Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Pinkpop is in mijn ogen ook een festival wat al 10 jaar achter de feiten aanloopt, en daarom in vergelijking met LL en DTRH niet sexy is. Enorm ouderwets en wat betreft programming en podia staan ze ver achter op concurrent Werchter. Zelfs met een goede programming, zou ik een dag Pinkpop niet écht overwegen. Het voelt allemaal zo clumsy en onaantrekkelijk. Ik heb echt geen zin om op 1 veld te staan met voor mijn gevoel 100.000 man.

Pinkpop leunt heel erg op de vaste bezoeker. Met namen zoals nu geprogrammeerd zijn, worden er wel echt nieuwe fans 'gemaakt', maar die komen niet terug als er volgend jaar Metallica, ACDC en Stones staan. Het leeft van jaar tot jaar. Het festival an-sich is gewoon niet aantrekkelijk en daarom niet duurzaam.
Niet mee eens. Vind Pinkpop zeker zijn eigen charme hebben. Echter, door zoveel te veranderen als ze nu doen loop wel het risico dat je ons, die vaste bezoeker, kwijt raakt. En dan bedoel ik zowel de programmering als alle nieuwe betaalde fratsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
437
338
Mocht je nou geen mail hebben ontvangen over die presale, stuur even een DM'tje en dan krijg je in ieder geval een link. Heb alleen geen idee of je ook een code nodig hebt of niet (lijkt me van wel, maar valt altijd te proberen).
Heb mailtje ontvangen, maar das ‘m van vrijdag presale. Is er maar een? Is toch een voor mensen die presale hebben omdat ze kaartjes gehouden hebben al eerder voor presale mensen die zich vandaag daarvoor aanmelden

Zag trouwens ook dat campings 15.00 opengaan ipv 18.00
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Wacht eens even. Heeft iedereen met die link nu toegang tot de pre sale? Dus dat cadeautje omdat we onze tickets hielden was ook een mooie grap?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
Heb mailtje ontvangen, maar das ‘m van vrijdag presale. Is er maar een? Is toch een voor mensen die presale hebben omdat ze kaartjes gehouden hebben al eerder voor presale mensen die zich vandaag daarvoor aanmelden

Zag trouwens ook dat campings 15.00 opengaan ipv 18.00
Waarom zou je je aanmelden voor de presale als je al automatisch in de mailing zit voor de "2020/2021 presale"
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
437
338
Waarom zou je je aanmelden voor de presale als je al automatisch in de mailing zit voor de "2020/2021 presale"
Had ‘t voor zekerheid gedaan. Maar is er nu al iemand die andere presale link heeft ontvangen of zijn ze toch samengevoegd. Komt hoe dan ook wel goed.
Verkoop stress is er altijd wel beetje. Zeker sinds 2014 met Stones toen ik met veel geluk mijn weekendkaarten had. Dat zit er in zoals Dennis zegt.
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Zo ging het vanavond hier:

Ga echt niet naar Pinkpop wat een *** line-up.

Ooh op zondag komt Greta van Fleet, Limp Bizkit en Janes Addiction.

Dan koop ik maar een zondag ticket . Maar echt geen zin in die ** Ed Sheeran en Sam Smith.

Ooh op vrijdag komt wel ook Royal Blood.

** wat duur dan maar geen Pinkpop ticket.

Ooh drie dagen is goedkoper dan twee dagen. Naja dan maar weekendticket maar eerder naar huis zodat ik geen Maneskin en Ed Sheeran zie.

einde.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.874
3.870
Zo ging het vanavond hier:

Ga echt niet naar Pinkpop wat een *** line-up.

Ooh op zondag komt Greta van Fleet, Limp Bizkit en Janes Addiction.

Dan koop ik maar een zondag ticket . Maar echt geen zin in die ** Ed Sheeran en Sam Smith.

Ooh op vrijdag komt wel ook Royal Blood.

** wat duur dan maar geen Pinkpop ticket.

Ooh drie dagen is goedkoper dan twee dagen. Naja dan maar weekendticket maar eerder naar huis zodat ik geen Maneskin en Ed Sheeran zie.

einde.
Hoop geld voor 4 naampjes. Met de nadruk op naampjes
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
neem aan dat iemand zelf mag bepalen of het namen zijn die over de streep halen, of slechts naamjes?
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Zo ging het vanavond hier:

Ga echt niet naar Pinkpop wat een *** line-up.

Ooh op zondag komt Greta van Fleet, Limp Bizkit en Janes Addiction.

Dan koop ik maar een zondag ticket . Maar echt geen zin in die ** Ed Sheeran en Sam Smith.

Ooh op vrijdag komt wel ook Royal Blood.

** wat duur dan maar geen Pinkpop ticket.

Ooh drie dagen is goedkoper dan twee dagen. Naja dan maar weekendticket maar eerder naar huis zodat ik geen Maneskin en Ed Sheeran zie.

einde.
Dat klinkt echt totaal onlogisch haha. Kun je dan niet beter ff een dagje of wat vtv een goedkoop ticket via TM Marketplace scoren?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
nu ik al 2 jaar op rij meer uitkijk naar de subheadliners dan de headliners, zou er geen markt zijn voor een festival met Queens of the stone age/editors/war on drugs/ volbeat/ nothing but thieves/ greta van fleta als headliners? Kun je de tickets wrs een stuk goedkoper maken ook nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken