Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Ik kan me niet voorstellen dat ze de hele camping laten uitverkopen op voorhand, dat gaat ze ook klanten kosten. Maar aan de andere kant, als die plek je zo 'heilig' is, wat maakt dan die 5 euro uit op een ticket van 290?
Ik vraag me af hoe Jan naar dit soort dingen kijkt. Van een alternatief festival waar iedereen gelijk is en gelijk kan genieten naar een festival met Skydecks, een Tuinterras en waar je je campingreservering kunt kopen. Hopelijk kan die het wat loslaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
The Killers doen dus een Arena tour in UK half juni juli... Komen dus ook niet.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik vraag me af hoe Jan naar dit soort dingen kijkt. Van een alternatief festival waar iedereen gelijk is en gelijk kan genieten naar een festival met Skydecks, een Tuinterras en waar je je campingreservering kunt kopen. Hopelijk kan die het wat loslaten.
Die ergert zich helemaal kapot vandaag. Ik denk dat er van de 27 namen 20 niet zijn voorkeur hadden gehad.. Laat staan alle poespas eromheen. Ik ben er ook geen fan van maar ik denk dat het mij die 5 euro wel waard zou zijn, ook al is het iets principieels. Je hebt er anders 3 dagen last van..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Die ergert zich helemaal kapot vandaag. Ik denk dat er van de 27 namen 20 niet zijn voorkeur hadden gehad.. Laat staan alle poespas eromheen. Ik ben er ook geen fan van maar ik denk dat het mij die 5 euro wel waard zou zijn, ook al is het iets principieels. Je hebt er anders 3 dagen last van..
Het lollige van dat Tuinterras is dat je 200 euro extra betaalt maar dan alsnog moet bijbetalen om je telefoon op te laden of een locker te gebruiken.

Ze komen er gewoon mee weg.
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Hozier is toch ook gewoon een grote Ziggo Dome naam? Heb die vorige week nog gezien in een ruim van tevoren uitverkochte ziggo. En dat terwijl hij eerder dit jaar ook al in Nederland heeft gestaan.

Naar mijn mening is die zondag mega sterk geboekt van Pinkpop
Calum scott en James Arthur zijn ook gewoon namen met een paar miljard streams op Spotify. Hoog pop gehalte, maar geen kleine jongens. En Cian Ducrot op de vrijdag is gewoon een hele goede artiest. Vind vooral de zaterdag wat magertjes, maar die is nog niet voor de helft gevuld. Zet daar nog een paar goede acts bij en het het wordt een acceptabele editie. Tuurlijk hadden we gedroomd van andere (niet allemaal even realistische) namen, maar al met al ben ik niet ontevreden.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik heb er eens even rustig over nagedacht...
Toen om 10:50u Ed Sheeran bekend werd gemaakt op 3fm, was ik enigszins nog positief verrast. We waren er eigenlijk met zijn allen wel uit dat de kans heel klein zou zijn.

Toen daarna om 11 uur de grote worp kwam en Maneskin en Calvin Harris als headliners erbij kwamen, zakte me de broek af.. Avril Lavigne als sub kan echt niet.. Royal Blood, NBT en Greta, prima namen, maar te snel op herhaling.. net als Maneskin dus ook... En dan ook nog bovenaan..

Wat me nog het meest irriteert is elke mogelijkheid aangrijpen om een extra cent binnen te harken... Sky deck, prima... Wat wat ze nu aan het doen zijn is gewoon schaamteloos graaien en lijkt puur gericht op de luxe laag van de TikTok generatie.. 200 euro betalen om even op een wat rustiger grasveldje in een stoeltje te zitten, waar dan een bar staat waar je nog je drankjes moet betalen.. bah! Hele dikke bah!

Normaal boeit me dit niet, maar het ligt er wel heeeel dik bovenop nu.. campingplaats met tafeltjes, campingplaats met overkappinkje.... Sjonge jonge jonge jonge....

Ik was redelijk bedaard gedurende de dag, maar nu ik dit typ, gruwel ik er weer van 😂.

2024 wordt, mits er niet nog een bulk goeie namen bij de volgende worp zit, een Pinkpop loos jaar voor onze hele groep. Enkelen hebben al afgehaakt, ik wacht nog even af tot de lineup compleet is ..
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.781
3.732
Ik heb er eens even rustig over nagedacht...
Toen om 10:50u Ed Sheeran bekend werd gemaakt op 3fm, was ik enigszins nog positief verrast. We waren er eigenlijk met zijn allen wel uit dat de kans heel klein zou zijn.

Toen daarna om 11 uur de grote worp kwam en Maneskin en Calvin Harris als headliners erbij kwamen, zakte me de broek af.. Avril Lavigne als sub kan echt niet.. Royal Blood, NBT en Greta, prima namen, maar te snel op herhaling.. net als Maneskin dus ook... En dan ook nog bovenaan..

Wat me nog het meest irriteert is elke mogelijkheid aangrijpen om een extra cent binnen te harken... Sky deck, prima... Wat wat ze nu aan het doen zijn is gewoon schaamteloos graaien en lijkt puur gericht op de luxe laag van de TikTok generatie.. 200 euro betalen om even op een wat rustiger grasveldje in een stoeltje te zitten, waar dan een bar staat waar je nog je drankjes moet betalen.. bah! Hele dikke bah!

Normaal boeit me dit niet, maar het ligt er wel heeeel dik bovenop nu.. campingplaats met tafeltjes, campingplaats met overkappinkje.... Sjonge jonge jonge jonge....

Ik was redelijk bedaard gedurende de dag, maar nu ik dit typ, gruwel ik er weer van 😂.

2024 wordt, mits er niet nog een bulk goeie namen bij de volgende worp zit, een Pinkpop loos jaar voor onze hele groep. Enkelen hebben al afgehaakt, ik wacht nog even af tot de lineup compleet is ..
Zal toch niet uitverkocht raken en dan de oor-actie met abonnement en ticket die je krijgt misschien.

Of zouden ze dat nu ook niet meer doen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Mocht je nou geen mail hebben ontvangen over die presale, stuur even een DM'tje en dan krijg je in ieder geval een link. Heb alleen geen idee of je ook een code nodig hebt of niet (lijkt me van wel, maar valt altijd te proberen).
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Ik kan me niet voorstellen dat ze de hele camping laten uitverkopen op voorhand, dat gaat ze ook klanten kosten. Maar aan de andere kant, als die plek je zo 'heilig' is, wat maakt dan die 5 euro uit op een ticket van 290?
Gaat mij niet om die 5,- uiteraard maar in deze dure maand met kinderen en sinterklaas.. komt voor mij vrijdag niet zo goed uit en als dan alle weekend tickets die verkocht worden voor camping a zijn
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Ik verwacht zelf dat Yungblud er nog bij gaat komen, nog nooit (?) op pinkpop gestaan, en maar 2 tourdata (30 juni en 5 juli) in de agenda zover.
Evt als sub nog boven avril op de donderdag?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik verwacht zelf dat Yungblud er nog bij gaat komen, nog nooit (?) op pinkpop gestaan, en maar 2 tourdata (30 juni en 5 juli) in de agenda zover.
Evt als sub nog boven avril op de donderdag?
Yungblud heeft er volgens mij wel is gestaan, kan me herinneren dat ik die in een tent op Pinkpop zag playbacken en nep gitaar spelen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken