Pinkpop 2024

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Geen blikjes, dat.mag sowieso niet. Flesje 0,5 leeg of een waterbakken van 0,5. Als je er water in zit is het geen issue en kun je doorlopen. Je zou natuurlijk andere op water lijkende vloeistoffen erin kunnen stoppen. 90% van de tijd controleren ze dat niet. Controleren ze het wel, moet je het weggooien en kun je gewoon door.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
327
351
Eerste jaar Pinkpop hier!
Ik vroeg me af of je ook een geopend blikje of gevuld flesje water zonder dop mocht meenemen van de camping het festivalterrein op? Scheelt af en toe in de kosten op die manier.
Nope, ze waren bij Pinkpop altijd super streng op alles het terrein op, alleen lege waterzakjes mogen mee. Ik heb zelfs een keer een pakje sultanas in mn mond moeten stoppen omdat het echt niet mee t terrein op mocht...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Zolang dat flesje leeg is, van plastic en max volume van 0.5l lijkt het mij oké volgens de regels. Maar bij mij ook eerste keer Pinkpop, dus graag nog bevestiging van iemand anders 😇
Je mag inderdaad een klein pet flesje van 0,5 liter meenemen. Dop mag er gewoon opblijven. Maar je kunt die voor de zekerheid even verstoppen in broekzak of zo.

Ze waren er altijd streng op en mocht niet maar door de tropische editie van laatste keer. Zijn ze gelukkig om en mag ‘t.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: TBK en MadMandra27

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Eerste jaar Pinkpop hier!
Ik vroeg me af of je ook een geopend blikje of gevuld flesje water zonder dop mocht meenemen van de camping het festivalterrein op? Scheelt af en toe in de kosten op die manier.
Toevallig staat het antwoord op de site

pinkpop.nl/festivalterrein/
EIGEN DRINKVERPAKKING TOEGESTAAN?
Het is toegestaan om een lege drankverpakking van maximaal 0,5 liter mee te nemen
Neem jij een wegwerpverpakking mee? Dan zit er waarschijnlijk statiegeld op, dus neem je dit ook weer mee terug naar huis en deponeer het bij het juiste recyclepunt!
Je kunt jouw drankverpakking bijvullen met gratis drinkwater bij de diverse WML-waterpunten. Zijn deze punten druk? Dan kun je jouw drankverpakking ook bijvullen met het drinkwater bij de toiletten.

Bij "WEL/NIET TOEGESTAAN OP HET FESTIVALTERREIN" staat het ook... Bij niet toegestaan staat overigens 'Blik' of 'glas'
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Grappig eigenlijk, ik ervaar dat helemaal niet zo, die strenge controle.
Vorig jaar en het jaar ervoor gewoon 1 1,5 liter fles meegenomen met water er in, en mochten gewoon door, roken wel even aan de fles maar dat was het dan ook. Het was dan ook wel extreem warm dus misschien dat ze daarom een oogje hadden dicht geknepen.

Tasjes worden dan wel wat strenger gecontroleerd, al zijn er nog steeds genoeg mensen die dat groene spul gewoon mee naar binnen krijgen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Volgens mij scheelt dit ook heel erg aan de persoon die je controleert. De ene keer kun je zo doorlopen een dag later moet je alles laten zien.
Heb zelfs een keer gehad dat ik hooikoorts tabletten moest inleveren.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Volgens mij scheelt dit ook heel erg aan de persoon die je controleert. De ene keer kun je zo doorlopen een dag later moet je alles laten zien.
Heb zelfs een keer gehad dat ik hooikoorts tabletten moest inleveren.
Dat is wel zo indd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
het is nog spannend, het Pinkpop weer...

weerplaza is momenteel wel iets positiever dan buienradar
weeronline toont momenteel zelfde beeld als weerplaza

weerplaza voor Landgraaf:
1718018902592.png
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
het is nog spannend, het Pinkpop weer...

weerplaza is momenteel wel iets positiever dan buienradar
weeronline toont momenteel zelfde beeld als weerplaza

weerplaza voor Landgraaf:
Bekijk bijlage 9238
Als Graspop dit ongeveer wordt dan teken ik ervoor. Prima tempratuur overdag en de avonden koelen niet zo ver af, prima te doen met een trui en wat bier in je kraag. Dat buitje kom je ook wel door. Vele malen liever dit dan het weer van vorig jaar met 35 graden.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Rockbeer

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.721
Als Graspop dit ongeveer wordt dan teken ik ervoor. Prima tempratuur overdag en de avonden koelen niet zo ver af, prima te doen met een trui en wat bier in je kraag. Dat buitje kom je ook wel door. Vele malen liever dit dan het weer van vorig jaar met 35 graden.
Oeh, geef mij toch maar dat weer van vorig jaar met 35 graden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken