Pinkpop 2025

The Southern River Band riep gister aan het einde van hun concert in Utrecht ''See you in six months!'' (Als ik het goed heb verstaan, had nogal een Australisch accent😅) Zou het wat voor Pinkpop zijn? Stonden afgelopen zomer al Rock Werchter en Dauwpop
Die waren zo leuk op Werchter vorig jaar!

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Streamszzzz. Leuk om naar te kijken maar niet alleszeggend. Vind jij Muse of Shaboozey (als je die al kent) groter? Of The Rolling Stones groter dan Charli XCX? Of The Beatles groter dan Olivia Rodrigo? Want telkens heeft die 2e meer streams per maand.
Maar heeft dat niet meer te maken met de generatie. Denk toch wel dat de oudere generatie eerder the Beatles dan Olivia streamen en de jeugd anno nu eerder Olivia en er zullen zeker genoeg oudere generaties zijn die niet streamen.
Dus indd eens, streams zijn niet alles zeggend.

Ik weet dat het niet heel relevant is toch maar deel ik mijn dilemma hier graag.

Ik heb een heftige periode achter de rug op het gebied van mijn gezondheid. Sommigen luisteren metal muziek andere rap en voor mij waren dat toch wel Dean Lewis, Gracie maar vooral Noah Kahan. De muziek heeft me door een heftige periode gesleept en de artiest live zien zou een mooi hoofdstuk afsluiten.

Inmiddels is het Pinkpop ticket in de pocket.

De vraag is of zij Noah , Dean en Gracie nog gaan aankondigen. Ik twijfel daarom om voor het eerst een dag naar Werchter te gaan. Helaas overlapt dat dan wel met de pp headliner.

Hoe zien jullie de kansen en wat adviseren jullie?

🙏🏼🙏🏼🙏🏼 dank alvast

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik weet dat het niet heel relevant is toch maar deel ik mijn dilemma hier graag.

Ik heb een heftige periode achter de rug op het gebied van mijn gezondheid. Sommigen luisteren metal muziek andere rap en voor mij waren dat toch wel Dean Lewis, Gracie maar vooral Noah Kahan. De muziek heeft me door een heftige periode gesleept en de artiest live zien zou een mooi hoofdstuk afsluiten.

De vraag is of zij Noah , Dean en Gracie nog gaan aankondigen. Ik twijfel daarom om voor het eerst een dag naar Werchter te gaan. Helaas overlapt dat dan wel met de pp headliner.

🙏🏼🙏🏼🙏🏼 dank alvast
Ik denk als Kahan er zou staan, ze die al wel aangekondigd hadden. Dean Lewis en Gracie Abrams zou ik niet afschrijven

Maar heeft dat niet meer te maken met de generatie. Denk toch wel dat de oudere generatie eerder the Beatles dan Olivia streamen en de jeugd anno nu eerder Olivia en er zullen zeker genoeg oudere generaties zijn die niet streamen.
Dus indd eens, streams zijn niet alles zeggend.
Ja, precies dat eigenlijk :)

🙏🏼🙏🏼🙏🏼 dank alvast
Ik zou ze alle drie niet afschrijven voor Pinkpop hoor. Maar als je ze sowieso live wilt zien, zou ik gewoon naar Werchter gaan.

🙏🏼🙏🏼🙏🏼 dank alvast
Ik zie ze ook misschien wel nog opduiken op Pinkpop hoor. Werchter zal wel een bericht op de sociale media zetten wanneer zondag bijna uitverkocht is. Indien er tegen dan nog steeds geen van die 3 namen aangekondigd is voor Pinkpop, kan je nog steeds de afweging maken of een dagje Werchter de prijs waard is om die 3 artiesten te zien.

🙏🏼🙏🏼🙏🏼 dank alvast
Ik zou gewoon voor Werchter kiezen,en als ze alsnog PP aandoen is dat toch mooi meegenomen. Misschien kans op een dubbele live dosis vitaminen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
volgens mij zou t het beste zijn als ze van pinkpop echt een popfestival maken.
dan mag al die "meuk"gewoon komen
susan en freek,s10, Haevn, Flemming, Meau, Roxanne Hazes, Nick Schilder, Bizzey, Racoon, Typhoon , roxy dekker

en qua buitenlandse acts dan de popacts die de kids graag willen, (ik ken ze niet bnij naam)

en laat alle goede bands dan naar bospop gaan, maken we daar pinkpop 2.0 van

• Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981 en neus
Gracie Abrams staat best laag op de poster bij RW. In Nederland is ze een stuk groter en zal hier ook al mooie spot krijgen als ze komt. Zou voor de zekerheid een Werchter ticket halen, want voor een bepaalde doelgroep staat daar op de zondag alles wat op dit moment hot is en die dag zal ook wel uitverkopen.

Gracie Abrams staat best laag op de poster bij RW. In Nederland is ze een stuk groter en zal hier ook al mooie spot krijgen als ze komt. Zou voor de zekerheid een Werchter ticket halen, want voor een bepaalde doelgroep staat daar op de zondag alles wat op dit moment hot is en die dag zal ook wel uitverkopen.
Gracie zal wel als derdelaatste op de main staan.

volgens mij zou t het beste zijn als ze van pinkpop echt een popfestival maken.
dan mag al die "meuk"gewoon komen
susan en freek,s10, Haevn, Flemming, Meau, Roxanne Hazes, Nick Schilder, Bizzey, Racoon, Typhoon , roxy dekker

en qua buitenlandse acts dan de popacts die de kids graag willen, (ik ken ze niet bnij naam)

en laat alle goede bands dan naar bospop gaan, maken we daar pinkpop 2.0 van
Volgens mij niet

laat Pinkpop vooral Pinkpop en Bospop gewoon Bospop. Na-apen is je eigen graf graven in festivalland.
Concurrentie is er al genoeg. Die 2 festivals kunnen prima naast elkaar leven, als ze hun eigen identiteit niet te veel te graai gooien.
Bospop duikt duidelijk of de 'niet meer relevant (blijkbaar) voor pinkpop' namen.
Pinkpop zet het roer wat braver/poppiger om. Al hebben ze dit jaar met Korn, Muse/ Weezer/ Amyl/BIffy Clyro en meer inkomend toch een redelijk brede 1e worp, niet té poppig.
In het geval van Bospop is het i.m.o. wel echt nodig geweest om wat te veranderen. Die headliner-pool werd inmiddels echt oud. Daar is een Sting vrij jong. Het zal ze goed doen denk ik.
Van hun line-up vind ik vooral SnowPatrol dé act die Pinkpop eigenlijk moest pakken. Maar des te knapper van Bospop.

enfin, nog maaaanden voorpret met nog steeds nieuwe namen die opduiken voor een tour. HEt kan alle kanten op. tot dusver stelt PInkpop , Bospop, en ook zeker RW me niet teleur. tickets voor RW zijn weer binnen, maar een dagje PP of BP zou ook nog kunnen :D

• Leuk
Waarderingen: brutus257
afgelopen editie deelde Pinkpop en Concert at Sea een stuk of 3 namen.
ik voorzie in de volgende worp van Pinkpop ook wel een aantal overlapjes

(Suzan & Freek incoming?)

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread