Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ik wilde een keer een ander festival noemen... en CaS komt morgen toevallig met lineup
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zo het vrolijke filmpje waarin Pinkpopfan en (politiek) vriend van Jan Smeets, Frans Timmermans, een bekendmaking gaat doen, kan de prullenbak in.
Dus kom op plaats die naam maar op een andere manier!
Kom maar op met ACDC en Metallica
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
RED aangekondigd voor Graspop, indien ze er een Europese tour aan vast plakken (wat me nu wel logisch lijkt), zie ik ze ook wel als een kanshebber voor Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Ook een paar opvallend afwezigen voor Graspop imo: Beartooth, Boston Manor, The Offspring. Wellicht dat daar ook nog iets van zal komen.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Kan de 23ste trouwens QOTSA niet op herhaling komen :sneaky: Ben totaal niet bevooroordeeld. Lijkt me anders sowieso dat ze tussen juni en augustus Nederland wel weer zullen aandoen, misschien een ander festival of weer een aparte show.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
graag, zelfs als headliner zou ik het niet erg vinden
Qua naam helaas te klein om een dag te trekken, maar qua show absoluut headlinerwaardig. Weet ook niet hoe zeer QOTSA haalbaar is voor een Dynamo of Jera on Air. Ze gaan i.i.g. weer flink wat Europese festivals af in de periode juni - augustus.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Kan de 23ste trouwens QOTSA niet op herhaling komen :sneaky: Ben totaal niet bevooroordeeld. Lijkt me anders sowieso dat ze tussen juni en augustus Nederland wel weer zullen aandoen, misschien een ander festival of weer een aparte show.
Tour eindigt nu 10 augustus, dus de week voor Lowlands . Ik zie ze de tour nog doortrekken naar meerdere augustusfestivals en een dag op Lowlands afsluiten. PP zie ik niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Tour eindigt nu 10 augustus, dus de week voor Lowlands . Ik zie ze de tour nog doortrekken naar meerdere augustusfestivals en een dag op Lowlands afsluiten. PP zie ik niet gebeuren.
Ja Lowlands zou heel goed kunnen, niet aan gedacht. Als ze ergens staan, ga ik die dag zeker overwegen :cool:. Lijkt me een te grote naam om te laten ontsnappen voor de festivals.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Ja Lowlands zou heel goed kunnen, niet aan gedacht. Als ze ergens staan, ga ik die dag zeker overwegen :cool:. Lijkt me een te grote naam om te laten ontsnappen voor de festivals.
Dagkaarten doet Lowlands niet aan
Maar dan staan ze vast ook op Pukkelpop ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.431
6.194
Metallica op Pinkpop, ik geef het bijna geen kans hoor. Ben er vrijwel zeker van dat die op deze week een break hebben genomen. Waarom? Geen exact idee, kan vanalles zijn. Anders had Graspop eindelijk voor hen wel gelukt volgens mij.
Feit is wel dat de geplande aankondiging niet is doorgegaan. Want die was gepland begin deze week, was ook zo doorgegeven aan verschillende partners/sponsors. Maar zoiets uitstellen is niet ongewoon. Foo Fighters voor Werchter was ook aankondiging gepland voor eerder einde oktober. Viel uiteindelijk later. Vermoedelijk door Bruce Springsteen die dan ging aankondigen. Lijkt me dat nu Pink roet in het eten heeft gestrooid. Wij onderschatten dat, maar een aankondiging van zulke grote show vereist veel aandacht. Dan doen ze liever niks extra de dagen daar rond.
Denk trouwens dat ruw geschat 50% van alle aankondiging altijd niet doorgaat wanneer het exact gepland is, voor alle festivals of concerten.

Ik vang wel op dat het wel oké zit qua headliners Pinkpop, doemdenken is niet nodig. Als de info klopt dat ze niet voor Maneskin zijn gegaan lijkt me dat een goed teken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken