Thanks zojuist gedaan! Super!
Thanks zojuist gedaan! Super!
Bijna net zo groot als Niall Horan. Onderschat deze naam niet. Een ex One Directioner.Uuh, Main stage sub Loius Tomlinson. Nu mag je me toch echt even helpen. Wie of wat is dit?
Ik wil benadrukken dat de verschillen tussen de zondag en dan de vrijdag en zaterdag echt abnormaal zijn.
Op de zondag krijg je
Ed Sheeran - Sam Smith - Hozier - Limp Bizkit en Greta vanFleet.
Op Hozier na allemaal grote Ziggo Dome namen waarbij Ed Sheeran een stadion verkoper is.
Moet eerlijk zeggen dat ik vaak wel meer spannende interessante namen terugvind in de sziget lineup, wat meer op 't randjeBijna net zo groot als Niall Horan. Onderschat deze naam niet. Een ex One Directioner.
Deze line up ademt tik tok hits, viral hits voor de jeugd en jongeren.
Zoals ik zei een typische SZiget line up dit….
Foutje inderdaad. Ik zit op het werk dus moet snel typenLimp Bizkit een ziggo naam? Hoe dan?
Die hebben nog nooit in de ziggo dome gespeeld
laatste keer 013 en daar hadden ze al genoeg moeite om die zaal uit te verkopen
je overschat die band echt behoorlijk
ik zie dat hozier vorige week wel in de ziggo speelde, heb je die bands perongeluk omgewisseld toevallig in je verhaaltje?
Vergelijk je drie dagen met zeven dagen? Wel eerlijk vergelijken dan.Moet eerlijk zeggen dat ik vaak wel meer spannende interessante namen terugvind in de sziget lineup, wat meer op 't randje
Het gaat denk ik niet om drie dagen selecteren om toevallig te vergelijken, maar het verschil over programmeren in de breedte. Voor mij dan in ieder geval, blijft persoonlijk.Vergelijk je drie dagen met zeven dagen? Wel eerlijk vergelijken dan.
Calvin Harris stond 2022 op SZiget.
Ed Sheeran stond er ook al.
Wil meer aangeven dat Pinkpop de verjongingsbocht heeft genomen sinds vorig jaar.
Waarom zou Jane’s Addiction een mismatch zijn?Ja. Tja. Die zondag is natuurlijk belachelijk sterk. Ed - Sam Smith - GvF - Limp Bizkit - Hozier is echt wel een sterk rijtje namen om een dag af te laten sluiten. Jammer voor mij dat ik er maar een naam van leuk vind, maar dat terzijde XD.
Maneskin als headliner verwacht ik wel dat het een goede boeking is. Nieuw, fris, genoeg draagvlak. Ja, prima. Maar dat Avril als vergaande glorie act nu een sub plek pakt is toch niet voormogelijk te houden? Dat is een leuke main opener lijkt me. Royal Blood is ook alweer de hype van de eerste 2 platen voorbij en zou wat mogen zakken me dunkt.
Calvin Harris is nog best tof. Niet een super headliner, maar wel eentje die het festival goed af zou kunnen sluiten. Eigenlijk verwacht je nog een headline achtige naam ervoor. NBT is dat niet. Die komen teveel, te vaak. Ik ben NBT moe, laat die maar eens 2 jaar rust pakken ofzo. Verder die dag is die Louis Thompson prima en Pendulum vet. Die laatste moet natuurlijk wel in het donker. Tent lijkt me te klein, dus dat wordt op het grote veld in de volle zon? Ook dat kan op Pinkpop natuurlijk.
Veel logische boekingen verder: A&dM, Nathaniel Rateliff, Froukje en Loreen
Veel boekingen waarvan je denkt, is dit nou nodig maar opzich wel in het Pinkpop rijtje passen: Against The Current, Calum Scott en James Arthur
Verder nog wat boekingen waarvan je denkt dat het een mismatch is: Polyphia (echt, kan iemand mij uitleggen voor wie het leuk is dat ze daar staan?) en Jane's Addiction.
Verwarde jonge fansUit ervaring van zn ziggo dome show, gaat die gezeik opleveren met flauwvallend publiek, mensen die kotsen, en broekpoepers. En met pech staat ie ook zo stoned als maar kan op het podium, maar de jonge fans gaat ie aantrekken
Laat maar al gevonden:Waar zijn de ticketprijzen terug te vinden?
En kan iemand toelichten wat het tuinterras ticket is?
Toevoeging:Laat maar al gevonden:
Wil jij je even terugtrekken in onze rustige tuin en bijkomen in een hangmat, zodat je daarna weer binnen no-time opgefrist bij je favoriete artiest staat? Maak dan gebruik van het Pinkpop Tuinterras!
Arrangementen van het Pinkpop Tuinterras zijn inclusief bijbehorend festivalticket. Wat er allemaal inbegrepen zit bij dit unieke ticket lees je hieronder:
Zal je zien dat er straks ruimte ontstaat voor een nieuw festival in NL, dat rock/punk/new-wave georiënteerd is. En dat Mojo gelijk in dit zelfgecreëerde gat springtDe verjongingsslag is sinds vorig jaar doorgetrokken. Prima line-up voor de jeugd, maar dit brengt mij niet terug naar Landgraaf. Eigenlijk ook geen 1 of 2 pareltjes of wat dan ook. Ed Sheeran zou je wellicht in die categorie kunnen beschouwen, en/of Hozier.
Edit: Pareltjes in de zin dat je er speciaal een kaartje voor zou kopen / exclusieve show
Dit is alleen gunstig voor A en B op C is altijd plekTja je mag voor 5 euro gegarandeerd het veld op. Wilt niet zeggen dat je dan ook een plekje kunt vinden. Er wordt geen ruimte voor je vrij gehouden.