Pinkpop 2024

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Bij Kink kwam nav de verkiezingstraditie “Nederland is naar de kl*te” de Pinkpop traditie langs.
Tim vertelde dat elk jaar na de persco standaard de opmerking kwam “slechtste editie OOIT!”.
Laatste tijd vooral lurkend vind ik het wel mooi hoe dat geëvalueerd is tot het afkeuren van de komende editie voor de lineup bekend is. 😀
Zowel omdat ze het lef hebben het nog niet bekend te maken en omdat bepaalde acts niet meer passen in het tourschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Dus San Fende is een grote e
Aantal pagina's verder en nog niets wijzer over pinkpop. Of ze moeten met een enorme klapper komen (coldplay, stones?) of het is allemaal onder de middelmaat. iets anders kan ik me niet voorstellen:

Rijtje namen die ik een grote kans acht met de aankondiging (willekeurige volgorde):
- Keane
- Nothing but Thieves
- Metallica
- Suzan en Freek
- Maneskin
- Dua Lipa
- Foo Fighters
- Anouk
- Son mieux
- Sam Fender
- Muse

Klein rijtje namen waar men nog niet (teveel) over heeft gehad, kleine kans, maar wie weet:
- Wolf Alice
- Sam Fender
- TwentyOnePilots
- Foster the People
- Hurts
- Blink 182
- Bastille
- Eric Pryd
Dus er is een Grote en een kleine kans op Sam Fender🤩
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Wel, nog maar een educated guess. Vrijdag zal werchter wel weer komen, Pinkpop ook dan?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Haha, nee. Die ligt iets verderop in het gemeentehuis. Buro Pinkpop ligt ernaast en daar was meer te doen dan op een andere woensdag. Ik verwacht deze week wel een aankondiging en anders begin volgende week.
Hoop dan dat ze iets leuks mee te delen hebben,maar eerlijk gezegd geen grote verwachtingen oftewel een wow factor.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Zo het vrolijke filmpje waarin Pinkpopfan en (politiek) vriend van Jan Smeets, Frans Timmermans, een bekendmaking gaat doen, kan de prullenbak in.
Dus kom op plaats die naam maar op een andere manier!
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
96
43
Aantal pagina's verder en nog niets wijzer over pinkpop. Of ze moeten met een enorme klapper komen (coldplay, stones?) of het is allemaal onder de middelmaat. iets anders kan ik me niet voorstellen:

Rijtje namen die ik een grote kans acht met de aankondiging (willekeurige volgorde):
- Keane
- Nothing but Thieves
- Metallica
- Suzan en Freek
- Maneskin
- Dua Lipa
- Foo Fighters
- Anouk
- Son mieux
- Sam Fender
- Muse

Klein rijtje namen waar men nog niet (teveel) over heeft gehad, kleine kans, maar wie weet:
- Wolf Alice
- Sam Fender
- TwentyOnePilots
- Foster the People
- Hurts
- Blink 182
- Bastille
- Eric Prydz
Zitten mooie acts tussen. De kans dat NBT komt, acht ik niet zo groot, zij zitten 21 en 23 juni in de UK :-(
Keane zou goed kunnen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Lastige van Keane is ze staan de 2e PP-dag op Isle of Wight. Dus of meteen na het optreden op Pinkpop het kanaal over, of meteen na IoW het kanaal de andere kant over.
Zeker zou het kunnen. Ik had ze ook wel verwacht. Maar de datum van IoW stemde me minder positief.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken