Ik heb er eens even rustig over nagedacht...
Toen om 10:50u Ed Sheeran bekend werd gemaakt op 3fm, was ik enigszins nog positief verrast. We waren er eigenlijk met zijn allen wel uit dat de kans heel klein zou zijn.
Toen daarna om 11 uur de grote worp kwam en Maneskin en Calvin Harris als headliners erbij kwamen, zakte me de broek af.. Avril Lavigne als sub kan echt niet.. Royal Blood, NBT en Greta, prima namen, maar te snel op herhaling.. net als Maneskin dus ook... En dan ook nog bovenaan..
Wat me nog het meest irriteert is elke mogelijkheid aangrijpen om een extra cent binnen te harken... Sky deck, prima... Wat wat ze nu aan het doen zijn is gewoon schaamteloos graaien en lijkt puur gericht op de luxe laag van de TikTok generatie.. 200 euro betalen om even op een wat rustiger grasveldje in een stoeltje te zitten, waar dan een bar staat waar je nog je drankjes moet betalen.. bah! Hele dikke bah!
Normaal boeit me dit niet, maar het ligt er wel heeeel dik bovenop nu.. campingplaats met tafeltjes, campingplaats met overkappinkje.... Sjonge jonge jonge jonge....
Ik was redelijk bedaard gedurende de dag, maar nu ik dit typ, gruwel ik er weer van
.
2024 wordt, mits er niet nog een bulk goeie namen bij de volgende worp zit, een Pinkpop loos jaar voor onze hele groep. Enkelen hebben al afgehaakt, ik wacht nog even af tot de lineup compleet is ..