden 0,0% op LVK passen en komen mij niet over als Limburgse Volksmuziek
Ze stonden vorige maand nog op de 11vd11e haha. En je snapt mn punt niet, prima, dat is wel vaker zo en vice versa ook haha. Agree to disagree dan maar. Eigenlijk niet echt zin om in herhaling te vallen.

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Oasiss
Voor de rest; het is de opener, leuk voor die jongens. Hopelijk krijgen wat andere talentvolle bands ook een plek dat jaar.
100% mee eens hoor. Maar het lijkt nu een teken aan de want over de staat van de popmuziek in Limburg. Dat is niet zo, maar als je als stichting dit naar voren schuift als winnaar, ben je niet helemaal wijs en roep je het een beetje over jezelf af.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Oasiss
Voor zover het nog niet duidelijk was, nu officieel bewijs dat Foo Fighters hun Europese tour heeft gecanceld en dat om die reden Muse op Pinkpop staat. (interview met de baas van Hellfest)

1733759768241.png

Excuus als dit al lang en breed is besproken. Maar guns n Roses is in de buurt van Pinkpop, is dit nog een optie voor Pinkpop of is het niks?

Excuus als dit al lang en breed is besproken. Maar guns n Roses is in de buurt van Pinkpop, is dit nog een optie voor Pinkpop of is het niks?
uitgesloten door Dusseldorf, Munchen en Birmingham (daarnaast, die komen niet voor minder als headliner... en zijn imo niet meer geschikt als Pinkpop headliner kan ik uit mijn laatste ervaring met GnR zeggen)

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread