Pinkpop 2024

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ik niet hoor, ik eet enkel avondeten op het festival. Voor de rest drink ik water, omdat het anders helemaal onbetaalbaar zou worden.
Dat is uiteraard ook een keuze, maar in alle eerlijkheid het eten gaat nog wel voor een aantal keer meer over de toonbank dan het drinken al doet.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
ik hoorde ook van vrijwilligers die normaal achter de bar staan,. dat pinkpop dit jaar beduidend minder mensen nodig heeft.
Die geluiden heb ik ook gehoord van vrienden / leden van div.verenigingen dat ze minder mensen nodig hebben.Dat zeg dus wel iets over te verwachtte drukte.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.586
4.687
Het is allemaal belachelijk duur, elk tegenargument is onnodig lijkt me. Ik zou trouwens iedereen aanraden om de fijne gratis festivals te bezoeken in onze regio. Met Booch, Mama's Pride (en Bruis voor een zacht priksje, is er echt wel heel veel te zien en ontdekken, ook voor mensen zonder dikke portemonnee. Laat staan alle clubshows die je voor €15 kan bezoeken in de poppodia. Er is echt meer dan Pinkpop.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Ik volg het festival leven sowieso niet meer.
Morgen in mijn achtertuin hello festival.
21.000 man, in april al uitverkocht.
Mainstage met o.a Di-rect froukje en acda en de munnik sluiten af.
Lukte ze niet met lenny kravitz en keane. Hier kiest men voor de sfeer.

Maar dan is 30.000 a 40.000 man op pinkpop in verhouding toch weinig...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Het is allemaal belachelijk duur, elk tegenargument is onnodig lijkt me. Ik zou trouwens iedereen aanraden om de fijne gratis festivals te bezoeken in onze regio. Met Booch, Mama's Pride (en Bruis voor een zacht priksje, is er echt wel heel veel te zien en ontdekken, ook voor mensen zonder dikke portemonnee. Laat staan alle clubshows die je voor €15 kan bezoeken in de poppodia. Er is echt meer dan Pinkpop.
maar zie je dan "in onze regio" ook die grote acts, nee dus...
Die komen alleen in randstad centrum!
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
maar zie je dan "in onze regio" ook die grote acts, nee dus...
Die komen alleen in randstad centrum!
Landgraaf (en de rest van Calimero Parkstad) - Köln is toch een afstand van niks. Nu alleen nog een goede OV verbinding. Dat zou enorm veel verschil maken.

Bestaansrecht van Pinkpop is wel om in één weekend de grootste en populairste acts bij elkaar te krijgen. Helaas faalt Mojo daar herhaaldelijk in.
 

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
17
8
Gaat niet lekker met de verkoop van de tickets. Pinkpop heeft het terrein kleiner gemaakt, WML heeft minder waterpunten hoeven aan te leggen en de bestellingen bij groothandel Sligro zijn voor 1/3 geannuleerd aldus ingewijden. Wordt het dan een evenaring van de slechtst verkochte PP ooit in 2005?
Ik was er ook bij in 2005! Was niet best maar wel een gezellig weekend gehad. Volgens mij was toen alleen camping A open en die is nu al uitverkocht! Het zal dus wel iets drukker zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Skydeck staat al. Veel kraampjes al opgezet. Stage 4 podium staat maar mist nog de aankleding. Tenten van de ingang staan. Hoofdpodium staat in de startblokken, staat een grote hijskraan. De contouren van het festivalterrein zijn zichtbaar.
Denk dat het volgende week al ver klaar is qua opbouw.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
201
Skydeck staat al. Veel kraampjes al opgezet. Stage 4 podium staat maar mist nog de aankleding. Tenten van de ingang staan. Hoofdpodium staat in de startblokken, staat een grote hijskraan. De contouren van het festivalterrein zijn zichtbaar.
Denk dat het volgende week al ver klaar is qua opbouw.
Thanks!! Hoe lijkt stage 4?
Vind het sinds het een buitenpodium is toch best een klote stage, dit jaar toch weer een hoop leuks met voor mij kawala, fleddy Melculy, ploegendienst, the vices, K's, Gunmoll.
Ook hebben stages als de tent, 3fm stage en mainstage allemaal beeldmateriaal om terug te kijken maar stage 4 niet!
Kunnen we verwachten dat ze dit podium telkens een stukje gaan verbeteren?
 
Laatst bewerkt:

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Thanks!! Hoe lijkt stage 4?
Vind het sinds het een buitenpodium is toch best een klote stage, dit jaar toch weer een hoop leuks met voor mij kawala, fleddy Melculy, ploegendienst, the vices, K's, Gunmoll.
Ook hebben stages als de tent, 3fm stage en mainstage allemaal beeldmateriaal om terug te kijken maar stage 4 niet!
Kunnen we verwachten dat ze dit podium telkens een stukje gaan verbeteren?

Vind het wel een leuk podium eigenlijk. Beter dan die ongezellige oude tent die er eerst stond.
(Al was dat met slecht weer wel weer ideaal).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Pinkpop weekend komt nu ook geheel in de 14 daagse weersverwachting...

zie voorlopig veel nattigheid, hopelijk trekt dat nog bij
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

audelie

Nieuw lid
9 jun 2024
2
0
Eerste jaar Pinkpop hier!
Ik vroeg me af of je ook een geopend blikje of gevuld flesje water zonder dop mocht meenemen van de camping het festivalterrein op? Scheelt af en toe in de kosten op die manier.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Zolang dat flesje leeg is, van plastic en max volume van 0.5l lijkt het mij oké volgens de regels. Maar bij mij ook eerste keer Pinkpop, dus graag nog bevestiging van iemand anders 😇
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken