Pinkpop 2025

M’n vriendin en ik zouden in eerste instantie vrijdagochtend vertrekken en na Korn weer richting Utrecht gaan, maar toen kwamen we erachter dat het ons bijna onmogelijk wordt gemaakt om fatsoenlijk thuis te komen (afhankelijk van ov). Dus we hebben besloten om toch maar te blijven tot maandagochtend en plakken ook de donderdag eraan vast zodat we niks hoeven te missen!

Nog een uur werken en de laatste spulletjes pakken en dan de trein naar het zuiden!!!

Ik vroeg het me ook al af, maar 2 delay arrays... Zag er altijd mega bombastisch uit, die 4 delay arrays naast elkaar.
Hoe meer hoe beter, ik vraag me af of maar 2 extra in het veld de sound wel ten goede komt. aan de andere kant rekenen ze misschien ook niet op zo vol veld elke dag.

Resale stopt zo en er staan nog steeds kaarten voor 360 te koop. 😅 Snap je toch ook niet.

Ik snap het wel, je ziet per dag of weekend ook 1000-2000 gezocht en maar handvol soms aangeboden. Kans is groot dat je ze alsnog iig voor iets onder de normale prijs slijt aangezien mensen toch overstag gaan op den duur.
ze een stuk duurder aanbieden snap ik ook niet, nu t niet uitverkocht is. koop liever een officieel ticket goedkoper dan 1 via swap wat duurder is lol!

Hoe meer hoe beter, ik vraag me af of maar 2 extra in het veld de sound wel ten goede komt. aan de andere kant rekenen ze misschien ook niet op zo vol veld elke dag.

Ik snap het wel, je ziet per dag of weekend ook 1000-2000 gezocht en maar handvol soms aangeboden. Kans is groot dat je ze alsnog iig voor iets onder de normale prijs slijt aangezien mensen toch overstag gaan op den duur.
ze een stuk duurder aanbieden snap ik ook niet, nu t niet uitverkocht is. koop liever een officieel ticket goedkoper dan 1 via swap wat duurder is lol!
Kan je beter 10/20 euro zakken inderdaad, ben je 'm zo kwijt. Zag er net toevallig eentje voor 250, da's nog wel de moeite.

Ik volg alles een beetje via de tv/online en lees hier zeker alle verhalen die ongetwijfeld gaan komen.

Geniet ervan allemaal!! 👌🌞

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
mensen die alvast afreizen naar het 'mooie' Landgraaf, alvast veel plezier...
hopelijk zien we elkaar komende dagen.
wellicht bij de forummeeting die @hersenscheetje voorstelde vrijdag 13:30 uur bij de P van de Pinkpop letters
of op de festileaks meeting voor de Pinkpop-letters zaterdag 16:00 (uiteraard zijn ook meelezers welkom)

ben te herkennen volgens mijn profielfoto ;) en onderstaande shirts, Foo Fighters vrijdag, Volbeat zaterdag en Muse op zondag...
s-l1200.webp
584057a.jpg
71dU8TuNjyL._AC_UY1000_DpWeblab_.jpg

( geef me gerust een schouderklopje voor een praatje, ik bijt niet (hard)... )
Dennis als onofficiële mr. Pinkpop wens ik jou in het bijzonder weer een spectaculair weekend toe!! Jij bent ook wel de spirit achter dit topic :D

mensen die alvast afreizen naar het 'mooie' Landgraaf, alvast veel plezier...
hopelijk zien we elkaar komende dagen.
wellicht bij de forummeeting die @hersenscheetje voorstelde vrijdag 13:30 uur bij de P van de Pinkpop letters
of op de festileaks meeting voor de Pinkpop-letters zaterdag 16:00 (uiteraard zijn ook meelezers welkom)

ben te herkennen volgens mijn profielfoto ;) en onderstaande shirts, Foo Fighters vrijdag, Volbeat zaterdag en Muse op zondag...
s-l1200.webp
584057a.jpg
71dU8TuNjyL._AC_UY1000_DpWeblab_.jpg

( geef me gerust een schouderklopje voor een praatje, ik bijt niet (hard)... )
Vet shirt van Muse

Is het aan te bevelen om een kluisje te reserveren vooraf? Wij weten niet hoeveel kluisjes we nodig hebben, aangezien we met 3 kleine rugzakken komen. We komen alleen op de zondag.

Ben er maar eens voor gaan zitten en dit gaat 'm worden: vrijdag ergens na de middag binnenvallen, beetje afhankelijk van hoe laat pak ik wellicht Personal Trainer eerst mee, Mika, Inhaler, Weezer, OatW, Kid Kapichi, stukje Justin. Zaterdag Amyl and the Sniffers, Cypress Hill, Amira Elfeky, Soft Play, Faithless, Sprints. Zondag goed plekje scoren voor Imminence, stukje Boxer Rebellion, Krezip, Kaiser Chiefs om een goeie spot te vinden voor Biffy, Bob Vylan, Korn. Al is die laatste nog een twijfel want niet per se een must see (maar wel tof) en na 3 dagen door de bloedhitte wandelen is mijn zin dan vaak wel weg. 😂

Users who are viewing this thread